Gjest Gjest Skrevet 17. mars 2006 #1 Skrevet 17. mars 2006 (og med baggy pants mener jeg en bukse som er litt baggy, altså veeeldig løs, nesten litt sagge uten at den er det heller...) Kjøpte i går den kuleste buksen ever! Levis (egentlig guttemodell) som har ganke lave lommer, i tilegg til at den sikkert er 3 nr for stor, men den sitter som ett skudd for den fremhever rumpen! Guttene i blokka komenterte den positivt flere ganger så dette var ett kupp!! singlett og høye hæler til og jeg ruler gata;) Hva syns dere om slike bukser?
India Skrevet 17. mars 2006 #2 Skrevet 17. mars 2006 Syns disse buksene er kjempe tøffe! Har ingen selv,men stor mulighet for at jeg kjøper en..
Gjest Gjesta Skrevet 17. mars 2006 #3 Skrevet 17. mars 2006 Jeg synes også det er tøft, men for min del må jeg pare det med litt feminint tilbehør, hvis ikke blir det lett for mye guttejente (er liten og tynn, og har kort hår). Jeg har en slik bukse (modellen Electra fra Replay), og kan gjerne tenke meg en til.
Gjest camillo Skrevet 17. mars 2006 #4 Skrevet 17. mars 2006 Jeg kan putte inn en link? Nysgjerrig...
Gjest Gjesta Skrevet 17. mars 2006 #5 Skrevet 17. mars 2006 (endret) Jeg kan putte inn en link? Nysgjerrig... ← Du kan godt putte inn en link Replay Electra. Den har jeg, men i en lysere vask. Endret 17. mars 2006 av Elphaba
Gjest Gjesta Skrevet 17. mars 2006 #6 Skrevet 17. mars 2006 Åååååh! Jeg vil også ha! Må bare finne en jobb nå, så...
Gjest camillo Skrevet 17. mars 2006 #7 Skrevet 17. mars 2006 Du kan godt putte inn en link Faen. Sånn er det når man er selvsentrert. Den så kjempefin ut. Ikke saggebukse, men rett i beina, og sånt. Men hvordan ser den ut bak? Får jeg plass til rumpa i den?
Gjest Gjesta Skrevet 17. mars 2006 #8 Skrevet 17. mars 2006 Faen. Sånn er det når man er selvsentrert. Den så kjempefin ut. Ikke saggebukse, men rett i beina, og sånt. Men hvordan ser den ut bak? Får jeg plass til rumpa i den? ← Den sitter fint rundt rumpe og hofter, men er rett i beina uten å bli saggete. Og den er såpass høy bak at det ikke blir "rørleggerrumpe". Jeg tror den vil være veldig fin på deg; den framhever sprettrumper på en fin måte
Gjest camillo Skrevet 17. mars 2006 #10 Skrevet 17. mars 2006 Den sitter fint rundt rumpe og hofter, men er rett i beina uten å bli saggete. Og den er såpass høy bak at det ikke blir "rørleggerrumpe". Jeg tror den vil være veldig fin på deg; den framhever sprettrumper på en fin måte ← Okay. Når jeg får penger en gang i tiden, dvs i løpet av sommeren, skal jeg prøve den. Jeg har jo mye hofter også, så mange bukser sitter litt rart. Men liker at den er rett i beina uten å sagge, og at vi styrer unna rørleggerrumpe. Men var det egentlig denne type bukse trådstarter mente? Jeg så for meg en mye mer saggete variant.
Gjest Gjest_trådstarter_* Skrevet 17. mars 2006 #12 Skrevet 17. mars 2006 kjøpte min som heter noe som "free to move" (levis) på J.C, og der selges også replay... digger buksen min... finner desverre ingen link..
fiolen Skrevet 17. mars 2006 #13 Skrevet 17. mars 2006 Jeg synes det er kjempestilig! Har lyst på en selv, men er usikker på om det ser bra ut på lille meg på 160?? Noen synspunkter?
Amalthea Skrevet 17. mars 2006 #14 Skrevet 17. mars 2006 hvor selges den? ← Mener den er på salg noen steder nå, tror jeg så den på Shopgirl i Oslo i dag i alle fall
Gjest Gjest_trådstarter_* Skrevet 17. mars 2006 #15 Skrevet 17. mars 2006 kjøpte min på J.C og der har de også replay jeansene min heter noe som "free to move",,,finner ingen link...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå