Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kunne vært konen din. Jeg har en fantastisk mann. Han er attraktiv og jeg synes han er skikkelig flott både utseende og personlighet. Jeg er problemet. Jeg har null sexlyst. Ikke andre enn han heller liksom, så det handler ikke om han eller ting han kunne gjort noe med. Jeg vet at d er te gjelder flere av mine venninner også. Vi har alle pliktsex med våre menn, kanskje en gang i uken/ annenhver uke. Føles ikke som overgrep, men er så rart for har null sexbehov. Har behov for at mannen viser meg kjærlighet og opprintig interesse og det er mulig det er forsvunnet litt. Alt er liksom blitt så rart når jeg vet han går og er frustrert over mangel på sex. Og jeg er frustrert over at vi mangler romantikk som ikke er ren sexuell aktivitet. Merker vi glir fra hverandre og hadde gjort alt for å få sexlyst! Mannen og familielivet er virkelig verdt mye for meg. Og jeg elsker han og synes han fortjener å føle seg elsket. Det er så synd at det er så stor forskjell på mange menn og kvinner når det gjelder lyst og behov for sex. Skulle ønsle det fantes hjelp for oss litt slitne damer med lv sexlyst. Vi er mange! Og vi kan ikke snakke om det fordi vi ønsker jo ikke at mennene våre skal vite at vi egentlig heller vil sove eller se på tv eller prate eller klemme når vi har sex.. Håper dere finner ut av det. For tror virkelig ikke det handler om at hun ikke finner deg attraktiv eller at hun ikke verdsetter og elsker deg. Det er sexlyst generelt som er problemet for mange av oss

Anonymkode: 6b629...9ae

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 3.6.2025 den 11.58):

Kona har det som kalles responsivt tenningsmønster. Hun tenner ikke på meg av seg selv. Vi har snakket om dette, og hun gar vedgått dette. 

Etter et langt liv sammen så har det kommet fram at hun har hatt «pliktsex» gjennom mange år. For å forklare…, Når hun kun tenner responsivt så har det jo blitt til at jeg prøver meg på ulike måter. Den sikreste måten har vært å kose der nede. Da har hun tent, og blitt med på sex. Det viser seg nå at hun likevel ikke tenner mentalt, heller ikke under akten. Jeg føler at dette blir helt feil, det føles nesten som overgrep. Jeg har sluttet å prøve meg på sex. Hun gjøre ingenting, og de siste to-tre årene har vi nesten ikke hatt sex. Dvs 2-3 ganger på ish 3 år. 

Jeg har forsøkt å snakke med henne om dette, men det nytter ikke. Hun har ikke lyst eller behov, og er følgelig ikke motivert for å jobbe noe med det, 

Jeg runker, men ikke i hennes nærhver ( soverommet)  Hun liker ikke det, og det føles rart å runke på toalettet med tenåringer i huset. Jeg finner det lettest å runke på toalettet på jobben før jeg kjører hjem. Da er «lysten» borte en stund, og jeg kan være sammen med min kone uten å bli frustrert. Jeg elsker henne, og ønsker å ha sex med min kone, men hun tenner ikke på meg, og jeg vil ikke gjøre overgrep. 

Så skjer det rare. En kveld vil hun ha sex, men jeg sier at jeg har runket på jobb og er «tom» . Det blir ingen sex og hun er skuffet for at jeg ikke venter på henne. Det virker som at hun mener jeg skal unnlate runking, og gå i 6-12 måneder og vente i tilfellet hun en dag vil ha sex

Underveis i dette opplegget har jeg i grunn gått lei. Jeg er frustrert, skuffet og lei meg. Det er vondt å høre at hun ikke vil ha meg på den måten. Jeg føler meg rett ut verdiløs for henne.

Har kanskje ikke noe direkte spørsmål må. Jeg skjønner selv at dette er en håpløs situasjon, og at noe må gjøres. Jeg hsr foreslått parterapi, psykolog osv, men hunn vil ikke. Jeg har spurt på forskjellige måter hva jeg kam gjøre; men hun sier at det er henne, ikke meg, men hun gjør jo heller ingenting. Det er sikkert ting jeg kunne gjort annerledes og bedre, men jeg tror samtidig at jeg er en attraktiv man. Jeg trener flere ganger i uken, ser bra ut og får høre at jeg er en tiltrekkende og attraktiv mann. Jeg gjør hussrbeid inkl klesvask, lager middag, vasker hus osv. Jeg holder dessuten huset vedlike, klipper plen osv. 

Hun fikk en nye fin bil for litt siden, jeg spanderer klær og blomster hver måned. Vi er på ferier osv…Barna er jo selvgående, og kjører nå mopedbil til treninger osv selv

Vi er begge friske og i full jobb. Det er ingenting «praktisk» som tilsier at vi skal få forholdet til å fungere. 

Hva gjør jeg ? Jeg ønsker ikke å gå fra henne, men det føles feil slik det er og jeg har fullstendig gitt opp å tro at hun vil endre seg. 

Forslag? 
Ultimatum? Brudd? 

Jeg ønsker ikke elskerinne, utroskap osv..

Hjelp!!

Anonymkode: 66bc4...482

Serr klarer du ikke flere ganger den dagen når du har tømt deg en gang bare?

AnonymBruker
Skrevet
Maleficenta skrev (4 minutter siden):

Serr klarer du ikke flere ganger den dagen når du har tømt deg en gang bare?

Det er vell ikke akuratt poenget.

Anonymkode: e3db1...ee1

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Det er vell ikke akuratt poenget.

Anonymkode: e3db1...ee1

Nei men når dama først endelig tar initiativ. Kjør på liksom

Skrevet
Macro skrev (På 3.6.2025 den 13.07):

Det pisset der hadde ikke jeg brukt livet mitt på. Hun blir sint for at du runker fordi du skal vente til skuddårsdatoen når hun endeleg vil? Du befinner deg i et  kontrollerende forhold. Du respekterer at hun ikke vil, så du runker(på jobb, ikke engang hjemme hos deg selv) og likevel presterer kjerringa å bli sur? Hun bestemmer over egen seksualitet, men ikke din.

Du har foreslått det meste for henne men hun vil ikke. Jeg mener det er på tide å finne ei dame som faktisk vil ha deg, dere har tenåringer uansett.

Skjønner at hun blir irritert over at han frustrerer over manglende sex og når hun endelig tar insj så nei. Jeg har allerede tømt meg idag. Er ferdig. Tenker det sier litt om hvorfor hun ikke vil når sex for han bare handler om å tømme seg. Intet mer, intet mindre, pluss at har han nå så mye lyst når han kommer med en så banal unnskyldning?

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...