Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan fungerer sommerles? Vis man skal høre lydbok, finner man bare en lydbok på Spotify feks eller må man låne lydbok og bøker på biblioteket? Er ikke digitalt?

Anonymkode: ea9ca...0bc

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du registrerer det barnet har lest på nettsiden. Om det er bok, lydbok eller høytlesning spiller ingen rolle. Ikke hvor bøkene kommer fra heller. 

Anonymkode: 9dc65...649

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Du registrerer det barnet har lest på nettsiden. Om det er bok, lydbok eller høytlesning spiller ingen rolle. Ikke hvor bøkene kommer fra heller. 

Så man kan ikke lese eller høre lydbok inne på spmmerles?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Så man kan ikke lese eller høre lydbok inne på spmmerles?

I fjor svar det en sommerleshistorie, det er det sikkert i år også. Men eller registrer man alt annet man leser. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er helt ny på dette, har aldri vært interessert i bøker. Så jeg vet faktisk ikke hvordan. Trodde man bare kunne logge inn og lese/høre inne på sommerles.

Finnes det gratis bøker og lydbøker da, på nett? Eller må man fysisk på biblioteket og låne med hjem?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg er helt ny på dette, har aldri vært interessert i bøker. Så jeg vet faktisk ikke hvordan. Trodde man bare kunne logge inn og lese/høre inne på sommerles.

Finnes det gratis bøker og lydbøker da, på nett? Eller må man fysisk på biblioteket og låne med hjem?

Biblioteket har egen e-låne app. Sjekk hvilken de bruker der du bor. BookBites er vanlig, men kan og være de bruker noe annet. 

Du kan og låne på biblioteket, låne av venner osv. bibliotekene har ofte egne sommerles-utstillinger. Sommerles er en kampanje for å stimulere til leselyst hos barn. Ikke en nettside med gratis bøker.

Anonymkode: 81c0f...a54

AnonymBruker
Skrevet

Du kan lese/lytte til hva som helst av bøker, og så legge det inn på sommerles sin hjemmeside.

Anonymkode: a6917...82c

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (54 minutter siden):

Som tidligere nevnt, sjekk med ditt lokale bibliotek hvilken app de bruker. Dere kan jo også lese bøkene der har hjemme. Ellers vil jeg virkelig anbefale å ta med barnet på biblioteket for å selv velge bøker, det er veldig stas. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...