AnonymBruker Skrevet 3. juni #1 Skrevet 3. juni Jeg er en masterstudent som ikke har klart å skaffe seg sommerjobb. Har søkt på relevante sommerjobber og butikkjobber, men kommer ikke til et intervju engang. Parallelt med jakten etter sommerjobb, søker jeg på faste relevante stillinger, her er jeg heldigvis i endel prosesser, så jeg antar da at CVen min er bra. Problemet er at det potensielt ikke er oppstart før i august, og jeg trenger desperat en jobb nå. Er veldig usikker på hva jeg skal gjøre... Anonymkode: c132f...ab8
AnonymBruker Skrevet 3. juni #2 Skrevet 3. juni Har du prøvd å ta kontakt via bemanningsbyrå? Innenfor helse pleier det for eksempel å være stort behov, samt i enkelte barnehager som ikke holder sommerstengt. Ellers tenker jeg at det er mange stillinger i butikk som rett og slett ikke blir lyst ut. Ta med deg CV-en og gå en runde på dagtid, be om å få snakke med leder. Anonymkode: 5724f...0f0 1
AnonymBruker Skrevet 3. juni #3 Skrevet 3. juni Mange restauranter o.l som trenger folk sommerstid..hva med å søke der? Anonymkode: b7d21...8f3
AnonymBruker Skrevet 3. juni #4 Skrevet 3. juni På sykehjem tar de vel stort sett alle som snakker norsk? Ellers vil jeg anbefale å sjekke utesteder og serveringssteder, der trenger de ofte ekstrahjelp i turistsesong. I Trondheim er arbeidsmarkedet veldig dårlig for unge mennesker for det er så mange om beinet. Hvis du er mobil så kan du jo jobbe hvor som helst i landet, egentlig. Anonymkode: abd4f...85d
AnonymBruker Skrevet 3. juni #5 Skrevet 3. juni AnonymBruker skrev (6 timer siden): Jeg er en masterstudent som ikke har klart å skaffe seg sommerjobb. Har søkt på relevante sommerjobber og butikkjobber, men kommer ikke til et intervju engang. Parallelt med jakten etter sommerjobb, søker jeg på faste relevante stillinger, her er jeg heldigvis i endel prosesser, så jeg antar da at CVen min er bra. Problemet er at det potensielt ikke er oppstart før i august, og jeg trenger desperat en jobb nå. Er veldig usikker på hva jeg skal gjøre... Anonymkode: c132f...ab8 Der har du problemet, du må søke også på det som ikke er relevant. Når du er desperat etter jobb (penger) kan du ikke ha krav om at det er relevant. Du må søke på alt mulig og ta det du får, og så søke på relevante jobber mens du jobber med noe annet. Anonymkode: 64ee0...23a 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå