AnonymBruker Skrevet 5. juni #161 Skrevet 5. juni AnonymBruker skrev (22 timer siden): Hva da når de samme godt voksne går sammen med hundrevis av andre i badebukse eller bikini i Syden? Har sett drøssevis av de der.. Anonymkode: b41fc...133 argumentene dine blir ikke bedre av at du krampaktig forsøker - min mening er bare en mening, ikke noe du må krangle på eller endre. Anonymkode: 8fe97...67d 1
AnonymBruker Skrevet 5. juni #162 Skrevet 5. juni AnonymBruker skrev (16 timer siden): Jeg tror ikke at denne tråden er full av modeller og moteeksperter😆 For det første: Skinny jeans er tilbake. For det andre, etterhvert lærer dere at mote kommer og går og kommer, det er en syklus. Kle dere i det dere synes er fint! https://costume.no/mote/skinny-jeans-2025 Anonymkode: 88446...514 Fantastisk når Costum lager artikkel om hvordan man styler skinny jeans og to av eksemplene dems ikke inneholder skinny jeans men straight...... 😅 Uten om det var de flste antrekkene tommel opp og jeg kan konstatere at stilen min er tilbake igjen 😃 Anonymkode: a5dee...c78
AnonymBruker Skrevet 5. juni #163 Skrevet 5. juni AnonymBruker skrev (Akkurat nå): argumentene dine blir ikke bedre av at du krampaktig forsøker - min mening er bare en mening, ikke noe du må krangle på eller endre. Anonymkode: 8fe97...67d Gud forby å bli utfordret på meningene sine. Anonymkode: 72580...ffc
AnonymBruker Skrevet 5. juni #164 Skrevet 5. juni AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Gud forby å bli utfordret på meningene sine. Anonymkode: 72580...ffc man utfordrer ikke en mening om skjørtelengde i hverdagen ved å snakke om strandliv akkurat Anonymkode: 8fe97...67d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå