AnonymBruker Skrevet 3. juni #1 Skrevet 3. juni Always eller libresse? Og hva er din alder? Anonymkode: e70ed...274
AnonymBruker Skrevet 3. juni #2 Skrevet 3. juni Always og OB. Alder tør jeg nesten ikke si, da føler jeg meg gammel. Født midt på 80-tallet. Anonymkode: 6206e...ea4 1
Kittykat Skrevet 3. juni #6 Skrevet 3. juni Jeg foretrekker Libresse, da jeg føler at Always er for tynn. Er hele 47 år.
AnonymBruker Skrevet 3. juni #7 Skrevet 3. juni Er 44 og har verken brukt Always eller Libresse på MANGE år 😅 Bruker bare OB og ingenting annet. Har nok ikke brukt bind siden jeg var i tenårene. Anonymkode: b3618...25b
AnonymBruker Skrevet 3. juni #9 Skrevet 3. juni Bruker Remas billigmerke, er 52 Anonymkode: 400e6...0d8
AnonymBruker Skrevet 3. juni #10 Skrevet 3. juni 30, har alltid holdt meg til libresse Anonymkode: 712ae...6d0
AnonymBruker Skrevet 3. juni #11 Skrevet 3. juni Jeg hadde ingen preferanser før jeg bytta til menskopp for ti år siden og oppdaga en ny verden. Jeg er en av de veldig heldige som får mye mindre plager og kramper ved bruk av menskopp. Det har skjedd et par ganger at jeg har beukt tampong noen timer og da får jeg kramper umiddelbart. Anonymkode: cc165...824
AnonymBruker Skrevet 3. juni #12 Skrevet 3. juni Holder meg kun til svanemerkede bind og truseinnlegg, grunnet dette: https://www.nrk.no/urix/ny-studie_-fant-giftige-metaller-som-bly-og-arsen-i-tamponger-1.16956651 Å gå rundt med giftstoffer som går rett i slimhinnene er virkelig ikke bra. Samme stoffer har blitt funnet i bind og truseinnlegg, dessverre. Anonymkode: 55914...652 1
Mardina Skrevet 3. juni #13 Skrevet 3. juni Always Always 😄 Libresse er for tjukke og klumpete synes jeg 😝 Snart 46.
AnonymBruker Skrevet 3. juni #14 Skrevet 3. juni Blir 41😊 Mener jeg begynte med Libresse men endte opp med å bruke Always, ble bare slik. Men så kom plutselig Always med en parfyme eller noe for et par år siden og da kuttet jeg den ut for den lukten var jævlig. Da gikk jeg over til Libresse. Så fant jeg ut at parfymen var vekk og nå bruker jeg begge. Tampong og lignende er ikke for meg. AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Holder meg kun til svanemerkede bind og truseinnlegg, grunnet dette: https://www.nrk.no/urix/ny-studie_-fant-giftige-metaller-som-bly-og-arsen-i-tamponger-1.16956651 Å gå rundt med giftstoffer som går rett i slimhinnene er virkelig ikke bra. Samme stoffer har blitt funnet i bind og truseinnlegg, dessverre. Anonymkode: 55914...652 Nå har jeg tippet 40 og har kanskje 10 år igjen med mens, så løpet er kjørt for meg, men hadde vi hatt jenter i hus så hadde vi holdt oss til det som er sikrest. Anonymkode: 280fe...ee4
AnonymBruker Skrevet 3. juni #15 Skrevet 3. juni Menstruse men savner Saba Selfsit Anonymkode: 47f66...ab7 1
AnonymBruker Skrevet 3. juni #16 Skrevet 3. juni AnonymBruker skrev (6 timer siden): Always og OB. Alder tør jeg nesten ikke si, da føler jeg meg gammel. Født midt på 80-tallet. Anonymkode: 6206e...ea4 Tør ikke si??? Anonymkode: 1a601...888 1
AnonymBruker Skrevet 3. juni #17 Skrevet 3. juni Bruker det mamma har tilgjengelig som ofte er libresse. Er 16. Anonymkode: 27655...ba4
kaledonia Skrevet 4. juni #19 Skrevet 4. juni Er 42 Aldri Always ! Jeg har brukt Libresse i mange år før menskoppen kom på markedet og i nåværende situasjon må jeg tilbake til bind... Libresse vinner.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå