AnonymBruker Skrevet 3. juni #1 Skrevet 3. juni Jeg har lyst klikke "interessert" på et arrangement til en forening som jeg ikke ønsker at mine fb venner skal se, og har også lyst å melde meg inn i denne foreningen på fb, men ønsker ikke at noen skal vite det. Er det mulig å gjøre dette uten at de ser det? Anonymkode: 67102...fdf
AnonymBruker Skrevet 3. juni #2 Skrevet 3. juni Er det lukket gruppe ser de kun det om de er medlem selv. Åpne grupper kan plutselig have i feeden dems, men de får ikke varsel. Anonymkode: ea1f7...3d4 1
AnonymBruker Skrevet 3. juni #3 Skrevet 3. juni Jeg får opp varsel når venner har klikket interessert/ skal på arrangement, men vet ikke om det gjelder alle venner/ arrangement. Anonymkode: b66a0...0d6
AnonymBruker Skrevet 5. juni #4 Skrevet 5. juni De kan se at du er interessert i et arrangement hvis det er offentlig, det kan dukke opp som en post på feeden deres "X er interessert i dette arrangemenet". (hvis arrangementet er privat er det kun de som er invitert som ser det)Sider er mer skjult, men om den sida lager en sponset post kan det fort stå "x og x følger denne sida". Anonymkode: d0bcd...91e 1
Hanne67 Skrevet 7. juni #5 Skrevet 7. juni Om foreningen er i ei privat gruppe, så får bare de vennene dine som er i den gruppa vite om det. Venner får ofte greie på arrangementer man har trykket Interessert på, som en slags påminnelse om at også de kan delta på. Du kan jo gå innom det arrangementet på fb. iblant og sjekke nytt, isteden for å melde interesse. Evt. notere når det er, i kalenderen. Dermed får ingen greie på det.
AnonymBruker Skrevet 7. juni #6 Skrevet 7. juni Du kan selv velge hvem som skal se hvis du trykker på skal/interessert. Men det gjøres inne på selve arrangementet. Under «Interessert» og «Skal» står det: Svaret ditt er synlig for arrangørene og Kun meg/Venner. Anonymkode: 910fa...a5d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå