AnonymBruker Skrevet 3. juni #21 Skrevet 3. juni Som regel en veldig dårlig idé å dra på hotell med - eller hjem til - noen man ikke kjenner med sikte på å skulle ha sex. Overgrep kan selvsagt alltid skje, men dette er jo å oppsøke risiko. Anonymkode: 8f885...432 2
AnonymBruker Skrevet 3. juni #22 Skrevet 3. juni AnonymBruker skrev (1 time siden): Hotell: Jepp Hjemme hos meg: jepp Hjemme hos andre: jepp. I bilen i skogen: jepp ingen negative opplevelser. Alt dette i mine yngre dager. Anonymkode: c3b4d...c9e Tydelig at lykken har vært bedre enn forstanden. (Jeg forutsetter da at det er fremmede menn du har vært sammen med). Anonymkode: 8f885...432 1
AnonymBruker Skrevet 3. juni #23 Skrevet 3. juni AnonymBruker skrev (2 timer siden): Altså, gjør folk sånt? Jeg får mange slike invitasjoner. Anonymkode: 0ee7c...d2d Sikkert noen som gjør sånt ja. Har selv fått noen «tilbud». For meg personlig er det helt uaktuelt. Mann Anonymkode: 80f87...46e 1
AnonymBruker Skrevet 3. juni #24 Skrevet 3. juni AnonymBruker skrev (1 time siden): Hotell: Jepp Hjemme hos meg: jepp Hjemme hos andre: jepp. I bilen i skogen: jepp ingen negative opplevelser. Alt dette i mine yngre dager. Anonymkode: c3b4d...c9e Jeg er ikke ts men hadde lyst her om dagen å opprette en samme tråd. Du sier i yngre dager .? Hvor ung mener du da om jeg kan spørre? Anonymkode: 2a2f0...523
AnonymBruker Skrevet 3. juni #25 Skrevet 3. juni AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Sikkert noen som gjør sånt ja. Har selv fått noen «tilbud». For meg personlig er det helt uaktuelt. Mann Anonymkode: 80f87...46e Når du får sånne tilbud er det da via nett eller i andre situasjoner? Hvor gammel er du ? Anonymkode: 2a2f0...523
AnonymBruker Skrevet 3. juni #26 Skrevet 3. juni Nå gjort det , og hatt noen hos meg , greit nok , men random sex er sjeldent spesielt bra synes jeg 🙈 Anonymkode: 1f5aa...2fa
Grüner Skrevet 3. juni #27 Skrevet 3. juni AnonymBruker skrev (2 timer siden): Altså, gjør folk sånt? Jeg får mange slike invitasjoner. Anonymkode: 0ee7c...d2d Det er jo ikke helt uvanlig å ha sex på første date og noen ganger blir det flere dates og kanskje etter hvert et forhold, andre ganger blir det ikke mer enn den daten. Men det er jo også noen som møtes bare med den intensjonen å ha et ons. 1 1
AnonymBruker Skrevet 3. juni #28 Skrevet 3. juni AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Når du får sånne tilbud er det da via nett eller i andre situasjoner? Hvor gammel er du ? Anonymkode: 2a2f0...523 I flere sammenhenger. Hovedandelen i løpet av mine mange i jobb, i et typisk kvinnedominert yrke. Alt fra kolleger, på seminar osv. men også i studietiden og flere ganger etter å ha møtt folk i sosiale sammenhenger som på byen, fest osv. Sist gang var temmelig nøyaktig et år siden. Da av en kvinnelig kollega. En kollega som for øvrig vet at jeg har samboer. Har aldri brukt apper som Tinder osv eller nett. Jeg er 47 år gammel. Anonymkode: 80f87...46e
Grüner Skrevet 3. juni #29 Skrevet 3. juni AnonymBruker skrev (1 time siden): Millioner gjør dette hver dag. Man skal være greit idiot for å havne hjemme hos en av de gærningene man hører om. Anonymkode: 8761d...36c Du vet jo ikke det på forhånd, da, så det har ingenting med idioti å gjøre! Det er heller uflaks ettersom sannsynligheten er mindre for å møte en gærning. 2
AnonymBruker Skrevet 3. juni #30 Skrevet 3. juni AnonymBruker skrev (16 minutter siden): I flere sammenhenger. Hovedandelen i løpet av mine mange i jobb, i et typisk kvinnedominert yrke. Alt fra kolleger, på seminar osv. men også i studietiden og flere ganger etter å ha møtt folk i sosiale sammenhenger som på byen, fest osv. Sist gang var temmelig nøyaktig et år siden. Da av en kvinnelig kollega. En kollega som for øvrig vet at jeg har samboer. Har aldri brukt apper som Tinder osv eller nett. Jeg er 47 år gammel. Anonymkode: 80f87...46e Åja okei Jeg er ikke ts men takk for svar. Jeg er singel og opplever det samme som deg (men ikke på nettet da jeg ikke bruker det særlig) Syntes det er vanskelig å ta tegn om personen bare tenker på å ha sex eller om han egentlig tenker på meg som en potensiel partner så derfor får jeg en mur for å være litt impulsiv siden jeg ikke er ute etter forhold.. Anonymkode: 2a2f0...523
AnonymBruker Skrevet 3. juni #31 Skrevet 3. juni AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Nå gjort det , og hatt noen hos meg , greit nok , men random sex er sjeldent spesielt bra synes jeg 🙈 Anonymkode: 1f5aa...2fa 😂 Hva syntes du var kleint ? Jeg ser for meg at det blir litt sånn rart i starten med liksom..? Skal vi bare gå rett på eller skal vi prate litt først eller skal vi drikke noe? 😅 Hva liker du i senga .?? 🙈🙈 det er sånne tanker jeg får så tør aldri bare hoppe i noe sånt …kun hvis man er full på byen ..blir litt annerledes da tror jeg. Kan jo hende du hadde typisk one night da (?) og ikke sånn : Nå skal vi ha sex edru ! 👍😆 (Ikke ts) Anonymkode: 2a2f0...523
AnonymBruker Skrevet 3. juni #32 Skrevet 3. juni Nja. Nei. Tror ikke det. Teller det å sitte på hotellrom og se på at fremmede mennesker har sex med hverandre? Anonymkode: 9c938...a4f
AnonymBruker Skrevet 3. juni #33 Skrevet 3. juni Jeg ville gjort det om jeg følte meg trygg. Ville helt klart avklart med en tredje part. At noen flere vet hvor jeg er. Men har ikke blitt invitert Anonymkode: 495f8...899
AnonymBruker Skrevet 3. juni #34 Skrevet 3. juni Jeg har fått mange invitasjoner fra ulike menn. Tør ikke å ha sex med fremmede. Anonymkode: 3c15d...2df 1
AnonymBruker Skrevet 3. juni #35 Skrevet 3. juni AnonymBruker skrev (3 timer siden): Altså, gjør folk sånt? Jeg får mange slike invitasjoner. Anonymkode: 0ee7c...d2d Hvor påkoblet samfunnet er du hvis du ikke har fått med deg at dette er ganske normalt, spesielt begynnelsen av voksenlivet. Anonymkode: 91cca...ae1 1 1
AnonymBruker Skrevet 3. juni #36 Skrevet 3. juni Ja, og er gift med han og har barn sammen idag 🤭 Anonymkode: 6c087...30f 1
AnonymBruker Skrevet 3. juni #37 Skrevet 3. juni Gjorde det 2 ganger for 16-17 år siden. Møtte en ukjent på hotell, og en ukjent hjemme hos han. For sex. Har fortsatt kontakt med begge. Anonymkode: 52f61...b1d 1
AnonymBruker Skrevet 3. juni #38 Skrevet 3. juni Har vært på slikkebesøk flere ganger hos nødne kvinner, og stiller gjerne opp når det trengs. M54 Anonymkode: 6bc1a...1aa
AnonymBruker Skrevet 3. juni #39 Skrevet 3. juni AnonymBruker skrev (6 timer siden): Altså, gjør folk sånt? Jeg får mange slike invitasjoner. Anonymkode: 0ee7c...d2d Tenk litt på at dersom du ligger rundt med randoms, så gjør det noe med sjela di. Just sayin … Anonymkode: 12814...f55 2
Anonym11223344 Skrevet 3. juni #40 Skrevet 3. juni AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Tenk litt på at dersom du ligger rundt med randoms, så gjør det noe med sjela di. Just sayin … Anonymkode: 12814...f55 Nei det "gjør" ingenting med "sjela di". Folk har samleie som den mest naturlige og selvfølge ting noen kan gjøre. 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå