AnonymBruker Skrevet 4. juni #141 Skrevet 4. juni AnonymBruker skrev (12 timer siden): Synes det er helt ok antrekk. Hvem har tid til å følge mote slavisk?Er jo bare rent tull. Man kler seg etter kroppen. Men så kan jeg tilføye at når jeg ser en overvektig dame i sånn baggy,flare eller mom jeans så er det bare stygt. Altså,jeg skjønner at en ønsker å følge mote men du ser bare enda større ut. Det passer heller ikkje hvem som helst. Anonymkode: 65ff1...1a6 Hvorfor må kvinner hele tiden kle seg for å se mest mulig slank ut? Anonymkode: ddda7...289 7 1
AnonymBruker Skrevet 4. juni #142 Skrevet 4. juni AnonymBruker skrev (18 timer siden): Bildet i HI er kanskje ikke alles foretrukne stil, men det er langt ifra kjerring. Dette er å kle seg som kjerring: Anonymkode: a5dee...c78 Ha ha, jeg nærmer meg 60. Jeg kunne godt sydd meg noe som lignet overdelen på det siste bildet og brukt det som kjole. Jeg har også et par (høye og flere år gamle) Dr. Martens jeg bruker mye på vinteren. Selv putter jeg det i "formingslærer stil". Bryr meg null om hva andre tenker om hvordan jeg kler meg. Jeg syr det meste selv og både reparerer og sliter ut klærne mine. Hvem man er som menneske er (for meg) viktig. Hva man kler seg i betyr så godt som ingenting. Forhåpentligvis så er man selv komfortabel, men ikke alle har råd eller lyst til å bruke penger og energi på å kle seg "rett". Anonymkode: 62443...bc4 2 2
AnonymBruker Skrevet 4. juni #143 Skrevet 4. juni AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Ha ha, jeg nærmer meg 60. Jeg kunne godt sydd meg noe som lignet overdelen på det siste bildet og brukt det som kjole. Jeg har også et par (høye og flere år gamle) Dr. Martens jeg bruker mye på vinteren. Selv putter jeg det i "formingslærer stil". Bryr meg null om hva andre tenker om hvordan jeg kler meg. Jeg syr det meste selv og både reparerer og sliter ut klærne mine. Hvem man er som menneske er (for meg) viktig. Hva man kler seg i betyr så godt som ingenting. Forhåpentligvis så er man selv komfortabel, men ikke alle har råd eller lyst til å bruke penger og energi på å kle seg "rett". Anonymkode: 62443...bc4 Helt riktig! Hva man kler seg i betyr ingenting? Det mest patetiske er de som åpenbart kler og sminker seg slik at de nesten skriker etter oppmerksomhet. Ta med de med fillers i altfor store lepper og botox også. Anonymkode: b41fc...133
AnonymBruker Skrevet 4. juni #144 Skrevet 4. juni Liveterspennende skrev (10 timer siden): Personlig synes jeg damen på bildet er flott, stilig kledd og bærer klærne godt. Helt enig ! Sex-appeal som bare det. Hilsen penisbærer Anonymkode: 43091...59d
AnonymBruker Skrevet 4. juni #145 Skrevet 4. juni Liveterspennende skrev (10 timer siden): Personlig synes jeg damen på bildet er flott, stilig kledd og bærer klærne godt. Rare greier, det der. Bildet er av en 28-åring i 2015. Megan Fox, kåret til verdens mest sexy kvinne utallige ganger, spesielt på den tiden. Anonymkode: 82f66...d18 1
AnonymBruker Skrevet 4. juni #146 Skrevet 4. juni AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Helt enig ! Sex-appeal som bare det. Hilsen penisbærer Anonymkode: 43091...59d Hurra. Sex-appeal for penisbærere. Livets ypperste mål er nådd. Anonymkode: 82f66...d18 2 2
AnonymBruker Skrevet 4. juni #147 Skrevet 4. juni Folk må da kunne gå kledd som de vil i 2025?! Alle stygge kommentarer i denne tråden vitner om at mange er veldig usikre på seg selv. Det hadde vært fint om de, i tillegg til kommentarer om hva som er utdatert og "veldig 2015", kunne legge ved bilde av hva som ikke er det? Anonymkode: 02e94...9b8 3 2
AnonymBruker Skrevet 4. juni #148 Skrevet 4. juni AnonymBruker skrev (1 time siden): Folk må da kunne gå kledd som de vil i 2025?! Alle stygge kommentarer i denne tråden vitner om at mange er veldig usikre på seg selv. Det hadde vært fint om de, i tillegg til kommentarer om hva som er utdatert og "veldig 2015", kunne legge ved bilde av hva som ikke er det? Anonymkode: 02e94...9b8 Er det ikke disse nymotens "Influensere" som bestemmer alt vi skal gjøre og ha på oss da? Og så tjener de seg rike på at folk følger med på hva de finner på? Anonymkode: b41fc...133 1
AnonymBruker Skrevet 4. juni #149 Skrevet 4. juni AnonymBruker skrev (På 3.6.2025 den 10.33): Anonymkode: 8a4b4...eb1 Selvfølgelig er det innenfor, og veldig fint. Jeg forstår ikke lilla hår, blomstrete skjorter osv når man bikker 50. Anonymkode: 757b0...033
AnonymBruker Skrevet 4. juni #150 Skrevet 4. juni Det er jo ingen unge folk som fremdeles bruker skinny jeans. Dette er en vanlig 50-åring. Anonymkode: 41600...0d6 2
AnonymBruker Skrevet 4. juni #151 Skrevet 4. juni AnonymBruker skrev (På 3.6.2025 den 11.22): Hvorfor er det svært få over 20 som kan bære et skjørt til midt på låret tenker du? Mener du da at man heller ikke gå i shorts når man er ferdig på vgs? Anonymkode: b1ec2...794 det er en mening, ikke noe jeg behøver forsvare og jeg mener at korte shortser heller ikke er pent på de som er godt voksne. Anonymkode: 8fe97...67d 1
AnonymBruker Skrevet 4. juni #152 Skrevet 4. juni AnonymBruker skrev (1 minutt siden): det er en mening, ikke noe jeg behøver forsvare og jeg mener at korte shortser heller ikke er pent på de som er godt voksne. Anonymkode: 8fe97...67d Hva da når de samme godt voksne går sammen med hundrevis av andre i badebukse eller bikini i Syden? Har sett drøssevis av de der.. Anonymkode: b41fc...133 1
AnonymBruker Skrevet 4. juni #153 Skrevet 4. juni AnonymBruker skrev (På 3.6.2025 den 11.40): Ehm en lengde som ikke viser rompeballene er å fordra for alle over 25. Anonymkode: c6640...483 Og de under 25. Anonymkode: 72580...ffc 2
AnonymBruker Skrevet 4. juni #154 Skrevet 4. juni Boetica skrev (På 3.6.2025 den 15.57): Nå er det riktignok meldt at skinney jeans er tilbake https://costume.no/mote/skinny-jeans-2025 Med lavt liv, for sikkerhets skyld. Men kan ikke si jeg har sett noe til det. likte det uansett ikke da det var over alt, fikk helt klaustrofobi av de tettsittende leggene. Men jeg synes ikke alderen skal være noen hindring. Folk må få kle seg som de selv føler for, innen rimelighetens grenser. Må ikke være lavt liv nei. Er mange i motebransjen og influenserbransjen som fortsatt bruker skinny jeans med high og mid waist. Kommer an på hva man kler. Er man høy og har mer hofter og rumpe kombinert med et smalt liv for eksempel, så kan det ofte se mye bedre ut med skinny jeans og høyt liv. Alt er ikke bruk-og-kast-mote, viktig å se helheten og gjenbrukbarheten også. Anonymkode: 9b161...ce9 2
AnonymBruker Skrevet 4. juni #155 Skrevet 4. juni Helt innafor. Jeg skjønner ikke hvorfor så mange er helt allergisk mot alt som er "ut" (og liker å virkelig gni det inn når noen lurer på om de kan gå i det). Det kommer jo tilbake igjen om noen år, og da er det jo både miljøvennlig og fint å fremdeles ha plaggene. Å skifte klær etter trendene er jo lite bærekraftig og mest bare krampaktig. Det beste er å følge sin egen stil og gå i det man føler er komfortabelt og fint. I sånne her tråder på KG ser man jo gode eksempler på at uansett hva man kler seg i, er det noen som synes det enten er kjerring, "ut" eller "prøver for hardt å se ung ut". Jeg vil påstå at dette antrekket er ganske nøytralt og noe de færreste vil synes er stygt eller feil. Liker du det, så gå i det! Det vil jo alltid være noen som synes du er kjempefin også, så ingen grunn til å kun lytte til det selvutnevnte motepolitiet som er allergisk mot alt som er ut. Når man nærmer seg 50 er man såpass voksen at man ikke ser vitsen med å bytte garderobe hver gang moten snur, men holder seg til det man liker og synes er behagelig å gå i. I de unges øyne er det "kjerring" å ikke følge trenden, men sånn har det alltid vært. Følger man trenden, prøver man for hardt å virke yngre enn man er, så det er jo ikke stort bedre det heller. Derfor: drit i hva andre mener og gå i det du liker! Anonymkode: 84806...863 2 2
AnonymBruker Skrevet 4. juni #156 Skrevet 4. juni AnonymBruker skrev (18 timer siden): Antrekket er utdatert og veldig 2010. Hadde enten brukt en videre bukse til jakka på bildet, eller en større jakke til buksa på bildet - ikke trang bukse + trang jakke sammen. Anonymkode: 05497...aea Det aller mest utdaterte i denne tråden er denne gnålingen om at "dette antrekket er sååååå 2010!!!" Skulle tro folk var helt hjernevasket. Anonymkode: 84806...863 5
AnonymBruker Skrevet 4. juni #157 Skrevet 4. juni AnonymBruker skrev (5 timer siden): Selvfølgelig er det innenfor, og veldig fint. Jeg forstår ikke lilla hår, blomstrete skjorter osv når man bikker 50. Anonymkode: 757b0...033 Og jeg forstår ikke hvorfor fargerike damer skal bli til grå mus når de bikker 40/50 år. Jeg synes det er kult med damer som fortsetter med sin særegne stil også når de blir middelaldrende og pensjonister. Man skal i hvertfall ikke trenge å bytte stil bare fordi man når en viss alder. Eller fordi influensere og motebransjen sier det. Anonymkode: 84806...863 1 1 1
AnonymBruker Skrevet 4. juni #158 Skrevet 4. juni Jeg tror ikke at denne tråden er full av modeller og moteeksperter😆 For det første: Skinny jeans er tilbake. For det andre, etterhvert lærer dere at mote kommer og går og kommer, det er en syklus. Kle dere i det dere synes er fint! https://costume.no/mote/skinny-jeans-2025 Anonymkode: 88446...514 3
AnonymBruker Skrevet 4. juni #159 Skrevet 4. juni AnonymBruker skrev (1 time siden): Og jeg forstår ikke hvorfor fargerike damer skal bli til grå mus når de bikker 40/50 år. Jeg synes det er kult med damer som fortsetter med sin særegne stil også når de blir middelaldrende og pensjonister. Man skal i hvertfall ikke trenge å bytte stil bare fordi man når en viss alder. Eller fordi influensere og motebransjen sier det. Anonymkode: 84806...863 Man kan kalle Trump for en Autokrat. Det er det jaggu flere som er her,- Fordi de sier det.. Anonymkode: b41fc...133
AnonymBruker Skrevet 5. juni #160 Skrevet 5. juni Kvinner og jenter bør heller heie på at man kan gå kledd akkurat som man vil. Verdensbilde nå om dagen taler mot at vi heller må styrke og støtte hverandre, ikke gnåle om småting som jeans og kalle hverandre kjærring. Døde damer blir brukt som inkubator, damer som spontanaborterer kastes i fengsel, voldtektsoffre blir ikke trodd, rettigheter blir tatt vekk! Skjerp dere! Gi heller tommel opp til kvinner og stå støtt i samhold. Ordtak som kvinner er kvinner verst bør bli en saga blott. Kle dere som dere vil, dere er flotte uansett! Anonymkode: fa681...8b2 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå