Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi har ikke hatt sex på 14 år, han har avvist alle mine tidligere forsøk. Ettersom årene har gått har jeg gitt opp, de siste 2 årene har jeg ikke "brydd meg" lenger. Han hevdet for 3 år siden at han ønsket sex (og har enda tidligere prestert å si "hva er et forhold uten sex?", well you tell me...det er ikke jeg som har holdt igjen), men han mener humøret mitt er "ustabilt". 

.....kom med innspill, jeg er ganske målløs selv. 

Anonymkode: d3836...376

• Hjerte 3
AnonymBruker
Skrevet

Han vil ha sex, bare ikke med deg🤷🏼‍♀️

Anonymkode: f8a44...47b

• Liker 3
  • Nyttig 6
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hvorfor blir han da i forholdet hvis jeg er så ustabil som han hevder? Han vinner vel ikke noe på det? 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Vi har ikke hatt sex på 14 år, han har avvist alle mine tidligere forsøk. Ettersom årene har gått har jeg gitt opp, de siste 2 årene har jeg ikke "brydd meg" lenger. Han hevdet for 3 år siden at han ønsket sex (og har enda tidligere prestert å si "hva er et forhold uten sex?", well you tell me...det er ikke jeg som har holdt igjen), men han mener humøret mitt er "ustabilt". 

.....kom med innspill, jeg er ganske målløs selv. 

Han vil være en mann som stemmer bedre overens med det testosteronfylte og virile idealet som finnes der ute, men så er han ikke det, og da skylder han på deg for å ikke tape ansikt for seg selv.

Anonymkode: 5133d...ed5

• Liker 8
  • Nyttig 8
Skrevet

Ooops 14 år, uten noe intimitet, jeg regner vel ikke med at dere holder hverandre i hånda eller gir klemmer heller?
Da har ekteskapet blitt familien AS. Jeg hadde også fått ustabilt humør av dette 😄

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

14 år? Serr? Dump. Ustabilt humør er turn off da...

Anonymkode: 89e81...217

AnonymBruker
Skrevet

Dere er temmelig tiltaksløse begge to. 

AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Hvorfor blir han da i forholdet hvis jeg er så ustabil som han hevder? Han vinner vel ikke noe på det? 

Hvorfor blir du du i forhold med en som ikke vil ha sex med deg i 14 år?? Pek på deg selv heller! 

Anonymkode: d9d07...f8f

• Liker 3
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Korrekt. Akkurat som halvparten av alle kvinner i forhold. Statistisk sett.

Anonymkode: 97ac0...d5e

AnonymBruker
Skrevet

Han vil være en mann som stemmer bedre overens med det testosteronfylte og virile idealet som finnes der ute, men så er han ikke det, og da skylder han på deg for å ikke tape ansikt for seg selv.

Anonymkode: 5133d...ed5

Alltid mannen sin feil på KG 😆

Hva om det er hun som er helt tafat, usexy, latt seg forfalle, er blitt gammel, har mentalte utfordringer, er nebbete og sur. Fordi hun ikke har kontroll på det mentale i seg selv. Han blir værende pga familie. Han ofrer sitt sexliv på hennes psykisk syke alter. 

Kan like så godt være forklaringen her om man skal fantasere. Tross alt nærmere normalen dette.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Alltid mannen sin feil på KG 😆

Hva om det er hun som er helt tafat, usexy, latt seg forfalle, er blitt gammel, har mentalte utfordringer, er nebbete og sur. Fordi hun ikke har kontroll på det mentale i seg selv. Han blir værende pga familie. Han ofrer sitt sexliv på hennes psykisk syke alter. 

Kan like så godt være forklaringen her om man skal fantasere. Tross alt nærmere normalen dette.

Det du skriver faller på sin egen urimelighet, når du først skriver ironisk at det alltid er mannen sin feil på KG, og så insunierer du at det er «nærmere normalen» at det er kvinnen sin feil.🤦🏽‍♀️

Anonymkode: 19177...ed8

• Liker 3
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

insinuerer*

Anonymkode: 19177...ed8

AnonymBruker
Skrevet

Dere er temmelig tiltaksløse begge to. 

Hvorfor blir du du i forhold med en som ikke vil ha sex med deg i 14 år?? Pek på deg selv heller! 

Anonymkode: d9d07...f8f

☝️

Anonymkode: 7b461...e65

AnonymBruker
Skrevet

han har avvist alle mine tidligere forsøk

Har du vært tydelig på dine «forsøk»? Ikke alle som forstår hint.

Anonymkode: b41be...6cd

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Det finnes flere grunner til at en ikke ønsker sex . 
Følelsene for partneren er mer eller mindre borte. 
Partneren har forandret seg til det negative. 
Overvektig , mangel på hygiene, personligheten har blitt vanskelig , og krangling om alle ting . 
Sexen er kjedelig og lite tilfredsstillende. 
Lite innsikt i hva som er oppbyggende for at en skal få lyst på sex. 
Ensporet samleieteknikk , og motvilje til å prøve noe nytt 

Tilslutt, en må ønske å være attraktiv for partneren sin 

Anonymkode: 12e3c...54b

AnonymBruker
Skrevet
Gratis skrev (3 timer siden):

Ooops 14 år, uten noe intimitet, jeg regner vel ikke med at dere holder hverandre i hånda eller gir klemmer heller?
Da har ekteskapet blitt familien AS. Jeg hadde også fått ustabilt humør av dette 😄

Blir lite barn av 0 sex, men nei, ikke veldig mye håndholding etc.

Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har du vært tydelig på dine «forsøk»? Ikke alle som forstår hint.

Anonymkode: b41be...6cd

Har spurt rett ut om vi skal ha sex flere ganger. Da er det sliten etter jobb, generelt sliten, passer dårlig, etc.

AnonymBruker
Skrevet

Dere må jo snakke sammen da! Og du må jo vurdere om han har andre positive sider som veier opp for manglene...

Anonymkode: cb3ba...1f1

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (39 minutter siden):

Det finnes flere grunner til at en ikke ønsker sex . 
Følelsene for partneren er mer eller mindre borte. 
Partneren har forandret seg til det negative. 
Overvektig , mangel på hygiene, personligheten har blitt vanskelig , og krangling om alle ting . 
Sexen er kjedelig og lite tilfredsstillende. 
Lite innsikt i hva som er oppbyggende for at en skal få lyst på sex. 
Ensporet samleieteknikk , og motvilje til å prøve noe nytt 

Tilslutt, en må ønske å være attraktiv for partneren sin 

Anonymkode: 12e3c...54b

Ingenting som passer her, sett borti fra at humøret mitt har blitt dalende med årene - men slik blir det kanskje når man aldri føler seg sett og hørt og det føles som alt skal gå på hans premisser.  Hvis jeg vil fortelle han noe, hører han ikke på/virker uinteressert.  Forteller han noe, prøver jeg å respondere / følge med osv slik at han skal føle seg sett og hørt.  Han elsker å få ryggkos, men gir sjelden tilbake av seg selv (jeg har nesten sluttet å gi han det, orker bare ikke lenger...)... 

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Har spurt rett ut om vi skal ha sex flere ganger. Da er det sliten etter jobb, generelt sliten, passer dårlig, etc.

Hva med å starte helt på nytt? 

Dra ut og spis en koselig middag, ha sex og kos etterpå, akkurat som man gjør i begynnelsen av et forhold. Begge må ville, hvis ikke nytter det jo ikke. 

Hvis ikke det funker, forstår jeg ikke hvorfor dere i det hele tatt er sammen? 

Anonymkode: 307b1...6ed

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Mannen min ønsker heller ikke sex. Alt må være helt perfekt for at han skal bli i humør +, +. Etter mange samtaler om tema som ikke har ført frem, har jeg resignert. Blir for barna og fordi vi stort sett har det fint. Greit er det ikke, men kan ikke tvinge han heller. Jeg tror han ikke er ærlig og at han er aseksuell.
Så du er ikke alene TS.

Anonymkode: b0627...e9c

• Hjerte 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...