Gå til innhold

Ønsker et tredje barn etter brudd

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei. Skal gjøre dette litt kort. Jeg og min mann har funnet tilbake til hverandre etter to og et halvt år fra hverandre. Vi har vært sammen en stund nå.  Jeg er midt i ny utdanning, vi har to nydelige friske barn. Jeg har akkurat blitt 35 år. 

Jeg drømmer om et tredje barn. Har aldri følt at jeg var ferdig. Vi gikk fra hverandre da yngste var halvannet og har aldri tenkt at han var siste. Mannen min vil gjerne ha flere.

Men det passer så dårlig mtp utdanning. Alt blir bedre etter utdanningen (bedre økonomi, garantert jobb ). Hva gjør man..

Anonymkode: 824d0...2b9

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Man venter og drømmer og lengter mens man pleier det man har..

Anonymkode: 9a998...747

AnonymBruker
Skrevet

Hvor lenge har du igjen av utdanningen da?

Hvis du er stresset for alder så kan dere jo ta en fruktbarhetssjekk. Sjekk av mannen er kjapt og enkelt. Du kan og ta noen blodprøver og ultralyd som kan gi en indikasjon på om du har dårlig tid eller ikke :)

Anonymkode: 051fb...a56

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Hvor lenge har du igjen av utdanningen da?

Hvis du er stresset for alder så kan dere jo ta en fruktbarhetssjekk. Sjekk av mannen er kjapt og enkelt. Du kan og ta noen blodprøver og ultralyd som kan gi en indikasjon på om du har dårlig tid eller ikke :)

Anonymkode: 051fb...a56

To år igjen. (Det er fire år tilsammen siden det er deltid). Det var lurt:) tenker samtidig jeg ikke vil vente for lenge fordi yngste er fire år..

Anonymkode: 824d0...2b9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...