Gå til innhold

Skjønner meg ikke helt på meg selv

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har en stor breeding kink, men er fremdeles ikke klar for barn. Det gir ikke helt mening hvorfor jeg har dette som fetish hvis jeg ikke ønsker det i utgangspunktet eller føler meg klar for det. Gir det mening for noen? Føler jeg er to personer som motsier hverandre

Anonymkode: f1f3d...320

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Tror det er normalt? 

Anonymkode: 55fc9...2fa

AnonymBruker
Skrevet

kanskje du bare nyter at mannen kommer i deg og tanken på at du kan bli gravid av det?

Anonymkode: 05af1...ea1

Skrevet

AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Det gir ikke helt mening hvorfor jeg har dette som fetish hvis jeg ikke ønsker det i utgangspunktet

Dette er ikke mer mystisk enn alle slags andre typer fantasier og fetisher.

Man tenner først og fremst på tanken, selv om man ikke ønsker å gjøre det på ekte - ofte.

Gang bang-fantasier, rape-fantasier, fantasier om å se sin partner ha sex med noen andre "mot sin vilje" - listen er lang

Den siste varianten blir man kåt av i fantasien men kanskje sjalu av i virkeligheten. Det er risikoen på en måte.

Breeding kink skiller seg litt fra dette; ved at å leve det ut er forbundet med risiko for å bli gravid - på ekte. Konsekvensen blir større og mer omfattende

Felles for mange kinks er risiko-elementet og / eller elementet av tabu/skam som brytes/utfordres.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

kanskje du bare nyter at mannen kommer i deg og tanken på at du kan bli gravid av det?

Anonymkode: 05af1...ea1

Ja, er bare noe ved den tanken 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Tror det er normalt? 

Anonymkode: 55fc9...2fa

Er nok sikkert det?

AnonymBruker
Skrevet

Fantasier er bare fantasier, de sier ikke nødvendigvis noe om hvem du er ellers. Du overtenker! 

Anonymkode: f319e...c14

AnonymBruker
Skrevet
Erfarenmann skrev (12 minutter siden):

Dette er ikke mer mystisk enn alle slags andre typer fantasier og fetisher.

Man tenner først og fremst på tanken, selv om man ikke ønsker å gjøre det på ekte - ofte.

Gang bang-fantasier, rape-fantasier, fantasier om å se sin partner ha sex med noen andre "mot sin vilje" - listen er lang

Den siste varianten blir man kåt av i fantasien men kanskje sjalu av i virkeligheten. Det er risikoen på en måte.

Breeding kink skiller seg litt fra dette; ved at å leve det ut er forbundet med risiko for å bli gravid - på ekte. Konsekvensen blir større og mer omfattende

Felles for mange kinks er risiko-elementet og / eller elementet av tabu/skam som brytes/utfordres.

Ja, det er liksom tanken. Men det er så motstridende fra den jeg er hvis du skjønner eller det jeg ønsker i virkeligheten. 
Er nok en større risiko ved denne kinken ja. Syns det bare er merkelig å tenne på det, for så å egentlig ikke ville det på ekte

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Fantasier er bare fantasier, de sier ikke nødvendigvis noe om hvem du er ellers. Du overtenker! 

Anonymkode: f319e...c14

Det er jo en del av virkeligheten hvis jeg tenner på det? Er jo som å si at de som tenner på barn egentlig ikke gjør det? (Satt på spissen)

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ja, det er liksom tanken. Men det er så motstridende fra den jeg er hvis du skjønner eller det jeg ønsker i virkeligheten. 
Er nok en større risiko ved denne kinken ja. Syns det bare er merkelig å tenne på det, for så å egentlig ikke ville det på ekte

Kanskje det er en sannhet ved det når jeg tenker meg om. At det passer ikke nå og bli gravid, wops der skjedde det vist. Haha. Jeg vet ikke

Skrevet

Hei trådstarter.

Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets retningslinjer:

Sitat

* Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel.

Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel.

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...