AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 03:48 #1 Skrevet tirsdag kl 03:48 Har en liten en på 1.5 år som sover 1 dupp på 1.5 til 2 timer pr dag, har lagt seg for kvelden kl 19 en lang periode. Til å begynne med sov han til kl 06 / 0630, men begynte for en stund siden etter sykdomsperiode å våkne alt fra 0430 til 05.. og jeg eeeeer så trøtt av det. Får ofte høre at han legger seg så tidlig, men han er veldig tydelig trøtt på kvelden og blir lett overtrøtt! Hvordan kan vi pushe den leggetiden på en ok måte, og vil det i det heletatt hjelpe han å sove lenger om morgenen? Hilsen utslitt, trøtt, høygravid mamma. Anonymkode: b6401...e20
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 03:56 #2 Skrevet tirsdag kl 03:56 Mulig det bare er en fase. Da jeg var høygravid sluttet nesten min 1,5-åring å sove også. Dessuten var det bare meg som fikk legge og trøste. Endte med sykemelding. Men det gikk seg til etter hvert. Men pappaen måtte på banen og tvinge gjennom legging uten mor da baby ble født. Da ble sovinga plutselig mye bedre og hen sover fra 8-8 eller 9 Anonymkode: cff93...bfa
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 03:54 #3 Skrevet onsdag kl 03:54 AnonymBruker skrev (23 timer siden): Mulig det bare er en fase. Da jeg var høygravid sluttet nesten min 1,5-åring å sove også. Dessuten var det bare meg som fikk legge og trøste. Endte med sykemelding. Men det gikk seg til etter hvert. Men pappaen måtte på banen og tvinge gjennom legging uten mor da baby ble født. Da ble sovinga plutselig mye bedre og hen sover fra 8-8 eller 9 Anonymkode: cff93...bfa Jeg håper det for dette er utmattende 😅 Heldigvis er han her ganske pappadalt og foretrekker far i de fleste situasjoner, men han drar jo dessverre på jobb lenge dør vi skal stå opp.. så alt faller på meg likevel. Kjenner jeg gruer meg skikkelig til denne babyen blir født om det skal fortsette slik... Anonymkode: b6401...e20
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå