Gå til innhold

Hvor ofte har dere sex? Alder?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er en mann på 27 år som er sammen med en dame på 24 år. Vi har hatt sex sammen hver dag i nesten to år, og hun mener jeg bør føle meg heldig som har funnet en så kåt og «sexgal» dame… Har hun rett i det? Har ikke de fleste unge i forhold relativt mye sex? Og squirter dere? Min dame squirter hver gang hun er på topp. Og hvor lang penis har mannen deres? Min er 17 cm erigert🙈

Anonymkode: d629e...0e0

Skrevet

Sammenlignet med andre på din alder er du ikke spesielt heldig, nei, for det er ganske vanlig å ha sex ca daglig som barnløs i 20-årene. Vi har fortsatt sex nesten daglig etter 15 år og to barn. Vi hadde høyere lyst enn én gang om dagen de første årene da. Vi var egentlig umettelige seksuelt begge to. Dama di er altså ikke noe unikum der med tanke på alder og livssituasjon. 

Kan squirte hvis jeg går inn for det, men synes ikke det er så spennende. Squirt er ikke en type orgasme, selv om de kan forekomme samtidig. Jeg synes det er ekkelt med all den spruten, så jeg kommer heller uten.

Mannen min er godt over gjennomsnittet med sine 20 cm. Vet ikke hvor relevant det er egentlig. Fint med stor penis, men det er jo personen man først og fremst tenner på.

Anonymkode: c51cd...d16

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Jeg er en mann på 27 år som er sammen med en dame på 24 år. Vi har hatt sex sammen hver dag i nesten to år, og hun mener jeg bør føle meg heldig som har funnet en så kåt og «sexgal» dame… Har hun rett i det? Har ikke de fleste unge i forhold relativt mye sex? Og squirter dere? Min dame squirter hver gang hun er på topp. Og hvor lang penis har mannen deres? Min er 17 cm erigert🙈

Kan jo kanskje si at du er heldig som har funnet noen du er seksuellt komptaibel med,men det burde jo gjelde i alle forhold.

Skrevet

Jeg er 29, hun er 30. Vi har også sex daglig, og ofte mer enn daglig. Veldig vanlig!

Anonymkode: 46fcb...7c4

Skrevet

Ny partner men har møttes 3 gg   
Når vi møttes har vi vel sex 2-3 ganger. 
Han er 45 jeg 48. 
Håper vi kan møtes oftere nå. 

Anonymkode: f721d...5f9

• Hjerte 1
Skrevet

Jeg er 42 og han er er 39, vært sammen i 6 år og har 3 barn. (2 sammen) I starten hadde vi sex flere ganger om dagen, og nå har vi sex alt fra 1 til 4 ganger i uken. (+/- ut fra om jeg har mensen eller vi er bortreiste osv) Men vi er nære hver kveld, legger oss sammen, kysser og tar på hverandre. Han kommer alltid bak meg om jeg lager middag på kjøkkenet og klemmer meg. Elsker nærhet. Har nok ikke det behovet for å ha sex hver dag, syns sex er bedre når jeg er kåt. Det er ikke helt den samme følelsen som de første 3-4 årene der man har lyst på hverandre HELE tiden. 

Str han er vel 14-15 el noe om jeg ikke husker feil. 

Anonymkode: 5eae0...9f5

• Liker 3
Skrevet

Jeg er 43 han er 50, vært sammen siden jeg var 20, har 4 barn. Snitt har vi sex ca 2-3 ganger i uken. 

Anonymkode: 6b4df...a38

Skrevet

Vi er 33. Vært sammen i 7 år, to barn.Vi har sex 1-2 ganger daglig med mindre det er noe spesielt som hindrer oss.

Squirtet en del før men gidder ikke det styret lenger.

Aner ikke hvor stor/ lang penis han har.

Anonymkode: 8d171...4f1

Skrevet

Vi hadde sex daglig og flere ganger daglig til vi fikk barn. (29 og 32 år) Så fulgte noen år der vi hadde sex 4- 5 ganger i uka, og fra han ble rundt 45 år 2-3 ganger i uka. 

Så lenge vi hadde sex hver dag og 4-5 ganger i uka var han litt ansvarlig for å kåte meg opp over mitt egentlige behov, mens det ansvaret er blitt mer gjensidig etterhvert. Nå hender det relativt ofte at jeg er kåt og må vente litt til han også er kåt, men det er helt greit. Bare glad for at vi gjennom hele forholdet har klart å bevare sex som noe vi begge to har stor glede av, og at vi etter 23 år sammen fremdeles tenner på hverandre. 

Jeg føler meg heldig i at han er en fantastisk elsker, og at sex har vært og er noe vi begge ønsker og nyter sammen. 

I ferier kan vi fremdeles slå til med daglig eller til og med to ganger på en dag. 

Anonymkode: 1524a...592

• Liker 1
Skrevet

Jeg er k27 i forhold med m31, og vi har sex kanskje 1-2 ganger i uka. 

Anonymkode: 812a6...2e9

Skrevet

Er snart 46 og dater en mann på 39. Vi har sex når vi treffes. I det siste har det blitt hver helg. Han får tydeligvis ikke nok av meg 😁 Så vi holder på som kaniner og har sex 4-5 ganger på de timene vi hviler/sover 😊 

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Annenhver mnd i snitt. Begge I 30-årene

Anonymkode: 65105...156

Skrevet

Dame i 40-årene, mann i 50-årene. Bor ikke sammen, men har sex nesten hver dag vi er sammen, iblant både morgen og kveld. Kan ha sex flere dager på rad, så kan det også gå noen dager uten at vi er hos hverandre. Snitter på ca annenhver dag tipper jeg. Mye lekenhet og moro, heldigvis like glad i sex begge to 😍👌

Anonymkode: 2e981...064

Skrevet

Samboere på 12 året ,42 og 43 år , ikke hatt sex på 2 år , fikk barn for 1 år siden ( ivf)

Anonymkode: 4ac2c...bc1

• Hjerte 1
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Samboere på 12 året ,42 og 43 år , ikke hatt sex på 2 år , fikk barn for 1 år siden ( ivf)

Tror du dere kommer til å ha sex igjen?

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Tror du dere kommer til å ha sex igjen?

Aner ikke det ,håper jo selvsagt det. 

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Aner ikke det ,håper jo selvsagt det. 

Da tror jeg dere bør begynne å prate sammen og eventuelt med en samtalepartner for å finne ut av hva som hindrer dere. Desto lenger tid det går desto vanskeligere blir det å komme igang og forholdet trekker mot et vennskap i stedet. 

Anonymkode: 56787...4ac

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Da tror jeg dere bør begynne å prate sammen og eventuelt med en samtalepartner for å finne ut av hva som hindrer dere. Desto lenger tid det går desto vanskeligere blir det å komme igang og forholdet trekker mot et vennskap i stedet. 

Sex har aldri vært en prioritet i vårt forhold og vi er mer kjærester nå enn vi var før og sterkere og bedre forhold etter at sønnen vår kom til .

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det er helt vanlig å gå lang tid uten sex i forbindelse med svangerskap og fødsel. 2 år er ikke så lenge egentlig

Anonymkode: 65105...156

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...