Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har begynnt på Pergo, 4 dagen med piller i dag. Var hos Gyn på innvendig scan, trodde jeg nå var ferdig med scanning for denne gang.

Det var jeg ikke! Nå skal jeg scannes på mandag, og så skal legen vurdere når eggløsningssprøyten skal settes :overrasket:

Flere som måttet ta eggløsningssprøyte ved bruk av Pergo? Det bør nevnes at jeg allerede har eggløsning hver mnd (på egenhånd). Trodde ikke det var vanlig med en eggløsningssprøyte før man skulle til prøverør og hente ut egg jeg......

Legen min så 3 fine eggposer som gjorde seg klare, hvis jeg får eggløsningsspøyte vil det da si at alle 3 eggene løsner samtidig? Risikerer jeg 3 barn?? Har jo veldig lyst på barn, og hyggelig med med tvillinger, men 3 stk er kanskje litt mye på en gang. :forvirra:

Begynner å bli litt bekymret jeg, mannen har nemlig veldig mange gode svømmere, over gjennomsnittet...

Videoannonse
Annonse
Gjest Helene1
Skrevet

Joda, jeg har satt EL sprøyte på Pergo, men det var riktignok i et inseminasjonsforsøk. Hadde hele 5 (!) eggposer klare.... Men ikke bekymre deg. De har alle forskjellige størrelser, noen for store andre for små til å bli barn av :).

EL sprøyten er til for å gi EL ja, men også for å modne ferdig eggene dine.

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...