AnonymBruker Skrevet 3. juni #1 Skrevet 3. juni Hvordan er størrelsene og kvaliteten? Anonymkode: 41425...773
AnonymBruker Skrevet 3. juni #2 Skrevet 3. juni Hei! Jeg kjøpte en del bukser derfra. Veldig gode å ha på. Men de jeg kjøpte er 100% kunstig materiale så de ble litt nuppete, særlig i skrittet. Men veldig gode å ha på og så veldig fine ut i starten. Størrelsene er helt okei. Kjøpte med strikk i livet så de passer både når jeg var 70 kg og nå som 60 kg. Kjøpte medium. Anonymkode: 2d0eb...852
AnonymBruker Skrevet 4. juli #3 Skrevet 4. juli Booper denne. Flere med erfaringer? Er det ala Temu? Anonymkode: e7e18...c2a
AnonymBruker Skrevet 4. juli #4 Skrevet 4. juli AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Booper denne. Flere med erfaringer? Er det ala Temu? Anonymkode: e7e18...c2a Nei er ikke som Temu. Halara kan du sammenligne med nettbutikker som Shein Anonymkode: e9473...1e0
AnonymBruker Skrevet 4. juli #5 Skrevet 4. juli AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Nei er ikke som Temu. Halara kan du sammenligne med nettbutikker som Shein Anonymkode: e9473...1e0 Shein og Temu er jo akkurat det samme. Anonymkode: e7211...689 2 3
AnonymBruker Skrevet 4. juli #6 Skrevet 4. juli AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Shein og Temu er jo akkurat det samme. Anonymkode: e7211...689 Nei Temu er ikke en produsent/butikk, det er en markedsportal Anonymkode: e9473...1e0
AnonymBruker Skrevet 4. juli #7 Skrevet 4. juli AnonymBruker skrev (3 timer siden): Nei Temu er ikke en produsent/butikk, det er en markedsportal Anonymkode: e9473...1e0 Shein lager alt i Kina de også. Som veldig mange andre. Anonymkode: e7211...689 1
AnonymBruker Skrevet 4. juli #9 Skrevet 4. juli AnonymBruker skrev (1 time siden): Shein lager alt i Kina de også. Som veldig mange andre. Anonymkode: e7211...689 Ja? Svein er uansett ikke samme som Temu Anonymkode: e9473...1e0
AnonymBruker Skrevet 4. juli #10 Skrevet 4. juli AnonymBruker skrev (6 timer siden): Nei er ikke som Temu. Halara kan du sammenligne med nettbutikker som Shein Anonymkode: e9473...1e0 Som Temu med andre ord. Synd da. AnonymBruker skrev (6 timer siden): Nei Temu er ikke en produsent/butikk, det er en markedsportal Anonymkode: e9473...1e0 Du skjønner jo at jeg mente kvalitetsmessig. Same shit med andre ord. AnonymBruker skrev (3 timer siden): Shein lager alt i Kina de også. Som veldig mange andre. Anonymkode: e7211...689 Exactly. AnonymBruker skrev (3 timer siden): Aldri hørt om. Anonymkode: 9d2f4...aa0 Ok? så hvorfor svare i tråden da? 😅😂 Synd det er shitty kvalitet, har så sykt mye fint syns jeg men blir ikke kjøp herifra da. Takk for svar. Anonymkode: e7e18...c2a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå