AnonymBruker Skrevet 3. juni #21 Skrevet 3. juni AnonymBruker skrev (4 minutter siden): hva er aldersgrensen for mini-skjørt, og hva er minimumslengden for et skjørt om man er over 50 om man har en sånn kropp som hun på bildet? Anonymkode: b1ec2...794 nå vet man veldig lite om kropp basert på et bilde MED klær på, men generelt er det vel svært få over 20 som kan bære et miniskjørt.. Anonymkode: 8fe97...67d 1 1
AnonymBruker Skrevet 3. juni #22 Skrevet 3. juni Ser daglig damer som går sånn kledd, null problem. Kanskje det er utdatert og harry, men hva så? Vet om mange menn som elsker den stilen også. Selv om skinnyjeans er utdatert som flere sier, bryr ikke mannfolk seg om det. Eller damer som er trygge på seg selv. Har aldri brydd meg om mote, jeg går i nøyaktig de klærne jeg føler for. Så lenge det er rimelig rent og sitter greit på kroppen, synes jeg alt er greit Anonymkode: 5fc87...8b3 10 6
AnonymBruker Skrevet 3. juni #23 Skrevet 3. juni AnonymBruker skrev (16 minutter siden): nå vet man veldig lite om kropp basert på et bilde MED klær på, men generelt er det vel svært få over 20 som kan bære et miniskjørt.. Anonymkode: 8fe97...67d Hvorfor er det svært få over 20 som kan bære et skjørt til midt på låret tenker du? Mener du da at man heller ikke gå i shorts når man er ferdig på vgs? Anonymkode: b1ec2...794 5 5
AnonymBruker Skrevet 3. juni #24 Skrevet 3. juni AnonymBruker skrev (49 minutter siden): Anonymkode: 8a4b4...eb1 Ja hvorfor ikke.Ser ingen aldresgrense på disse plaggene. Anonymkode: ce91e...b87 8 1
AprilLudgate Skrevet 3. juni #25 Skrevet 3. juni Kunne hatt skinnjakke, resten er utdatert - men hadde ikke tenkt over det. 1
Hulderen Skrevet 3. juni #26 Skrevet 3. juni Jeg syns det var fint. Mulig antrekket er utdatert, men hva så? Jeg liker den stilen, har nok likt den siden den var «in». Det som er siste mote som dagens 20-30 åringer syns jeg ikke er fint. Men de liker det selv, og det har de lov til. På samme måte som jeg går i det jeg synes er fint, selv om ikke 20-30 åringene syns det. Det er helt greit at generasjonene kler seg ulikt. 7 2
Maleficenta Skrevet 3. juni #27 Skrevet 3. juni AnonymBruker skrev (1 time siden): Anonymkode: 8a4b4...eb1 Ja 1
AnonymBruker Skrevet 3. juni #28 Skrevet 3. juni En av fordelene med å være 50 er at man driter i hva andre mener, og hvilke klær andre mener er utdatert. Du kan fint gå i dette. Det er mye bedre å være utdatert men i noe man trives i enn å krampeaktig følge med en mote som ikke engang er fint. Anonymkode: 91afe...dac 11 9
Maleficenta Skrevet 3. juni #29 Skrevet 3. juni AnonymBruker skrev (1 time siden): (Det er vel bare folk over førti som fremdeles går slik?) Anonymkode: 8378a...68a Forstår ikke hva som er galt med det antrekket. Jeansene som er på mote nå er dritstygge. Skjønner ikke unge jenter på 20 som bevisst velger bukser som får rumpa til å se flat ut. 15 10
AnonymBruker Skrevet 3. juni #30 Skrevet 3. juni AnonymBruker skrev (40 minutter siden): hva er aldersgrensen for mini-skjørt, og hva er minimumslengden for et skjørt om man er over 50 om man har en sånn kropp som hun på bildet? Anonymkode: b1ec2...794 Ehm en lengde som ikke viser rompeballene er å fordra for alle over 25. Anonymkode: c6640...483
Maleficenta Skrevet 3. juni #31 Skrevet 3. juni AnonymBruker skrev (1 time siden): Skinnyjeans er det vel bare 50 pluss som går i? Så ja. Helt innafor å se utdatert ut når man er 50. Anonymkode: 24f98...26d 40 pluss
AnonymBruker Skrevet 3. juni #32 Skrevet 3. juni Jeg kler meg ofte slik og får høre av datteren min at jeg ser mye yngre, bedre kledd og mer ungdommeligere ut en jevnaldrende. Så når det er godkjent der i leiren er jeg fornøyd. Anonymkode: a5dee...c78 2 3
AnonymBruker Skrevet 3. juni #33 Skrevet 3. juni AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg kler meg ofte slik og får høre av datteren min at jeg ser mye yngre, bedre kledd og mer ungdommeligere ut en jevnaldrende. Så når det er godkjent der i leiren er jeg fornøyd. Anonymkode: a5dee...c78 For et skrytete innlegg. Anonymkode: 0f719...bd5 6 1
Hulderen Skrevet 3. juni #34 Skrevet 3. juni AnonymBruker skrev (3 minutter siden): For et skrytete innlegg. Anonymkode: 0f719...bd5 «Selvskryt skal man høre på, det kommer fra hjertet» Falsk beskjeden het er det verste jeg vet. Når datteren skryter av moren sin, så må moren få lov til å være stolt av det. 7 6 8
AnonymBruker Skrevet 3. juni #35 Skrevet 3. juni AnonymBruker skrev (1 time siden): Harry antrekk, stygge sko. Lyser krampe lang vei, Skinny jeans som dette er aldri pent uansett alder. Hele antrekket ser billig ut Anonymkode: 22ab4...97a Jeg bruker sånne jeans fordi de er veldig behagelige for meg. Har ikke noe med ønske om å se yngre ut. Bryr meg ingenting om det ser harry og billig ut. Er 53 Anonymkode: 92b72...7ab 7 2 2
AnonymBruker Skrevet 3. juni #36 Skrevet 3. juni Det er innafor å ta på deg det du selv ønsker, så lenge du viser vanlige hensyn overfor andre mennesker. Samme om du er 25 eller 60. En god definisjon av å ha stil er å kle seg etter sesong og anledning. Allerede der synder jo mange, særlig folk under 30. Det er veldig harry å f.eks gå uten sokker i sko en dag i oktober. Dette antrekket kan derfor passe på en konsert eller liknende, der andre også kler seg slik, men det passer ikke i en dåp eller på et finere restaurantbesøk, eller på et jobbintervju. Anonymkode: d104e...39b
Maleficenta Skrevet 3. juni #37 Skrevet 3. juni AnonymBruker skrev (1 time siden): Innafor, men gudbedre så kjedelig. (Jeg er 50 selv, og absolutt ingen moteløve, men dette synes selv jeg er triste greier.) Anonymkode: 0cb07...8d1 Kunne vært mer farger kanskje men ellers syns nå jeg det var fint. Likte ikke helt skoa men 1
AnonymBruker Skrevet 3. juni #38 Skrevet 3. juni AnonymBruker skrev (42 minutter siden): En av fordelene med å være 50 er at man driter i hva andre mener, og hvilke klær andre mener er utdatert. Du kan fint gå i dette. Det er mye bedre å være utdatert men i noe man trives i enn å krampeaktig følge med en mote som ikke engang er fint. Anonymkode: 91afe...dac Har ikke hørt uttrykket "kle seg kjerring"? Anonymkode: b41fc...133 1
Maleficenta Skrevet 3. juni #39 Skrevet 3. juni AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Har ikke hørt uttrykket "kle seg kjerring"? Anonymkode: b41fc...133 Ser ikke noe kjerring med det antrekket i hi 3 1
AnonymBruker Skrevet 3. juni #40 Skrevet 3. juni Maleficenta skrev (Akkurat nå): Ser ikke noe kjerring med det antrekket i hi Individuelt å mene noe om det kanskje? Hva er kjerring i dine øyne? Anonymkode: b41fc...133 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå