AnonymBruker Skrevet 3. juni #21 Skrevet 3. juni AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Nope. Om noe, så er han dum som gir deg et ultimatum han ikke mener. Han er kvalm som prøver å presse deg til noe du ikke vil. Han er i grenseland som ønsker å pule noen som har sagt ifra at de ikke tenner på ham.. Dumt det der, når egen innsats i forholdet plutselig blir speilet eller smitter over på partner.. De færreste tåler det 😂 Anonymkode: ef584...53e Han burde ha sex med noen som tenner på han. Han kan lage seg en tinderprofil eller noe. Det kan jo ts også. Hvis de elsker hverandre og har lyst til og levd sammen, men ikke ha sex med hverandre må de være voksne nok til og finne en løsning på det annet enn hvor « døren er». Anonymkode: 6bdaa...247
AnonymBruker Skrevet 3. juni #22 Skrevet 3. juni AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Mener du at han skal gå uten sex resten av livet? Du kan « la han gå « som i at finner seg en elskerinne eller 2, men og presse han til og leve uten sex er jo håpløst. Jeg er kvinne selv, og lurer litt på kvinnene som svarer i denne tråden. Hvis mannen deres hadde sagt at fra nå og ut livet skal dere få sex 4 ganger i året, og regelen min kommer ikke til og endre seg.. hva hadde dere gjort? ingen hadde jo godtatt dette om ts var mann? Anonymkode: 6bdaa...247 Jeg presser han på ingen måte til noe som helst. Hvor leste du det? ts Anonymkode: 3208a...60f 1 1
AnonymBruker Skrevet 3. juni #23 Skrevet 3. juni AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jo, det kan man. Det at DU ikke har opplevd det, gjør det ikke mindre mulig. Jeg har aldri vunnet OL-gull, men noen gjør det mange ganger... Det motsatte av kjærlighet er ikke har, det er likegyldighet. Anonymkode: ef584...53e Nei. Da vet en ikke hva å elske er og hva ekte kjærlighet er. Det er umulig å elske noen for å følge opp med at en ikke bryr seg om de plutselig ikke eksisterte lenger. Elsker man noen OG hater dem samtidig så er en ikke i kontakt med følelsene sine... Anonymkode: 61ec7...bb8
Gregarious Skrevet 3. juni #24 Skrevet 3. juni AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jo, det kan man. Det at DU ikke har opplevd det, gjør det ikke mindre mulig. Jeg har aldri vunnet OL-gull, men noen gjør det mange ganger... Det motsatte av kjærlighet er ikke har, det er likegyldighet. Anonymkode: ef584...53e Nei, begge påstandene kan ikke samtidig være sanne. Du blander sammen usikkerhet på hva en faktisk føler, eller at en opplever dype følelsesmessige konflikter. I så fall bør en ta inn over seg det faktumet å finne ut av hvilken av påstandene som er usanne. "Jeg elsker musikk, men jeg bryr meg ikke om lyd finnes." 1 1
AnonymBruker Skrevet 3. juni #25 Skrevet 3. juni Gregarious skrev (3 minutter siden): Nei, begge påstandene kan ikke samtidig være sanne. Du blander sammen usikkerhet på hva en faktisk føler, eller at en opplever dype følelsesmessige konflikter. I så fall bør en ta inn over seg det faktumet å finne ut av hvilken av påstandene som er usanne. "Jeg elsker musikk, men jeg bryr meg ikke om lyd finnes." Eller, jeg elsker musikk, men jeg hater technomusikk. Anonymkode: 3208a...60f
Gregarious Skrevet 3. juni #26 Skrevet 3. juni AnonymBruker skrev (1 time siden): Eller, jeg elsker musikk, men jeg hater technomusikk. Anonymkode: 3208a...60f Der spesifiserer du og modifiserer påstanden. Som jo var poenget mitt.
AnonymBruker Skrevet 4. juni #27 Skrevet 4. juni Om du er en narsissist er umulig for oss å vite. Men jeg skjønner godt at mannen din vurderer å gå. Du sier at du elsker han. Samtidig så sier du at du ikke tenner på han, og er likegyldig til om han eksisterer eller ikke. Det er ikke kjærlighet. Du er også likegyldig til om han forlater deg eller ikke. Jeg skjønner at du er bitter på hvordan han har behandlet deg og barna oppover årene, så det er forståelig om du ikke elsker han lenger. Det du beskriver er ihvertfall ikke kjærlighet. Det virker faktisk som om du avskyr han! Mannen din går ikke fordi han ikke får sex av deg. Han går fordi han får hverken kjærlighet eller sex. Det hadde jeg også gjort. Anonymkode: b004b...8f0 2 2
AnonymBruker Skrevet 4. juni #28 Skrevet 4. juni AnonymBruker skrev (På 3.6.2025 den 14.00): Vi har veldig sjeldent sex, kanskje 4-5 ganger i året. Jeg elsker min samboer, men jeg tenner ikke på ham lengre. Dette har jeg fortalt han, også at det trolig aldri vil endre seg. Han har likevel ønsket å fortette forholdet, så vi har blitt boende sammen. Vi har bodd sammen i nesten 30 år, og har hatt det som dette de siste 5-6 årene. Han var en drittsekk som meg i mange år, men jeg sto trofast ved hans side. Holdt orden på alt i hjemmet, barna og alt som måtte gjøres. Han ga faen og var aldri med på noe, ble hjemme når vi dro på turer og ferier, og bare tenkte på seg og det han ønsket å gjøre. Ungene ble voksne og flyttet hjemmefra, og vi fikk huset for oss selv. Jeg mistet helt lysten på min samboer, og når sant skal sies kunne det ikke brydd meg mindre om han fantes eller ikke fantes lengre… Sånn har det blitt. Kort fortalt. I går fikk jeg et ultimatum av min samboer. "Gi meg sex eller la meg gå!" Jeg pekte på døren og informerte kort om at jeg ikke sto i vegen for den. Han ble lei seg, og vi har ikke vekslet et ord siden i går kveld. Og vet dere, jeg har ikke dårlig samvittighet i et lite sekund en gang. Han sier jeg er narsissist som kan ta det på den måten. Er jeg det??? Anonymkode: 3208a...60f Sannsynligvis er ingen av dere er narsissist, men dere er veldig på overtid i et oppbrukt forhold. Anonymkode: 34f78...b59 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå