Ingv38 Skrevet 3. juni #1 Skrevet 3. juni Jeg savner pierceingene mine.. Og kjenner at jeg har blitt langt mer pysete i voksen alder enn hva jeg var i ungdomstiden. j Jet var forholdsvis ung når jeg piercet både tunge, nipplene, navle og der nede(en VHC over klitoris) Disse ble fjernet i forbindelse med graviditet og de grodde og kom aldri på plass igjen😳 Men, jeg tar meg stadig i å fantasere om å få de på plass igjen samtidig som jeg har lyst til å dra det lenger der nede og om det er fantasi/lyst til er jeg usikker på men det lander stadig i at jeg skal gjøre det til uken(noe som åpenbart ikke skjer da jeg egentlig ikke tør, jeg er rett og slett for pysete) Egentlig har jeg lyst til å gjøre mer en hva jeg hadde den gangen, fr.eks liker jeg tanken, eller det tenner meg å fantasere om en pierceing i selve klitoris, ja. Rett gjennom klitoris og tanken er at den vil pirre meg litt konstant til evig tid(jeg liker å føle meg kåt og lysten og i fantasien vil en slik pierceing være perfekt) Selvfølgelig uten at jeg vet😳 Jeg fantaserer/drømmer også om en Princess Albertina, den som går gjennom urinrøret og ut i vagina. Denne skal også i fantasien gi meg en konstant nytelse jeg bare «må» elske men.. Igjen, jeg er pysete og mye tyder på at jeg ikke tør😳 Men? Er det noen her som faktisk har erfaring med noe sånt? Er det verdt det? Eller bør jeg fortsette som normalt å bare være pysete og leke med dette i fantasien?😳
AnonymBruker Skrevet 3. juni #2 Skrevet 3. juni den gjennom klitoris må da gjøre ekstremt vond å ta. Men har hørt at det er ganske pirrende. hadde elsket om min samboer hadde tatt en der nede. om det bare hadde vært gjennom kjønnsleppene 😊. den du nevnte som går fra urinrøret til vagina ville jeg kanskje revurdert. hørtes litt riski ut med tanke på sex. elsker den som går på langs av klitoris i hetta. 💖 Anonymkode: 09751...381
Ingv38 Skrevet 3. juni Forfatter #3 Skrevet 3. juni Jeg skjønner jo at de vil være smertefulle å ta, det er sikkert derfor jeg egentlig ikke tør å gjøre det, men er nysgjerrig på om noen faktisk har gjort det og om det slik i etterkant faktisk var verdt det🤔 1
AnonymBruker Skrevet 3. juni #4 Skrevet 3. juni En 8mm Prins Albert på en 23 cm lang og tykk kuk er for mange no. For min ekskone var det gull ved dyp penetrering. Smak og behag. Anonymkode: 03939...4f8
Ingv38 Skrevet 3. juni Forfatter #5 Skrevet 3. juni Jeg har en «snap-kompis» som har en tilsvarende, har lenge hatt lyst til å møte ham men det har dessverre ikke passet slik så langt😳
AnonymBruker Skrevet 3. juni #6 Skrevet 3. juni Det er ekkelt. Og jeg har mange selv… Anonymkode: f2b51...0e9 1
Ingv38 Skrevet 3. juni Forfatter #7 Skrevet 3. juni AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det er ekkelt. Og jeg har mange selv… Anonymkode: f2b51...0e9 Her bør du forklare litt tror jeg🤔
Anonym38! Skrevet 3. juni #8 Skrevet 3. juni AnonymBruker skrev (1 time siden): Det er ekkelt. Og jeg har mange selv… Anonymkode: f2b51...0e9 om du synes det er ekkelt med piercinger og du har mange. hvorfor tar du de ikke ut? 1
AnonymBruker Skrevet 3. juni #9 Skrevet 3. juni Ingv38 skrev (1 time siden): Her bør du forklare litt tror jeg🤔 Anonym38! skrev (1 minutt siden): om du synes det er ekkelt med piercinger og du har mange. hvorfor tar du de ikke ut? Intimpiercinger er ekkelt* Jeg har ikke det selv. Anonymkode: f2b51...0e9
AnonymBruker Skrevet 3. juni #10 Skrevet 3. juni Hvis du planlegger et liv som singel er det vel bare å pierce i vei. Anonymkode: bc8cb...c21 1 3
AnonymBruker Skrevet 3. juni #11 Skrevet 3. juni Er det ikke bedre å ta tak i de underliggende problemene, i stedet for å holde på med de greiene der? Anonymkode: 0b448...af0 1 2
Anonym38! Skrevet 3. juni #12 Skrevet 3. juni Anonym38! skrev (3 minutter siden): Og jeg har mange selv… 😒🤦♂️
Anonym38! Skrevet 3. juni #13 Skrevet 3. juni AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Er det ikke bedre å ta tak i de underliggende problemene, i stedet for å holde på med de greiene der? Anonymkode: 0b448...af0 underliggende problemer? Har jenta en fantasi og lyst på intimpiercinger så må hu da vel få lov til det uten negative kommentarer.
AnonymBruker Skrevet 3. juni #14 Skrevet 3. juni Piercing gjennom brystvorter og kjønnsprganer er vel det mest trashy som finnes. Dropp det. For guds skyld. Anonymkode: 01644...e24 4
Ingv38 Skrevet 3. juni Forfatter #15 Skrevet 3. juni Jeg trenger ingen moralpreken om evt pierceing, jeg blir heller ikke «evig singel» om jeg tar de da typen har sett bilder av meg med de jeg hadde og hva angår sexpartnere har jeg absolutt kontroll på de😂 Men, ja.. Jeg har hatt pierceinger tidligere og jeg angrer litt på at de ble tatt ut og ikke minst, jeg kan ha lyst til å få nye som beskrevet ovenfor, derfor spør jeg.. Jeg spør ikke hva «du» mener om det, men de som evt har lignende og derav kan svare med ett snev av relevans om emnet🙄 1
AnonymBruker Skrevet 3. juni #16 Skrevet 3. juni AnonymBruker skrev (10 timer siden): den gjennom klitoris må da gjøre ekstremt vond å ta. Men har hørt at det er ganske pirrende. hadde elsket om min samboer hadde tatt en der nede. om det bare hadde vært gjennom kjønnsleppene 😊. den du nevnte som går fra urinrøret til vagina ville jeg kanskje revurdert. hørtes litt riski ut med tanke på sex. elsker den som går på langs av klitoris i hetta. 💖 Anonymkode: 09751...381 Du tok vel ikke i selve klitorisen håper jeg? jeg hadde i forhuden over klitorisen og den var ikke vond å ta, er jo bare tynn hud der. Jeg tok ut min før en operasjon og satte aldri inn igjen. Savner den ikke. Alt til sin tid. Jeg hadde den vel i 11 år eller noe. Anonymkode: 96d7c...7e5 1
Ingv38 Skrevet 4. juni Forfatter #17 Skrevet 4. juni AnonymBruker skrev (13 timer siden): Du tok vel ikke i selve klitorisen håper jeg? jeg hadde i forhuden over klitorisen og den var ikke vond å ta, er jo bare tynn hud der. Jeg tok ut min før en operasjon og satte aldri inn igjen. Savner den ikke. Alt til sin tid. Jeg hadde den vel i 11 år eller noe. Anonymkode: 96d7c...7e5 Jeg hadde maken til deg for mange år siden. Og savner den likeså som at jeg er nysgjerrig på å ha en i selve klitoris men jeg er nok ikke tøff nok til å tørre å gjøre noe sånt men i fantasien er det «bra» uten at jeg vet noe.. Men jeg har sett bilder av noen som har i selve klitoris og jeg liker tanken på det😳
AnonymBruker Skrevet 4. juni #18 Skrevet 4. juni Har den i klitoris som du nevner, hatt den i over 20år. Hadde den ute i mange år og, men fikk den faktisk inn igjen. For å være ærlig, så tenker jeg ikke så mye over den. Vurderte og ta den ut, men samboer liker den - så da har den fått bli. Anonymkode: a441c...cca
AnonymBruker Skrevet 4. juni #19 Skrevet 4. juni AnonymBruker skrev (22 timer siden): Hvis du planlegger et liv som singel er det vel bare å pierce i vei. Anonymkode: bc8cb...c21 Hvorfor skulle hun bli mer singel av det? Mange menn synes da intimpiercinger er utelukkende positivt. Selv er jeg ikke glad i synlige piercinger, men alt som skjules av en bikini er absolutt innafor Anonymkode: 3baf7...9cc
Ingv38 Skrevet 6. juni Forfatter #20 Skrevet 6. juni AnonymBruker skrev (På 4.6.2025 den 12.32): Hvorfor skulle hun bli mer singel av det? Mange menn synes da intimpiercinger er utelukkende positivt. Selv er jeg ikke glad i synlige piercinger, men alt som skjules av en bikini er absolutt innafor Anonymkode: 3baf7...9cc Typen har sett bilder av meg fra den tiden jeg hadde de og han er positiv så jeg blir nok ikke singel av den grunn😳😂 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå