Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Heisann

Jeg sitter å venter på at spontanaborten skal slå ut i full blomst, er ganske ille å sitte å vente på at den skal starte. 
Jeg ser at g.testene har blitt svakere for hver dag og idag er den nesten helt usynlig - allikevel har ikke blødningen startet. Når kan jeg forvente at den starter? 5+1. 

Anonymkode: 47754...a99

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så trist :( Vil tro det er rett rundt hjørnet. Jeg hadde tester med nesten ingen stigning fra 4+0 til 5+0. 5+1 ble streken noe svakere, og 5+2 startet blødningen. Om det tar lenger tid ville jeg kontaktet legen for å eventuelt sette det i gang.

• Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet
Ahababba skrev (11 minutter siden):

Så trist :( Vil tro det er rett rundt hjørnet. Jeg hadde tester med nesten ingen stigning fra 4+0 til 5+0. 5+1 ble streken noe svakere, og 5+2 startet blødningen. Om det tar lenger tid ville jeg kontaktet legen for å eventuelt sette det i gang.

Ja, det er veldig trist. Har hatt litt farget utflod og murringer i noen dager, men blødningen vil ikke starte. Her er testene fra i dag. 

IMG_5523.jpeg

Skrevet

Så leit å høre! Hatt noen kjemiske selv. Jeg begynner som regel alltid å blø når streken har blitt nesten usynlig. Spottet litt i ca 3 dager før blødningen kom sis gang. Så det kan jo se ut som om den er rett rundt hjørnet hos deg nå. ❤️

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
Hjertefisk skrev (17 minutter siden):

Så leit å høre! Hatt noen kjemiske selv. Jeg begynner som regel alltid å blø når streken har blitt nesten usynlig. Spottet litt i ca 3 dager før blødningen kom sis gang. Så det kan jo se ut som om den er rett rundt hjørnet hos deg nå. ❤️

Takk! Håper det❤️

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Heisann

Jeg sitter å venter på at spontanaborten skal slå ut i full blomst, er ganske ille å sitte å vente på at den skal starte. 
Jeg ser at g.testene har blitt svakere for hver dag og idag er den nesten helt usynlig - allikevel har ikke blødningen startet. Når kan jeg forvente at den starter? 5+1. 

Det hender kroppen sliter med å kvitte seg med det og da bør man kontakte lege. Jeg trodde jeg hadde start på mensen samtidig som sykdom/diare. Det startet sånn, men etter en ukes tid ble det ganske mye. Neste gang starter det med heftig blødning og blødde lenge. 

Anonymkode: 835b4...173

AnonymBruker
Skrevet

Hei, jeg hadde synkende hcg forrige uke, på fredag fortsatt svak graviditetstest (litt sterkere enn dine). På søndag startet blødningene, natt til mandag kramper i magen hele natten. I dag har blødning roet seg veldig. Var vel 5+4 på søndag. 

Anonymkode: e35a2...8cd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...