AprilLudgate Skrevet 6. juni #21 Skrevet 6. juni Finn gavekort en gang, hun sa det ikke var noe å gjøre mtp behandling, men kunne få fotbad og massasje 😅 Så nei. Pleier hjemme. 1
AnonymBruker Skrevet 6. juni #22 Skrevet 6. juni Nei det gjør jeg ikke. Men jobber som fotterapeut selv og har flust av kunder 😊 Anonymkode: 44534...352
AnonymBruker Skrevet 8. juni #23 Skrevet 8. juni Jeg pleier å gå til fotpleie rett før sommerferien. Liker å føle meg vel når jeg går i sandaler. Anonymkode: ae66e...6b5
AnonymBruker Skrevet 8. juni #25 Skrevet 8. juni På ingen måte fast. Sikkert en gang hvert tredje år i snitt og da kun fordi jeg får gavekort på spa. Anonymkode: e0777...a0c 1
Majer Skrevet 8. juni #26 Skrevet 8. juni Ja, jeg gjorde det mye før. Men jeg har kjøpt meg mye eget utstyr så trenger bare å gå hvis jeg har slurvet og det har blitt for mye til at jeg klarer å løse det selv. Sånn er det å jogge mye 1
Hoppetaujenta Skrevet 8. juni #27 Skrevet 8. juni Lenge siden nå av diverse grunner, men jeg har gått til fotpleie i mange år bakover i tid og det er vidunderlig. Har ingen sjanse til å gjøre det slik selv og nyter i stillhet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå