CRICRICRI Skrevet 3. juni #1 Skrevet 3. juni Hei! Lurte på hvilket kredittkort er best for daglivarebutikker? Jeg har aldri vært bort i dette før, men tenkte at det hadde vært lurt å vite litt om dette.
AnonymBruker Skrevet 3. juni #2 Skrevet 3. juni Kommer an på. Jeg bruker mest Trumf visa, og handler i butikkene tilknyttet Trumf. For å spare Eurobonus, da jeg reiser mye. Andre kan ha helt andre mål med kredittkortbruken. Anonymkode: 9fa08...9cd 1 2
AnonymBruker Skrevet 3. juni #3 Skrevet 3. juni Ikano var bra med 2% på dagligvarer, men de droppet det dessverre. Så det kortet havnet i skuffen. Nå bruker jeg Morrow og får 1%, og trumfvisa for 2% i de butikkene. Morrowkortet bruker jeg ofte maks rabatt på før året er omme, siden de også gir 2% på netthandel. Da går jeg over til Norwegian-kortet i butikker som ikke har Trumf. Bare en halv prosent cashpoints, men alt er bedre enn ingenting. Anonymkode: d352b...a9f 1 1
AnonymBruker Skrevet 3. juni #4 Skrevet 3. juni Meh, det blir slike småsummer. Et ork å holde oversikt over alt det der. Anonymkode: 46911...1a4 4
newman01 Skrevet 3. juni #5 Skrevet 3. juni (endret) AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Meh, det blir slike småsummer. Et ork å holde oversikt over alt det der. Anonymkode: 46911...1a4 Tja, med 2% Trumfbonus blir det fort etpar-tre tusen i ekstra gratispenger for en liten familie med et dagligvarebudsjett på 10'000 i måneden. Man blir ikke rik av det, men å ikke benytte seg av muligheten til å spare 2000kr på å praktisk talt ikke gjøre noenting er litt tullete synes jeg. Om man utnytter trippeltrumf-dagene og Trumfpay også får man enda større fordeler. Endret 3. juni av newman01 6 5
AnonymBruker Skrevet 3. juni #6 Skrevet 3. juni Bruker Trumf Visa. Handler stort sett på Kiwi og passer på å storhandle når det er trippel trumf. Kjøper for eksempel inn vaskemidler, tannkrem, tanntråd osv da. Blir noen tusenlapper i året. Anonymkode: 42e56...ca1
AnonymBruker Skrevet 3. juni #7 Skrevet 3. juni Trumf Visa og pay. Morrow kort til du har makset bonus. Så bruker jeg Norwegian på resten. Anonymkode: 9d6d3...6b4
AnonymBruker Skrevet 3. juni #8 Skrevet 3. juni AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Meh, det blir slike småsummer. Et ork å holde oversikt over alt det der. Anonymkode: 46911...1a4 24 000 i fjor. Og null stress å ha en viss oversikt. Anonymkode: 9d6d3...6b4 4
AnonymBruker Skrevet 3. juni #9 Skrevet 3. juni AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Meh, det blir slike småsummer. Et ork å holde oversikt over alt det der. Anonymkode: 46911...1a4 Det på kg obligatoriske "denne tråden er ikke relevant for meg, men regner med dere ønsket å høre fra meg"-innlegget Selv sparer jeg "bare" 2-3000 i året, men for meg er det penger verdt å få med seg. Men så har jeg heller aldri synes det er noe stort ork å ha kontroll på økonomien. Anonymkode: d352b...a9f 10
AnonymBruker Skrevet 3. juni #10 Skrevet 3. juni Jeg bruker Trumf Visa og kredittkortet til Coop. På all handel utenom disse kjedene bruker jeg mitt "vanlige" kredittkort fra Sparebanken. Anonymkode: 6fe58...9fe
AnonymBruker Skrevet 3. juni #11 Skrevet 3. juni AnonymBruker skrev (35 minutter siden): 24 000 i fjor. Og null stress å ha en viss oversikt. Anonymkode: 9d6d3...6b4 Har du handlet for over 1mill da (hvis 2% bonus)? Anonymkode: f56e2...d7d 1
911 Skrevet 3. juni #12 Skrevet 3. juni Vi bruker Coop Mastercard og bonusen blir innbetalt til vår Coop-konto en gang i året. Det blir noen tusen ekstra hvert år og lar man det stå vokser dette over tid selvsagt.
AnonymBruker Skrevet 3. juni #13 Skrevet 3. juni newman01 skrev (1 time siden): Tja, med 2% Trumfbonus blir det fort etpar-tre tusen i ekstra gratispenger for en liten familie med et dagligvarebudsjett på 10'000 i måneden. Man blir ikke rik av det, men å ikke benytte seg av muligheten til å spare 2000kr på å praktisk talt ikke gjøre noenting er litt tullete synes jeg. Om man utnytter trippeltrumf-dagene og Trumfpay også får man enda større fordeler. 2% av 10000 er da bare 200 kroner, ikke 2000 kroner? Anonymkode: 8e043...a0b
newman01 Skrevet 3. juni #14 Skrevet 3. juni AnonymBruker skrev (36 minutter siden): 2% av 10000 er da bare 200 kroner, ikke 2000 kroner? Anonymkode: 8e043...a0b Som normale mennesker antar jeg at det er 12 måneder i året. 11
AnonymBruker Skrevet 3. juni #15 Skrevet 3. juni Bruker som andre her Trumf Visa hos Kiwi, Meny og noe på netthandel. Det gir 5.000-6.000 i året i bonus. Anonymkode: 4ee7f...fa2
AnonymBruker Skrevet 3. juni #17 Skrevet 3. juni Vi bruker Trumf Visa og Coop kredittkort, avhengig av hvilken butikk vi handler i. Husk å alltid betal hele beløpet du har brukt ved forfall. Da påløper det ikke renter. Anonymkode: d6e44...2bc
AnonymBruker Skrevet 3. juni #18 Skrevet 3. juni frivis skrev (36 minutter siden): morrowbank er det eneste kredittkortet du trenger Nei, for man får bare tjent opp 2000 i bonus på et år, så da bytter jeg til andre kort når jeg har nådd den summen. Uansett er det alltid greit å ha mer enn ett kort. Anonymkode: d352b...a9f 1 1
frivis Skrevet 3. juni #19 Skrevet 3. juni AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Nei, for man får bare tjent opp 2000 i bonus på et år, så da bytter jeg til andre kort når jeg har nådd den summen. Uansett er det alltid greit å ha mer enn ett kort. Anonymkode: d352b...a9f Greit nok, om man gidder ha masse ekstra lån (kredittkort) og styre med det for max 0.5% ekstra. 1
AnonymBruker Skrevet 3. juni #20 Skrevet 3. juni Bruker trumf visa og Coop Mastercard. Norwegian på alt annet forbruk. Anonymkode: 3e465...161
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå