AnonymBruker Skrevet 3. juni #1 Skrevet 3. juni Hvordan er størrelsene og kvaliteten? Anonymkode: 41425...773
AnonymBruker Skrevet 3. juni #2 Skrevet 3. juni Hei! Jeg kjøpte en del bukser derfra. Veldig gode å ha på. Men de jeg kjøpte er 100% kunstig materiale så de ble litt nuppete, særlig i skrittet. Men veldig gode å ha på og så veldig fine ut i starten. Størrelsene er helt okei. Kjøpte med strikk i livet så de passer både når jeg var 70 kg og nå som 60 kg. Kjøpte medium. Anonymkode: 2d0eb...852
AnonymBruker Skrevet 4. juli #3 Skrevet 4. juli Booper denne. Flere med erfaringer? Er det ala Temu? Anonymkode: e7e18...c2a
AnonymBruker Skrevet 4. juli #4 Skrevet 4. juli AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Booper denne. Flere med erfaringer? Er det ala Temu? Anonymkode: e7e18...c2a Nei er ikke som Temu. Halara kan du sammenligne med nettbutikker som Shein Anonymkode: e9473...1e0
AnonymBruker Skrevet 4. juli #5 Skrevet 4. juli AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Nei er ikke som Temu. Halara kan du sammenligne med nettbutikker som Shein Anonymkode: e9473...1e0 Shein og Temu er jo akkurat det samme. Anonymkode: e7211...689 5 5
AnonymBruker Skrevet 4. juli #6 Skrevet 4. juli AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Shein og Temu er jo akkurat det samme. Anonymkode: e7211...689 Nei Temu er ikke en produsent/butikk, det er en markedsportal Anonymkode: e9473...1e0
AnonymBruker Skrevet 4. juli #7 Skrevet 4. juli AnonymBruker skrev (3 timer siden): Nei Temu er ikke en produsent/butikk, det er en markedsportal Anonymkode: e9473...1e0 Shein lager alt i Kina de også. Som veldig mange andre. Anonymkode: e7211...689 2
AnonymBruker Skrevet 4. juli #9 Skrevet 4. juli AnonymBruker skrev (1 time siden): Shein lager alt i Kina de også. Som veldig mange andre. Anonymkode: e7211...689 Ja? Svein er uansett ikke samme som Temu Anonymkode: e9473...1e0
AnonymBruker Skrevet 4. juli #10 Skrevet 4. juli AnonymBruker skrev (6 timer siden): Nei er ikke som Temu. Halara kan du sammenligne med nettbutikker som Shein Anonymkode: e9473...1e0 Som Temu med andre ord. Synd da. AnonymBruker skrev (6 timer siden): Nei Temu er ikke en produsent/butikk, det er en markedsportal Anonymkode: e9473...1e0 Du skjønner jo at jeg mente kvalitetsmessig. Same shit med andre ord. AnonymBruker skrev (3 timer siden): Shein lager alt i Kina de også. Som veldig mange andre. Anonymkode: e7211...689 Exactly. AnonymBruker skrev (3 timer siden): Aldri hørt om. Anonymkode: 9d2f4...aa0 Ok? så hvorfor svare i tråden da? 😅😂 Synd det er shitty kvalitet, har så sykt mye fint syns jeg men blir ikke kjøp herifra da. Takk for svar. Anonymkode: e7e18...c2a
AnonymBruker Skrevet 11. september #11 Skrevet 11. september Jeg har kjøpt kjoler fra Halara. De har bedre kvalitet enn ting fra Shein og Temu. Ingen nupper og ingenting ødelagt etter minst 10 vask. Anonymkode: 62bc3...f09
AnonymBruker Skrevet 10. november #12 Skrevet 10. november Har kjøpt et par bukser der nå og de lever virkelig opp til reklamen. Men det er viktig å lese str tabellen nøye. For livvidde og ben lengde kan varierer fra modell til modell. Det kan skille en str fra modell til modell, så noen må jeg ha en str i og noen må jeg gå en opp, noen må jeg har Regular i ben lengde og noen må jeg ha høy.......og jeg er ikke høy. Men utenom det er jeg veldig positivt overrasket over buksene. Anonymkode: 20d65...ae4
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #13 Skrevet 1 time siden Må man betale noe ekstra ift toll/mva etter betaling på nettsiden? Litt redd for å bestille noe, så kommer det plutselig et skyhøyt krav i posten etterpå 🙈 Noen som vet? Anonymkode: 8f314...c4b
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå