Even Tuell Skrevet fredag kl 16:02 #21 Skrevet fredag kl 16:02 Ingv38 skrev (På 3.6.2025 den 7.40): Jeg savner pierceingene mine.. Og kjenner at jeg har blitt langt mer pysete i voksen alder enn hva jeg var i ungdomstiden. j Jet var forholdsvis ung når jeg piercet både tunge, nipplene, navle og der nede(en VHC over klitoris) Disse ble fjernet i forbindelse med graviditet og de grodde og kom aldri på plass igjen😳 Men, jeg tar meg stadig i å fantasere om å få de på plass igjen samtidig som jeg har lyst til å dra det lenger der nede og om det er fantasi/lyst til er jeg usikker på men det lander stadig i at jeg skal gjøre det til uken(noe som åpenbart ikke skjer da jeg egentlig ikke tør, jeg er rett og slett for pysete) Egentlig har jeg lyst til å gjøre mer en hva jeg hadde den gangen, fr.eks liker jeg tanken, eller det tenner meg å fantasere om en pierceing i selve klitoris, ja. Rett gjennom klitoris og tanken er at den vil pirre meg litt konstant til evig tid(jeg liker å føle meg kåt og lysten og i fantasien vil en slik pierceing være perfekt) Selvfølgelig uten at jeg vet😳 Jeg fantaserer/drømmer også om en Princess Albertina, den som går gjennom urinrøret og ut i vagina. Denne skal også i fantasien gi meg en konstant nytelse jeg bare «må» elske men.. Igjen, jeg er pysete og mye tyder på at jeg ikke tør😳 Men? Er det noen her som faktisk har erfaring med noe sånt? Er det verdt det? Eller bør jeg fortsette som normalt å bare være pysete og leke med dette i fantasien?😳 Det er nok en tirrende tanke, men å bli konstant stimulert kan fort føre til at du blir "immun" mot den typen stimulering. Etter en stund blir man vant til følelsen og da trigger det ikke samme respons som f.eks en partners fingre, tunge, penis, vagina. Det blir liksom litt "business as usual" å kjenne på... man hører f.eks ikke klokka som tikker på kjøkkenet. Det er kun når man fokuserer på den at man hører lyden. Vil tippe det er en reell risiko for dette med en piercing også. Ville du gått rundt en vibrator inni deg hele dagen ... hver dag ... alle dager? Hadde det blitt noe stas i lengden? 1
Ingv38 Skrevet fredag kl 18:06 Forfatter #22 Skrevet fredag kl 18:06 Even Tuell skrev (2 timer siden): Det er nok en tirrende tanke, men å bli konstant stimulert kan fort føre til at du blir "immun" mot den typen stimulering. Etter en stund blir man vant til følelsen og da trigger det ikke samme respons som f.eks en partners fingre, tunge, penis, vagina. Det blir liksom litt "business as usual" å kjenne på... man hører f.eks ikke klokka som tikker på kjøkkenet. Det er kun når man fokuserer på den at man hører lyden. Vil tippe det er en reell risiko for dette med en piercing også. Ville du gått rundt en vibrator inni deg hele dagen ... hver dag ... alle dager? Hadde det blitt noe stas i lengden? Du har ett poeng der men om det skulle blitt realisert kan jo en piercing tas ut om det ikke funker også. Og når du nevner vibrator i meg har jeg prøvd diverse sånt over tid, både app-styrt av typen, dildotruse osv og jeg kan ikke si annet enn at jeg liker å ha noe sånt veldig lenge😳
AnonymBruker Skrevet fredag kl 19:30 #23 Skrevet fredag kl 19:30 Intim piercinger er veldig sexy og turn on Anonymkode: 59d82...089
Victoria93 Skrevet 13 timer siden #24 Skrevet 13 timer siden Ingv38 skrev (På 6.6.2025 den 20.06): Du har ett poeng der men om det skulle blitt realisert kan jo en piercing tas ut om det ikke funker også. Og når du nevner vibrator i meg har jeg prøvd diverse sånt over tid, både app-styrt av typen, dildotruse osv og jeg kan ikke si annet enn at jeg liker å ha noe sånt veldig lenge😳 Jeg har både Princess Albertina og piercing gjennom klitoris, og mange ringer i kjønnsleppene. Jeg tok i klitoris da jeg var 18, og PA da jeg var 19. Nå er jeg 32, og har fortsatt masse nytelse av disse piercingene. I starten var det helt ekstremt pirrende å ha ring gjennom klitoris, jeg var kåt hele tiden og klarte nesten ikke å konsentrere meg om noe annet. Nå er jeg jo mer vant til det, men den er fortsatt utrolig deilig, jeg kjenner hele tiden at den kiler og pirrer meg. Så jeg vil si gå for det!
Ingv38 Skrevet 11 timer siden Forfatter #25 Skrevet 11 timer siden Victoria93 skrev (1 time siden): Jeg har både Princess Albertina og piercing gjennom klitoris, og mange ringer i kjønnsleppene. Jeg tok i klitoris da jeg var 18, og PA da jeg var 19. Nå er jeg 32, og har fortsatt masse nytelse av disse piercingene. I starten var det helt ekstremt pirrende å ha ring gjennom klitoris, jeg var kåt hele tiden og klarte nesten ikke å konsentrere meg om noe annet. Nå er jeg jo mer vant til det, men den er fortsatt utrolig deilig, jeg kjenner hele tiden at den kiler og pirrer meg. Så jeg vil si gå for det! Det er jo noe sånt jeg håper det skal være, lå er jeg 42 og har ikke hatt noen form for slike smykker siden jeg var 22😳 Men tror jeg kommer til å være seksuelt aktiv i mange år fremover og en slik konstant pirring frister meg på en måte😳 Hvordan opplever du den ordinære hverdagen med ring gjennom klitoris og hvordan fungerer det med PA?😳
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå