AnonymBruker Skrevet 3. juni #1 Skrevet 3. juni For 1,5 år siden møtte jeg en flott jente , hun er snill og gir av seg selv. vi fant tonen fort, kjemi, tiltrekning, verdier osv..hatt det veldig fint i starten. Ble enige om å være eksklusive. Etter ca 4 måneder følte jeg at jeg ble forelsket i henne og vil høre om hun vil være kjæresten min. Hun svarer at hun vet ikke hva hun føler. Og jeg venter og prøver to ganger til uten noe bra resultat. Siste gangen sa hun at hun liker det vi har, men ikke har de følelsene. Hun vil gjerne fortsette. Har sagt at på et punkt vil jeg gå videre om hun ikke vil no mere. vel, i helgen var jeg på fest med venner i Trondheim. Var morsomt å møte gamle venner og bekjente. Endte opp med en jente , og dro til henne. Angrer, og føler meg skikkelig dritt etter dette. Skal møte hun jeg har datet til uken for overnatting etc. Hun er litt sjalu og lurer fælt på hva jeg har gjort i helgen når jeg var hjemme. hva tenker dere? Jeg har vært i et langvarig forhold før og aldri vært utro. Nå føler jeg meg det. Venner sier jeg ikke har vært det, og at hun har fått sjansen og ikke kan være sjalu og få i pose og sekk.. Anonymkode: 86226...110
AnonymBruker Skrevet 3. juni #2 Skrevet 3. juni AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Har sagt at på et punkt vil jeg gå videre om hun ikke vil no mere. Dette her nå skjedd, tenker jeg. Anonymkode: 33aff...7e1 4
AnonymBruker Skrevet 3. juni #3 Skrevet 3. juni Hvorfor fortsetter du når hun ikke setter pris på deg? Tenker ikke du har vært utro når hun ikke vil forplikte seg. Anonymkode: 0eb6e...bb0 1
Macro Skrevet 3. juni #4 Skrevet 3. juni Du har prøvd å ta forholdet videre 3 ganger der hun ikke vil OG du har sagt du kommer til å gå videre om hun ikke vil gå videre med deg. Du har ikke gjort noe galt, hun har hatt muligheten og hun ble informert om konsekvensen. 1 4
AnonymBruker Skrevet 3. juni #5 Skrevet 3. juni Du kan ikke fortsette å date henne uten å si ifra i alle fall, men utro var du jo ikke. Hun vil jo ikke være kjæresten din. Anonymkode: 9bbe5...a82 2 1
AnonymBruker Skrevet 3. juni #6 Skrevet 3. juni Ikke fortell NOE, du var på fest med gamle kjente du har ingen rapporteringsplikt til henne som ikke har sagt ja til å være kjæresten din. Anonymkode: 2d340...6fe 2
Verbena Skrevet 3. juni #7 Skrevet 3. juni Hvorfor er hun så sjalu hvis hun ikke har de følelsene for deg lurer nå jeg på... Men hun har gjentatte ganger sagt at hun ikke vil dere skal være kjærester, så utro har du ikke vært. 1
Fjellmannover190 Skrevet 3. juni #8 Skrevet 3. juni Du har jo ikke vært utro, siden hun på mange måter har avvist deg. Om hun er sjalu, så må du passe deg litt for at hun ikke spiller et spill. Om dere bare er venner, så kan du si at du var ute med venner og hadde det artig. Tror ikke det tjener din sak at du ble med en jente hjem, men tenker at det å si at det var noen flotte jenter der som du pratet med er greit å si for å se hva hun reagerer med? 1
AnonymBruker Skrevet 3. juni #9 Skrevet 3. juni 1 1,5 år!!! Og hun vil ikke være kjæresten din og har ikke rett følelser for deg. Hvorfor gidder du? Anonymkode: 3537d...8bb 1
AnonymBruker Skrevet 3. juni #10 Skrevet 3. juni Det du har er en venn med fordeler, ts. Så da sier du bare til vennen med fordeler at du traff noen i helga og hadde sex. Og så bestemmer dere om det betyr pause, avslutning eller kondom. Jeg vet ikke. Uansett ville det ha vært mer hyggelig om du sa «da er ikke jeg gira på at vi er eksklusive» når hun erklærte sitt ønske om at dere var venner med fordeler. Det er en helt grei beskjed. Bare si det du mener, ikke vær så rundt grøten og umoden. Om du mener noe hun er uinteressert i å godta som premiss så tar relasjonen slutt. Og det er helt greit. Ikke søk å omgå den konsekvensen. Anonymkode: 866a5...63b 1
AnonymBruker Skrevet 3. juni #11 Skrevet 3. juni Om hun ikke hadde hatt følelser for deg hadde hun ikke vært sjalu. Du har heller ikke gjort noe galt. Dere er jo ikke i et forhold. Hadde likevel fortalte henne det. Anonymkode: f9e35...9a6
AnonymBruker Skrevet 3. juni #12 Skrevet 3. juni Jeg tenker at dere ikke er kompatible når den ene vil være kjærester og den andre ikke. Men samtidig bør du ha respekt nok for deg selv og egen moral til å avslutte noe som er avtalt ekslusivt før du gjør noe med noen andre. Nå kan du bare være ærlig og avslutte før dere sløser bort flere år på en relasjon som står fast. Anonymkode: 89083...e29 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå