AnonymBruker Skrevet 3. juni #1 Skrevet 3. juni Altså, gjør folk sånt? Jeg får mange slike invitasjoner. Anonymkode: 0ee7c...d2d
AnonymBruker Skrevet 3. juni #2 Skrevet 3. juni Da jeg var yngre gjorde jeg det noen ganger. Nå frister det ikke overhodet. Anonymkode: 0edcb...6d8 5
AnonymBruker Skrevet 3. juni #3 Skrevet 3. juni Når jeg har vært på byen kanskje. Ellers har jeg fått fremmede hjem til meg da jeg bodde i kollektiv. Anonymkode: 570ee...8ad
AnonymBruker Skrevet 3. juni #4 Skrevet 3. juni AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Når jeg har vært på byen kanskje. Ellers har jeg fått fremmede hjem til meg da jeg bodde i kollektiv. Anonymkode: 570ee...8ad Fra tinder. Anonymkode: 570ee...8ad
AnonymBruker Skrevet 3. juni #5 Skrevet 3. juni Nei. Våget ikke og hadde aldri våget. Opplevd voldtekt selv om jeg ikke gjorde slikt, så min tillit til menn er absolutt ikke slik at det hadde vært mulig for meg å stole på ukjente menn. Anonymkode: 878cd...dd1 1 1 1
Hannabanna Skrevet 3. juni #6 Skrevet 3. juni Gjore det noen ganger da jeg var yngre og singel. Ja, du må da være klar over at mange gjør dette og det kan umulig komme som en overraskelse. Hvor vil du egentlig med denne tråden TS? 3 5
AnonymBruker Skrevet 3. juni #7 Skrevet 3. juni Hannabanna skrev (1 minutt siden): Gjore det noen ganger da jeg var yngre og singel. Ja, du må da være klar over at mange gjør dette og det kan umulig komme som en overraskelse. Hvor vil du egentlig med denne tråden TS? Vurderer om jeg tør, så hører om andres erfaringer. Anonymkode: 0ee7c...d2d
AnonymBruker Skrevet 3. juni #8 Skrevet 3. juni Ja har gjort det en god del ganger. Ingen kjipe opplevelser enda. Jeg liker det Anonymkode: e2c91...b61 2 2
AnonymBruker Skrevet 3. juni #9 Skrevet 3. juni Jeg gjør ikke slikt har aldri hatt sex uten å være i et forhold. Men har fått masse rare invitasjoner på til ting. Tror det er en del av å være kvinne, var vel såvidt 14 første gang det var en fyr som prøvde å få meg til å bli med han hjem..men jeg har aldri vært den typen. Har en bekjent som jeg kjente i ungdommen og hun har gjort mye rart og havnet i mange situasjoner jeg aldri ville satt meg i. Anonymkode: 5f77a...a90 1 2
Hannabanna Skrevet 3. juni #10 Skrevet 3. juni AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Vurderer om jeg tør, så hører om andres erfaringer. Anonymkode: 0ee7c...d2d Har du lyst og er usikker fordi du er redd for å bli utsatt for overgrep? Først og fremst ville jeg ikke dratt om jeg ikke var sikker på at jeg hadde lyst. Du kan også møte personen før, og skrive informasjon som navn og adresse til en vennine. Og vær veldig tydelig på forhånd hva du ønsker for å unngå misforståelser. Så klart er det alltid en risiko, men statistisk sett er det mer sannsynlig å bli utsatt for overgrep av noen du kjenner enn fremmede. Likevell kan det være trygt å ta noen forhåndsregler som å informere en tredjepart om hvor du er. 2
AnonymBruker Skrevet 3. juni #12 Skrevet 3. juni Millioner gjør dette hver dag. Man skal være greit idiot for å havne hjemme hos en av de gærningene man hører om. Anonymkode: 8761d...36c 1
AnonymBruker Skrevet 3. juni #13 Skrevet 3. juni Ja, gjort dette mange ganger. Anonymkode: aa337...2fe 2
AnonymBruker Skrevet 3. juni #14 Skrevet 3. juni Hotell: Jepp Hjemme hos meg: jepp Hjemme hos andre: jepp. I bilen i skogen: jepp ingen negative opplevelser. Alt dette i mine yngre dager. Anonymkode: c3b4d...c9e 1 1
AnonymBruker Skrevet 3. juni #15 Skrevet 3. juni Ja, med en sort mann på Hotell. Han var stor,-kanskje for stor både for meg og kondomet han brukte, for det gikk i stykker og jeg fikk hele gugga i meg. Testet meg = klamydia. Aldri, aldri mer ons med meg. Anonymkode: e2d4c...da1 2
AnonymBruker Skrevet 3. juni #16 Skrevet 3. juni AnonymBruker skrev (50 minutter siden): Millioner gjør dette hver dag. Man skal være greit idiot for å havne hjemme hos en av de gærningene man hører om. Anonymkode: 8761d...36c Unødvendig å kalle offere for idioter. Og du skal vite st de fleste overgrep foregår i relasjoner hvor ofrene har en tilknytning til gjerningsmannen. De fleste av disse er menn som en aldri ville forventet slikt fra. Selv ble jeg voldtatt av trygge, gode, snille familiemenn. De alle stolte på. Den ene edru, den andre grillmester, den tredje en advokat med "gode verdier". Anonymkode: 0edcb...6d8 4 3
AnonymBruker Skrevet 3. juni #17 Skrevet 3. juni AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Selv ble jeg voldtatt av trygge, gode, snille familiemenn. De alle stolte på. Den ene edru, den andre grillmester, den tredje en advokat med "gode verdier". Anonymkode: 0edcb...6d8 Uff, og det er grunnen til at jeg ikke stoler på menn. Anonymkode: 0ee7c...d2d 1
AnonymBruker Skrevet 3. juni #18 Skrevet 3. juni Spørs hva du definerer som fremmed. Ikke møte noen jeg akkurat har matchet med på Tinder, eller fått treff på datingside med. Litt chatting må det være først, som dame må man gjøre noen minimumstiltak så man kan tolke mannen litt, før man møter noen alene. Men har møtt et par stykker for sex, hvor jeg aldri har sett de fysisk før, bare chattet med de en stund. Anonymkode: 796c3...73e
AnonymBruker Skrevet 3. juni #19 Skrevet 3. juni AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Uff, og det er grunnen til at jeg ikke stoler på menn. Anonymkode: 0ee7c...d2d Finnes utrolig mye deilig sexleketøy i dag, jenter! Anonymkode: e2d4c...da1 1
AnonymBruker Skrevet 3. juni #20 Skrevet 3. juni Ja har gjort det når jeg har vært veldig kåt Anonymkode: 102eb...d30 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå