BeepBoop Skrevet 5. juni #21 Skrevet 5. juni Med Firefox og ublock origin ser jeg aldri reklame på internett. 2
AnonymBruker Skrevet 5. juni #22 Skrevet 5. juni Har lurt på det samme. Dukket plutselig opp reklame mellom innleggene for et par dager siden merket jeg. Anonymkode: ea0fb...9cb 2
AnonymBruker Skrevet 5. juni #24 Skrevet 5. juni Jeg sliter med at jeg alltid får opp infokapel godkjenning. Hvær jøvla gang jeg besøker siden. Litt lei nå. Reklame får jeg ikke opp. Og bruker ikke adblock av noe slag. Anonymkode: 5a50a...23c 2
Forumansvarlig Skrevet 5. juni #25 Skrevet 5. juni AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg sliter med at jeg alltid får opp infokapel godkjenning. Hvær jøvla gang jeg besøker siden. Litt lei nå. Reklame får jeg ikke opp. Og bruker ikke adblock av noe slag. Anonymkode: 5a50a...23c Har du satt det opp slik at nettleseren din skal slette cookies hver gang du forlater nettsiden eller lignende? Hvis du har gjort dette vil du oppleve og så godkjenning hver eneste gang du går inn på en nettside som krever dette. 3
parmanoia Skrevet 23. august #26 Skrevet 23. august Gratulerer. Da ble reklamene ENDA mer irriterende!
Me for life Skrevet 23. august #27 Skrevet 23. august Et lite tips: Jeg bruker Brave nettleser, har null reklame.
parmanoia Skrevet 24. august #28 Skrevet 24. august Finnes det noen måte å fjerne denne hersens reklamen på i Safari for iPhone?
Cid Skrevet 26. august #29 Skrevet 26. august parmanoia skrev (På 24.8.2025 den 20.10): Finnes det noen måte å fjerne denne hersens reklamen på i Safari for iPhone? Ja adblock, jeg bruker det selv og jeg får ingen reklamer på nettsider. 1
Roadrunner Skrevet 25. september #30 Skrevet 25. september Vært innom noen tråder via Chrome nettleser i dag (Windows 11 pc). Og flere ganger, når jeg trykker på en overskrift, eller "Neste" for å gå til neste side, så får jeg opp en reklame som dekker hele siden. Må krysse denne ut før jeg da blir tatt til ønsket tråd/side. Utrolig frustrerende! Det skjer ikke hver gang, men kanskje hver 5-8 gang jeg trykker på noe? Og nei, jeg har dobbeltsjekket at jeg ikke "bommer" og trykker direkte på annonsen i stedet. Jeg skjønner at det skal tjenes penger, men nå er dere i ferd med å jage brukerne på flukt 1
Cid Skrevet 25. september #31 Skrevet 25. september Roadrunner skrev (2 minutter siden): Vært innom noen tråder via Chrome nettleser i dag (Windows 11 pc). Og flere ganger, når jeg trykker på en overskrift, eller "Neste" for å gå til neste side, så får jeg opp en reklame som dekker hele siden. Må krysse denne ut før jeg da blir tatt til ønsket tråd/side. Utrolig frustrerende! Det skjer ikke hver gang, men kanskje hver 5-8 gang jeg trykker på noe? Og nei, jeg har dobbeltsjekket at jeg ikke "bommer" og trykker direkte på annonsen i stedet. Jeg skjønner at det skal tjenes penger, men nå er dere i ferd med å jage brukerne på flukt Prøvd Adblock?
Roadrunner Skrevet 25. september #32 Skrevet 25. september Cid skrev (3 minutter siden): Prøvd Adblock? Ikke min PC, så dessverre ikke mitt valg å ta. 1
Cid Skrevet 25. september #33 Skrevet 25. september Roadrunner skrev (17 minutter siden): Ikke min PC, så dessverre ikke mitt valg å ta. Er vel ikke noe gale å installere adblock likevel? Kan ikke se for meg at eieren blir sur fordi hen slipper reklamer fremover 😅
Me for life Skrevet 25. september #34 Skrevet 25. september Roadrunner skrev (27 minutter siden): Vært innom noen tråder via Chrome nettleser i dag (Windows 11 pc). Og flere ganger, når jeg trykker på en overskrift, eller "Neste" for å gå til neste side, så får jeg opp en reklame som dekker hele siden. Må krysse denne ut før jeg da blir tatt til ønsket tråd/side. Utrolig frustrerende! Det skjer ikke hver gang, men kanskje hver 5-8 gang jeg trykker på noe? Og nei, jeg har dobbeltsjekket at jeg ikke "bommer" og trykker direkte på annonsen i stedet. Jeg skjønner at det skal tjenes penger, men nå er dere i ferd med å jage brukerne på flukt Brave nettleser er uten reklame. 1
Forumansvarlig Skrevet 26. september #36 Skrevet 26. september Roadrunner skrev (19 timer siden): Vært innom noen tråder via Chrome nettleser i dag (Windows 11 pc). Og flere ganger, når jeg trykker på en overskrift, eller "Neste" for å gå til neste side, så får jeg opp en reklame som dekker hele siden. Må krysse denne ut før jeg da blir tatt til ønsket tråd/side. Utrolig frustrerende! Det skjer ikke hver gang, men kanskje hver 5-8 gang jeg trykker på noe? Og nei, jeg har dobbeltsjekket at jeg ikke "bommer" og trykker direkte på annonsen i stedet. Jeg skjønner at det skal tjenes penger, men nå er dere i ferd med å jage brukerne på flukt Jeg er dessverre klar over den. Den skal ikke dukke opp for innloggede brukere, og absolutt ikke så ofte. Problemet er meldt videre til teknisk. 1
k4ren Skrevet 28. oktober #37 Skrevet 28. oktober Kålrota skrev (På 3.6.2025 den 18.22): Du skjønner jo hvorfor? For å tjene mer penger. Ingen finner vel den driten interessant likevel, tror ikke noen kommer til å trykke på det om det så ligger på toppen eller som popup! Søppel og spam.
Kålrota Skrevet 28. oktober #38 Skrevet 28. oktober k4ren skrev (1 time siden): Ingen finner vel den driten interessant likevel, tror ikke noen kommer til å trykke på det om det så ligger på toppen eller som popup! Søppel og spam. Har du noen som helst innsikt i hvordan reklame fungerer?
Cid Skrevet 28. oktober #39 Skrevet 28. oktober Ikke sett reklame her de siste årene, Ad Block fjerner problemet 1
Sølvrosen Skrevet i går, 13:49 #40 Skrevet i går, 13:49 Forumansvarlig skrev (På 26.9.2025 den 10.33): Jeg er dessverre klar over den. Den skal ikke dukke opp for innloggede brukere, og absolutt ikke så ofte. Problemet er meldt videre til teknisk. Jeg får dette nå, på mobil som innlogget bruker. Utrolig irriterende!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå