AnonymBruker Skrevet 3. juni 2025 #1 Skrevet 3. juni 2025 Kjøpte moonboon når baby var rundt 4mnd, og tenkte dette var en fin løsning da hun nå er vanskeligere å legge og nekter å bysses. Samtidig er hun avhengig av bevegelse når hun skal sovne, der er vogn gull verdt. Problemet er at i moonboon kun ligger hun å spreller, hyler og spiser på hånda. Uansett hvor lenge det er til hun må sove. Lar hun ligge der lenge, men til slutt går det så på overtid at jeg må ta henne opp. Er det for sent med moonboon eller må jeg fortsatt prøve? Anonymkode: ffe57...961
BeeKind Skrevet 3. juni 2025 #2 Skrevet 3. juni 2025 (endret) Dessverre er det ikke alle barn som liker den. Har hørt at det er veldig enten/eller. Noen barn elsker den og den hjelper masse med å få de til å sove, og andre barn hater den. Barn er forskjellige ❤️ Hva med å prøve en sånn automatisk vogn-triller/rister? Endret 3. juni 2025 av BeeKind 1
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2025 #3 Skrevet 3. juni 2025 Er dessverre ikke alle som liker den, babyer er ulike... Jeg hadde en som ikke tålte synet av vogna før han var nærmere et år - det var umuulig for enkelte å forstå... "Det er jo bare å..." Fortsett med vogna om det funker for dere Anonymkode: 47883...078 1 2
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2025 #4 Skrevet 3. juni 2025 BeeKind skrev (23 minutter siden): Dessverre er det ikke alle barn som liker den. Har hørt at det er veldig enten/eller. Noen barn elsker den og den hjelper masse med å få de til å sove, og andre barn hater den. Barn er forskjellige ❤️ Hva med å prøve en sånn automatisk vogn-triller/rister? Ja har forsøkt dette og, men den rister ikke hardt nok. Hu trenger å trilles på voldsom grus eller gress for å sovne merkelig nok😅 Anonymkode: ffe57...961
BeeKind Skrevet 3. juni 2025 #5 Skrevet 3. juni 2025 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Ja har forsøkt dette og, men den rister ikke hardt nok. Hu trenger å trilles på voldsom grus eller gress for å sovne merkelig nok😅 Anonymkode: ffe57...961 Kjenner meg igjen, ei jente jeg passet mye måtte bli trillet frem og tilbake over en kant så det "dunket" i vogna 😅 Moonboon går vel opp og ned og ikke frem og tilbake som en vogn, så det høres ut som at dere bare må bite i det sure eple og fortsette å trille 😅
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2025 #6 Skrevet 3. juni 2025 BeeKind skrev (5 minutter siden): Kjenner meg igjen, ei jente jeg passet mye måtte bli trillet frem og tilbake over en kant så det "dunket" i vogna 😅 Moonboon går vel opp og ned og ikke frem og tilbake som en vogn, så det høres ut som at dere bare må bite i det sure eple og fortsette å trille 😅 Ja, jeg gjorde ikke noe annet enn å gå og være på farten mens jeg var gravid og hun var i magen så er nok derfor hun er slik, og har alltid vært slik🤣 men er det trygt å gynge og «riste» litt på moonboonen manuelt mens hu ligger oppi tror du? Kan jo fungere om jeg holder på lenge nok🙈 Anonymkode: ffe57...961
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2025 #7 Skrevet 3. juni 2025 Mulig det finnes en elektrisk vugge du kan bruke? Anonymkode: b6d1a...9a4
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2025 #8 Skrevet 3. juni 2025 Ungen her sov veldig godt i Moonboon og roet seg, men måtte ha Najell Sleepcarrier i, ellers var det hylskriking , fekting med armer og bein og bare uro😅 Hun måtte ligge tett, ble for åpent med bare Moonboon.. Anonymkode: 20b92...7ff
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2025 #9 Skrevet 3. juni 2025 Vi bruker moonboon med den flate vugga og har najell sleepcarrier oppi der, har bretta den litt ut. Hun her har måttet sove litt i den på natt også for å få inn noen timer med søvn da det har vært vanskelig. Nå er hun passert 8 måneder og vi bruker den kun første del av kveld mens jeg er våken, hvis det går. Men, har vært perioder hvor moonboon ikke har fungert i det hele tatt også, og da har jeg vugga manuelt fra side til side med litt bump, så har jeg skrudd den på hvis hun har sovna. Er veldig slitsomt når dem sover så dårlig, men trøster meg med at det er en periode, og jeg har overlevd til nå, da går det sikkert litt til 🤭😅 Anonymkode: 85604...bea
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå