AnonymBruker Skrevet 3. juni #1 Skrevet 3. juni Her kan mange få seg en aha-opplevelse, tror jeg. Både positivt og negativt. Anonymkode: 6ae72...bc2
AnonymBruker Skrevet 3. juni #3 Skrevet 3. juni Det å omtrent bare gå etter utseendet er så fjortis, at jeg egentlig ikke klarer å forholde meg til denne type innlegg. Tenk hvor mange fantastiske kvaliteter du går glipp av hos potensielle kjærester, ved å ha et så stort fokus på utseendet. Anonymkode: f6260...eb5 19 16
AnonymBruker Skrevet 3. juni #5 Skrevet 3. juni En ahaopplevelse? Tenker at den dagen jeg velger partner på grunn av utseende, har jeg blitt noe jeg ikke vil være. Hva har utseendet å si når man er 70år? Hva hvis partner eller jeg er i en ulykke og for et arr i ansiktet? Skal man da byttes ut? Hæ? Kun her på kg ser jeg folk falle for de amerikanske greiene der. 😂 Og det er vel der det skjer flest partnerdrap? Vi er bedre enn som så.. Anonymkode: 3750f...c56 16 3
AnonymBruker Skrevet 3. juni #6 Skrevet 3. juni Bryr meg ikke. Har funnet en som er drit god å kline, hot og ikke minst klarer å løfte meg for å kline😍 Føler han et utenfor min liga. Men igjen bryr meg midt i ræva Anonymkode: d56e3...b0e 10
BobbySocks Skrevet 3. juni #7 Skrevet 3. juni Men sier ChatGPT noe om hvilken liga man er i da? Eller må man gjette basert på bilde? 6
AnonymBruker Skrevet 3. juni #8 Skrevet 3. juni Hvorfor bruke alle sine dager på å lete etter en partner som ikke finnes? Det høres jo helt meningsløst ut på alle nivåer. Anonymkode: 28784...b07 8
AnonymBruker Skrevet 3. juni #9 Skrevet 3. juni Ha ha, jeg visste ikke det og måtte prøve 😁 Jeg la inn noen bilder av meg og fikk spørsmål om jeg ville ha et bilde med samme type aktivitet (innen trening) og basert på utseendet. Ble veldig positivt overrasket 😉 Anonymkode: ad9be...db6
AnonymBruker Skrevet 3. juni #10 Skrevet 3. juni Kan det genereres et bilde av en man kommer til å like også, som jo er hovedkriteriet i en partner? Hva skal man med bildet av idealpartneren, legge det ut på en nettdatingstjeneste og etterspørre noen som ser sånn ut? Evt bruke reverse image-søk for å finne ut om personen eksisterer? Anonymkode: c6652...9bf 7
AnonymBruker Skrevet 3. juni #11 Skrevet 3. juni Liga... Et menneske er så utrolig mye at det antagelig bestandig vil være ulikheter angående hvilken "liga" man tilhører angående ulikt. Å ha følelser for hverandre og føle at man passer godt nok sammen er jo det vesentlige. Når jeg har vært forelsket i en mann har jeg bestandig sett på ham med øyne som gjør ham deilig, flott og sexy, og over min liga, men venninner har jo ikke nødvendigvis sett det slik. Heller protestert for det meste, siden de er glade i meg, og mer enn de har vært tilsvarende rammet av kjærlighetsbriller som meg. De fleste matcher omtrent med partner som totalt sett er på samme nivå som dem selv. Utseende er kun en faktor i dette, og ikke hva som er mest vesentlig for å passe sammen totalt sett. Både fordi den man elsker blir vakker for deg, og fordi man skal fungere godt nok sammen i livet. Jeg er blitt ansett som en pen kvinne, og jeg synes min kjære er vanvittig flott. Jeg har likevel hørt en kvinne omtale ham som Shrek. 😂 Anonymkode: 700a8...42d 7 4
firetoen Skrevet 3. juni #13 Skrevet 3. juni AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvor finner jeg dette? Anonymkode: 40d92...dc2 Chatgpt.com
Rhodiola Skrevet 3. juni #15 Skrevet 3. juni Tråden er ryddet for brudd på regelen om gjengivelse av innhold fra eksterne kilder og tilhørende svar. Minner derfor om at vi ikke tillater innhold som er generert av AI/KI (kunstig intelligens) her på Kvinneguiden. Spørsmål om retningslinjene eller moderering tas imot i Tilbakemeldinger og nyheter om Kvinneguiden. Rhodiola, adm. 4 1
AnonymBruker Skrevet 3. juni #16 Skrevet 3. juni AnonymBruker skrev (57 minutter siden): Her kan mange få seg en aha-opplevelse, tror jeg. Både positivt og negativt. Anonymkode: 6ae72...bc2 Så lei av de disse overfladiske trådene der folk tror kjærlighet handler om utseendet. Syns synd på sånne mennesker som deg. Anonymkode: c7738...e63 5 1 4
AnonymBruker Skrevet 3. juni #17 Skrevet 3. juni Gjorde det, og det var jævlig nyttig! Visste at vennene mine hadde for lave krav og forventninger på mine vegne. Elsker chatGPT! Anonymkode: 5e228...4db
AnonymBruker Skrevet 3. juni #18 Skrevet 3. juni Haha, prøvde det akkurat for gøy. 😊 Anonymkode: fb84c...640
Virrevirrevapp Skrevet 3. juni #19 Skrevet 3. juni Hva er nyttig med det? Jeg vet jo selv hvem jeg liker og har sjans på. Ikke sier det noe om indre kvaliteter, heller. Ikke så smart å mate chatgpt med bilder av seg selv, heller. Det er ikke som Google, den får rettigheter til alt du legger inn i søket. 3 2
AnonymBruker Skrevet 3. juni #20 Skrevet 3. juni Måtte teste. Fikk en søt kjekkas, så da regner jeg med at jeg ikke er helt på bærtur når jeg på mystisk vis forelsker meg i folk. Anonymkode: ebee2...d75
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå