Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er introvert, uføretrygdet. Hvordan tørre å treffe menn når jeg er så sjenert? 

Anonymkode: 5e81b...814

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du må bare hoppe i det og øve.

Forloveden min var redd jenter godt opp i 20 årene 🤭🤭

Så bestemte han seg bare for å begynne å prate med tilfeldige jenter på byen. Og plutselig kom han over kneika.

Nå prater han med alt og alle.

Anonymkode: 39849...7b9

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg er introvert, uføretrygdet. Hvordan tørre å treffe menn når jeg er så sjenert? 

Anonymkode: 5e81b...814

Du må nok bare tørre å satse 😊 Hva har du å tape? I verste fall får du et nei... 

Er selv ufør og litt introvert. Dater nå en ekstrovert mann som også er ufør 🥰 Jeg kan også være litt sjenert, men har klart å åpne meg for han 😊 Og det angrer jeg ikke på, for han er en utrolig fin fyr 🥰 Og han godtar meg som jeg er 😊 Vi har det veldig fint sammen 🥰 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg og en venninne øvde på smalltalk med å gi hverandre utfordringer angående å starte samtaler med ukjente. Øving gjør mester også angående slikt. Gjennom et år med fokus på dette gikk det fra å være fryktelig skummelt og vanskelig til såre enkelt, og så fikk vi begge jobber hvor slikt var vesentlig å kunne. Ja det gjorde livet generelt enklere.

Anonymkode: 69bcc...26f

AnonymBruker
Skrevet

Sjenanse skremmer ikke bort menn tror jeg, i alle fall ikke meg. Det viser styrke å møte opp som sjenert. Og ikke minst forteller det den du dater at du har hatt veldig lyst til å møtes. Men prøv å få ut ord, vær åpen om at du er nervøs så går dette veldig fint. 

Anonymkode: 6db3c...d62

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...