AnonymBruker Skrevet 3. juni #41 Skrevet 3. juni Har gjort det mange ganger. Har også invitert fremmede hjem til meg mange ganger. Anonymkode: 16f7e...b84
AnonymBruker Skrevet 4. juni #42 Skrevet 4. juni I mine yngre dager ja (før 25 år). En kjip opplevelse, men ellers ikke. Kunne ikke falt meg inn nå. Anonymkode: e8ff0...e3e 1
AnonymBruker Skrevet 4. juni #43 Skrevet 4. juni Aldri. Jeg har bare hatt sex i forhold. Anonymkode: 131b7...c21 1
Fighter83 Skrevet 4. juni #45 Skrevet 4. juni (endret) AnonymBruker skrev (13 timer siden): Altså, gjør folk sånt? Jeg får mange slike invitasjoner. Anonymkode: 0ee7c...d2d Ja! Har gjort det ene og det andre + litt til. Liker dårlig å dra på hotell for sex har jeg funnet ut. Endret 4. juni av Fighter83 2
Snok1 Skrevet 4. juni #46 Skrevet 4. juni AnonymBruker skrev (12 timer siden): Altså, gjør folk sånt? Jeg får mange slike invitasjoner. Anonymkode: 0ee7c...d2d Har gjort det en rekke ganger. Jeg ville kanskje vært mer forsiktig om jeg var kvinne, men bare kanskje.
AnonymBruker Skrevet 4. juni #47 Skrevet 4. juni Absolutt ikke. Jeg er hverken impulsiv eller risikosøkende, og synes for så vidt det er avtennende egenskaper også hos andre. Anonymkode: 00edb...8af 1
911 Skrevet 4. juni #48 Skrevet 4. juni AnonymBruker skrev (13 timer siden): Altså, gjør folk sånt? Jeg får mange slike invitasjoner. Anonymkode: 0ee7c...d2d AnonymBruker skrev (12 timer siden): Vurderer om jeg tør, så hører om andres erfaringer. Anonymkode: 0ee7c...d2d Litt off topic; er du gift/samboende? Og i tilfelle, er dette noe dere er åpne om? Om man er litt menneskekjenner og har et "kjemitreff" i forkant bør man være rimelig trygg, men uansett bør man informere noen man stoler på hvor man er og med hvem. Dette kan være veldig tennende og spennende.
Langline Skrevet 4. juni #49 Skrevet 4. juni Har gjort det flere ganger, dvs med kjemitreff og litt chatting i forkant. Aldri hatt noen negative opplevelser, noen helt ok, noen overraskende gode. 2 1
AnonymBruker Skrevet 4. juni #50 Skrevet 4. juni Anonym11223344 skrev (8 timer siden): Nei det "gjør" ingenting med "sjela di". Folk har samleie som den mest naturlige og selvfølge ting noen kan gjøre. Det kan gjøre det for noen. Kommer helt an på hvordan man tenker om seg selv, og ser seg selv. Synes dette var veldig respektløst av deg! "Folk" er ulike, og generaliseringer er ubrukelige! Anonymkode: 3c15d...2df 1
AnonymBruker Skrevet 4. juni #51 Skrevet 4. juni AnonymBruker skrev (2 timer siden): Absolutt ikke. Jeg er hverken impulsiv eller risikosøkende, og synes for så vidt det er avtennende egenskaper også hos andre. Anonymkode: 00edb...8af Jeg finner det ikke avtennende så lenge sikkerhet og trygghet ivaretas. Anonymkode: 3c15d...2df
Irak Skrevet 4. juni #52 Skrevet 4. juni AnonymBruker skrev (8 timer siden): Har gjort det mange ganger. Har også invitert fremmede hjem til meg mange ganger. Anonymkode: 16f7e...b84 At du tør! Jeg er livredd for at en mann skal ta seg friheter, og gjøre noe mot meg som jeg ikke ønsker. Det har jeg opplevd tidligere. Jeg må føle meg trygg på at han ikke ønsker å gjøre meg noe vondt. 1
AnonymBruker Skrevet 4. juni #53 Skrevet 4. juni Nei. Ville aldri finne på noe så dumt, uintelligent og farlig. Mye vondt kan skje. Har hørt om pedofile som gromer unge til å treffes på hoteller og det ender ikke godt. Anonymkode: dbab7...97a
Bamseklemmer Skrevet 4. juni #54 Skrevet 4. juni Jo.. det er vel gjensidighet på det meste som avgjør om vi har sex med hverandre.. Så vi må ha en god tone vennlighet, og respekt for hverandre.. Så det hjelper ikke hva jeg vil, hun må ha et høyt ønske for sex.. Helst en årsak til samtykke..?😉 Så jeg vil gjerne høre hvorfor hun absolutt vil ha sex med meg, så jeg ikke føler meg brukt🤭 Min erfaring er iallefall: Et godt førsteinntrykk og en fin totalopplevelse, gjør ikke sexen ikke blir noe engangstilfelle.. Og kanskje med litt drahjelp fra å maksimere hennes orgasmer, og finne på noe nytt hun ønsker seg neste gang🥰 1
AnonymBruker Skrevet 4. juni #56 Skrevet 4. juni Nei, aldri. Er redd for å bli lurt til å bli far. Anonymkode: 8dc9d...db4
AnonymBruker Skrevet 4. juni #57 Skrevet 4. juni AnonymBruker skrev (14 timer siden): Du sier i yngre dager .? Hvor ung mener du da om jeg kan spørre? Anonymkode: 2a2f0...523 tidlig 20årene. Er alt for lenge siden. Den tiden man møtte folk på jippii og nettby. Pratet litt på MSN eller ICQ for å bli "kjent". AnonymBruker skrev (10 timer siden): Tenk litt på at dersom du ligger rundt med randoms, så gjør det noe med sjela di. Just sayin … Jepp. Sjela elsket det. Ingen anger. Anonymkode: c3b4d...c9e 3
AnonymBruker Skrevet 4. juni #58 Skrevet 4. juni AnonymBruker skrev (15 timer siden): Ja, med en sort mann på Hotell. Han var stor,-kanskje for stor både for meg og kondomet han brukte, for det gikk i stykker og jeg fikk hele gugga i meg. Testet meg = klamydia. Aldri, aldri mer ons med meg. Anonymkode: e2d4c...da1 Sånn går det når du tenker med fitta. Anonymkode: b8216...1bb 1
AnonymBruker Skrevet 4. juni #60 Skrevet 4. juni Jeg har ONS relativt ofte, er singel. Er ikke så glad i appene (men har testet dem også), men møter alltids noen på byen. Da rekker man å snakke litt, bygge opp litt spenning før man ev. drar hjem til den ene eller andre. Jeg må selvfølgelig være tiltrukket, helst litt utover et pent ytre. Er ikke ute etter hvem som helst som sier ja kl 0330, finner jeg ingen interessante drar jeg heller hjem alene. Sist møtte jeg en som bare var her på ferie, kjekk, morsom og sexy. Vi snakket og flørtet flere timer før noe skjedde. Ble en fin natt, synd han bor så langt unna Har egentlig ikke hatt noen direkte kjipe opplevelser utover at sexen ikke alltid er like fantastisk. Har aldri opplevd vold eller at noen har vært ufine. Jeg er ganske god på å lese folk, ser raskt røde flagg, men alle kan selvfølgelig bli voldtatt. Jeg ville aldri blitt med/møtt noen hjemme om jeg ikke var sikker på at jeg ønsker sex, så aldri første møte hjemme hos noen. Jeg er også ganske åpen sexuelt, hadde vært mye mer forsiktig om jeg hadde mange grenser som lett blir tråkket over, for det er ikke så lett å si nei når man først ligger der. Er ikke tilfeldig sex din greie så la være, det er ikke noe mål i seg selv å være mest mulig frigjort. Jeg gjør det fordi selve settingen tenner meg, jeg får noe ut av det selv om det ikke ble den beste sexen jeg har hatt, Anonymkode: c8d0a...2dd 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå