Gå til innhold

Dette såret meg veldig, og han bare later som ingenting, som det ikke betød noe.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kan noen forklare meg hva dette betyr? 

Jeg har vært i et forhold nå i noen måneder. Først gjorde han det tydelig at det vi hadde var ikke et forhold, for senere i en krangel si " at jo vi har jo etslags forhold". Det vi har hatt er etter min oppfatning et forhold, fordi vi var sammen hele tiden, jeg var hos han mye og vi gjorde alt det folk gjør i et forhold. Likevel har det vært et skvis å få han til å si det er et forhold. 

Så kommer fyren til meg og begynner å fortelle meg hvordan han har vært så redd for sine følelser og at han har så mye følelser for meg, men er redd for å miste meg.Så jeg tenkt ok da er vi i et forhold da. Og han kalte det fortsatt " etslags forhold". 

Så et par dager siden, forteller han meg at han var på kurs og kalte ved uhell et av kurs deltagerene med mitt fornavn og hvor flaut det var... så presterer han å si " ja tenk om han kalte sin nye kjæreste med mitt navn". 

Senere når jeg har tatt opp det han sa om den nye kjæresten, ved å si sånt som: Ja åssen går det med den nye kjæresten... så later han bare som ingenting, som om det han sa ikke betød noe som helst...

Det såret meg faktisk så mye at et par dager senere gjorde jeg det kaldt slutt. 

Fortelle meg om dere tenker jeg tar feil her, men denne typen var egentlig ikke interessert?  

Anonymkode: ae4bd...334

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hæ..?

Anonymkode: 95b74...745

• Liker 15
Skrevet

er dere 14 år?

• Liker 12
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
monican94 skrev (Akkurat nå):

er dere 14 år?

Nei, i førtiåra. 

Skrevet (endret)

Skjønte ikke dette? Han hadde en ny kjæreste og kalte henne for ditt navn? Og så etterpå fortalte deg at han har ny kjæreste?  Eller ble du såra fordi han kalte deg for  «den nye kjæresten» når han snakket med noen andre?

Endret av mlifjeld
  • Liker 8
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Nei, i førtiåra. 

wow

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Kan noen forklare meg hva dette betyr? 

Jeg har vært i et forhold nå i noen måneder. Først gjorde han det tydelig at det vi hadde var ikke et forhold, for senere i en krangel si " at jo vi har jo etslags forhold". Det vi har hatt er etter min oppfatning et forhold, fordi vi var sammen hele tiden, jeg var hos han mye og vi gjorde alt det folk gjør i et forhold. Likevel har det vært et skvis å få han til å si det er et forhold. 

Så kommer fyren til meg og begynner å fortelle meg hvordan han har vært så redd for sine følelser og at han har så mye følelser for meg, men er redd for å miste meg.Så jeg tenkt ok da er vi i et forhold da. Og han kalte det fortsatt " etslags forhold". 

Så et par dager siden, forteller han meg at han var på kurs og kalte ved uhell et av kurs deltagerene med mitt fornavn og hvor flaut det var... så presterer han å si " ja tenk om han kalte sin nye kjæreste med mitt navn". 

Senere når jeg har tatt opp det han sa om den nye kjæresten, ved å si sånt som: Ja åssen går det med den nye kjæresten... så later han bare som ingenting, som om det han sa ikke betød noe som helst...

Det såret meg faktisk så mye at et par dager senere gjorde jeg det kaldt slutt. 

Fortelle meg om dere tenker jeg tar feil her, men denne typen var egentlig ikke interessert?  

Antar dere er bare 15 år? Derfor trenger dere ikke ha sånt hastverk med å bli kjærester, så ta det rolig og kos dere.

Anonymkode: d498b...a41

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Gå deg en liten tur, ta en kopp kaffe og forsøk igjen. Dette var uforståelig. 

Anonymkode: e8d21...f48

• Liker 5
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
mlifjeld skrev (1 minutt siden):

Skjønte ikke dette? Han hadde en ny kjæreste og kalte henne for ditt navn? Og så etterpå fortalte deg at han har ny kjæreste?  Eller ble du såra fordi han kalte deg for  «den nye kjæresten» når han snakket med noen andre?

Jeg tror ikke han hadde ny kjæreste, men vet jo ikke noe om det? 

Syns det var en veldig rar og sårende ting å si. 

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Dette ga ingen mening for meg. 

Hvem er den nye kjæresten?

Uansett, han høres ikke interessert ut, nei. Og dere høres veldig unge ut, så jeg anbefaler å lese deg godt opp på emosjonell modenhet. Kan sterkt anbefale boken Adult Children of Emotionally Immature Parents! Den hjalp meg mye i prosessen hvor jeg datet for å finne en livspartner. Oppdaget at jeg selv, ubevisst, hadde mange giftige mønster som var emosjonelt umodne, men jeg var vokst opp med at det var helt normalt. Vi må gå innover for å reprogrammere slike ting, og det gjør det automstisk lettere for oss å finne et trygt og stabilt forhold. 

Anonymkode: df2df...96c

• Liker 4
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Antar dere er bare 15 år? Derfor trenger dere ikke ha sånt hastverk med å bli kjærester, så ta det rolig og kos dere.

Anonymkode: d498b...a41

Jeg forstår ikke hva vitsen er med slike utsagn..

• Liker 4
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Dette skjønte jeg ikke noe av. Altså, jeg forstår ikke hva du prøver å fortelle. Uavhengig av det så må du jo nesten spørre mannen om han er interessert i et ordentlig forhold med deg, sier han nei går du videre, sier han ja er det jo greit. Å drive med sånn fjortiss-opplegg fatter jeg ikke at du gidder.

Anonymkode: 09a75...ce4

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Dette ga ingen mening for meg. 

Hvem er den nye kjæresten?

Uansett, han høres ikke interessert ut, nei. Og dere høres veldig unge ut, så jeg anbefaler å lese deg godt opp på emosjonell modenhet. Kan sterkt anbefale boken Adult Children of Emotionally Immature Parents! Den hjalp meg mye i prosessen hvor jeg datet for å finne en livspartner. Oppdaget at jeg selv, ubevisst, hadde mange giftige mønster som var emosjonelt umodne, men jeg var vokst opp med at det var helt normalt. Vi må gå innover for å reprogrammere slike ting, og det gjør det automstisk lettere for oss å finne et trygt og stabilt forhold. 

Anonymkode: df2df...96c

Hvorfor trekker du sånne konklusjoner..

Dette gjelder ikke for meg. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Hva i alle dager? 

Du høres litt komplisert ut, men hva vet jeg. 

Anonymkode: 6f6d2...928

• Liker 1
Skrevet

Jeg tror han er veldig usikker og tør rett og slett ikke å sette merkelapp på forholdet deres. Han synes det er skummelt å si høyt at dere er i et forhold, for det høres så seriøst ut. Han vil ikke miste deg, men holder deg på en armlengdes avstand ved å komme med slike utsagn for å slippe å ta inn over seg at dere er et par.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hva i alle dager? 

Du høres litt komplisert ut, men hva vet jeg. 

Anonymkode: 6f6d2...928

Ville ikke det såret deg om den du var med, begynte å snakke om sin nye kjæreste?  

AnonymBruker
Skrevet
Hedda-78 skrev (1 minutt siden):

Jeg tror han er veldig usikker og tør rett og slett ikke å sette merkelapp på forholdet deres. Han synes det er skummelt å si høyt at dere er i et forhold, for det høres så seriøst ut. Han vil ikke miste deg, men holder deg på en armlengdes avstand ved å komme med slike utsagn for å slippe å ta inn over seg at dere er et par.

Fint at noen kommer med nyttig svar her også. Ikke bare " bølling". 

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Jeg tror ikke han hadde ny kjæreste, men vet jo ikke noe om det? 

Syns det var en veldig rar og sårende ting å si. 

Vi skjønner ikke helt hva du mener. 

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
Kålrota skrev (1 minutt siden):

Vi skjønner ikke helt hva du mener. 

Det jeg sier er at han som del av en samtale sa" tenk om jeg, ved uhell kalte min nye kjæreste med ditt navn". 

Jeg har ikke visst eller tenkt at han drev med andre ( selv om det kan være sannsynlig). 

Saken er jo at jeg begynner å lure på om det var en " freudian slip" fordi hans tanker var allerede på en ny kjæreste. Samtidig som han gjør det tydelig for meg at vi ikke er kjærester, men vi later som vi er kjærester? 

• Liker 1
Skrevet

Det kom nok bare sleivete ut. Jeg hadde ikke lagt noe mer i det. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...