Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde brukt 130 gb på 3 enkelte dager, noe som ikke helt stemte for meg. Etter å ha bestillt mer datatid, bestemte jeg meg for å undersøke analytiker for bruk av gb. Jeg har visst nok kunn brukt 450gb totalt sett siden jeg fikk ruteren for et par måneder siden.

I dag sto det jeg hadde brukt opp de 100 gb jeg hadde fyllt opp på et par timer, men total bruken min stod som 451 gb.

Hvordan i det hele tatt tar jeg tak i dette. Det er vell neppe på at at en kan kontakte Telia om dette og som jeg forstår så er det ikke mye loven kan gjøre med slike ting heller?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker ofte delt mobildata fra min mobil til PC istedenfor WiFi, spesielt i forbindelse med jobb (for sikkerhet). Det som krever mest data er i min erfaring streaming av videoer. På mobilen går det også mer data om jeg bruker mer tid på å se på Instagram-reels. Kan det være noe sånt? Høres likevel ut som voldsomt mye databruk, så jeg ville tatt kontakt med dem.

Anonymkode: e91f1...210

Skrevet
AnonymBruker skrev (50 minutter siden):

Jeg bruker ofte delt mobildata fra min mobil til PC istedenfor WiFi, spesielt i forbindelse med jobb (for sikkerhet). Det som krever mest data er i min erfaring streaming av videoer. På mobilen går det også mer data om jeg bruker mer tid på å se på Instagram-reels. Kan det være noe sånt? Høres likevel ut som voldsomt mye databruk, så jeg ville tatt kontakt med dem.

Anonymkode: e91f1...210

Jeg får vell gjøre det ja. Håper det går noen vei.

AnonymBruker
Skrevet

1 time film blir fort o er 1 GB, etter min erfaring 

Anonymkode: 5c948...4e4

Skrevet

Det skal være mulig. Det er rundt 150Mbit/sekund i en time. Ikke mer enn et normalt nytt spill til Playstation5 eller Windows. 

Skrevet

Oppdatering: Det viser seg at det var nettsiden deres som ikke hadde oppdatert seg og det var noe gale med. De ga meg 100 ekstra gigabyte og forsøker nå å få det fikset.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...