blvck Skrevet 20 timer siden #61 Skrevet 20 timer siden Forumansvarlig skrev (3 timer siden): Bruker dere Iphone eller Android? Både på nettbrett og mobil. Gjerne også nettleser, men det virker ikke som om det er relevant for feilen med denne. Jeg bruker Android
forkjølajente Skrevet 19 timer siden #62 Skrevet 19 timer siden I ettermiddag har ikke støvsugerreklamen dukket opp en eneste gang 👏
Villanelle Skrevet 11 timer siden #63 Skrevet 11 timer siden (endret) Forumansvarlig skrev (12 timer siden): Bruker dere Iphone eller Android? Både på nettbrett og mobil. Gjerne også nettleser, men det virker ikke som om det er relevant for feilen med denne. Android og chrome på både mobil og nettbrett. Reklamen kom nettopp på nettbrett, i første tråden jeg var innom i kveld. Prøver igjen i morgen, kg er ubrukelig for meg nå Endret 11 timer siden av Villanelle 1
NoaideBiehtar Skrevet 5 timer siden #64 Skrevet 5 timer siden forkjølajente skrev (13 timer siden): I ettermiddag har ikke støvsugerreklamen dukket opp en eneste gang 👏 Var ikke her heller i går ettermiddag, men nå er den tilbake med fullt kjør. 🥳🤯🤯 Android, mobil, chrome. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå