AnonymBruker Skrevet 2. juni #1 Skrevet 2. juni Når jeg kjører bil om sommeren har jeg lett for å bli solbrente på hender og armer. Jeg orker ikke å drive å kline meg inn med solkrem hver gang jeg skal kjøre bil så lurer på om noen har noe erfaring med handsker for solbeskyttelse? Er det noen Norske butikker som selger dette? Alt jeg finner er noe Kina butikker hvor det sikkert er alt mulig slags ulumske stoffer involvert. Anonymkode: b6e85...460
AnonymBruker Skrevet 2. juni #2 Skrevet 2. juni https://www.horze.no/sommerhansker/horze-gabriela-ridehansker--upf-40-/31733.html Disse har uv-hansker. Anonymkode: e7ad6...21c
AnonymBruker Skrevet 3. juni #3 Skrevet 3. juni Eg bruker skinnhansker heile året når eg køyrer bil. Det er eit enkelt par, men i ekte skinn, som eg liggande i bilen. Blir ikkje svett om sommaren og føler eg har betre grep om rattet. Anonymkode: 6382b...6f0
AnonymBruker Skrevet 5. juni #4 Skrevet 5. juni Liner hansker i silke er avkjølende, puster godt, men blir ikke klamt og ekkelt. Koster 3-500kr. Anonymkode: cd266...fdb
AnonymBruker Skrevet 5. juni #5 Skrevet 5. juni Solkrem er jo lurt å bruke selv om du ikke er så mye ute. Anonymkode: 445b0...d72
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå