AnonymBruker Skrevet 3. juni #1 Skrevet 3. juni Heisann Jeg sitter å venter på at spontanaborten skal slå ut i full blomst, er ganske ille å sitte å vente på at den skal starte. Jeg ser at g.testene har blitt svakere for hver dag og idag er den nesten helt usynlig - allikevel har ikke blødningen startet. Når kan jeg forvente at den starter? 5+1. Anonymkode: 47754...a99
Ahababba Skrevet 3. juni #2 Skrevet 3. juni Så trist Vil tro det er rett rundt hjørnet. Jeg hadde tester med nesten ingen stigning fra 4+0 til 5+0. 5+1 ble streken noe svakere, og 5+2 startet blødningen. Om det tar lenger tid ville jeg kontaktet legen for å eventuelt sette det i gang. 2
AnonymBruker Skrevet 3. juni #3 Skrevet 3. juni Ahababba skrev (11 minutter siden): Så trist Vil tro det er rett rundt hjørnet. Jeg hadde tester med nesten ingen stigning fra 4+0 til 5+0. 5+1 ble streken noe svakere, og 5+2 startet blødningen. Om det tar lenger tid ville jeg kontaktet legen for å eventuelt sette det i gang. Ja, det er veldig trist. Har hatt litt farget utflod og murringer i noen dager, men blødningen vil ikke starte. Her er testene fra i dag. Anonymkode: 47754...a99
Hjertefisk Skrevet 3. juni #4 Skrevet 3. juni Så leit å høre! Hatt noen kjemiske selv. Jeg begynner som regel alltid å blø når streken har blitt nesten usynlig. Spottet litt i ca 3 dager før blødningen kom sis gang. Så det kan jo se ut som om den er rett rundt hjørnet hos deg nå. ❤️ 1
AnonymBruker Skrevet 3. juni #5 Skrevet 3. juni Hjertefisk skrev (17 minutter siden): Så leit å høre! Hatt noen kjemiske selv. Jeg begynner som regel alltid å blø når streken har blitt nesten usynlig. Spottet litt i ca 3 dager før blødningen kom sis gang. Så det kan jo se ut som om den er rett rundt hjørnet hos deg nå. ❤️ Takk! Håper det❤️ Anonymkode: 47754...a99
AnonymBruker Skrevet 3. juni #6 Skrevet 3. juni AnonymBruker skrev (4 timer siden): Heisann Jeg sitter å venter på at spontanaborten skal slå ut i full blomst, er ganske ille å sitte å vente på at den skal starte. Jeg ser at g.testene har blitt svakere for hver dag og idag er den nesten helt usynlig - allikevel har ikke blødningen startet. Når kan jeg forvente at den starter? 5+1. Anonymkode: 47754...a99 Det hender kroppen sliter med å kvitte seg med det og da bør man kontakte lege. Jeg trodde jeg hadde start på mensen samtidig som sykdom/diare. Det startet sånn, men etter en ukes tid ble det ganske mye. Neste gang starter det med heftig blødning og blødde lenge. Anonymkode: 835b4...173
AnonymBruker Skrevet 4. juni #7 Skrevet 4. juni Hei, jeg hadde synkende hcg forrige uke, på fredag fortsatt svak graviditetstest (litt sterkere enn dine). På søndag startet blødningene, natt til mandag kramper i magen hele natten. I dag har blødning roet seg veldig. Var vel 5+4 på søndag. Anonymkode: e35a2...8cd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå