Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

(og med baggy pants mener jeg en bukse som er litt baggy, altså veeeldig løs, nesten litt sagge uten at den er det heller...)

Kjøpte i går den kuleste buksen ever! Levis (egentlig guttemodell) som har ganke lave lommer, i tilegg til at den sikkert er 3 nr for stor, men den sitter som ett skudd for den fremhever rumpen!

Guttene i blokka komenterte den positivt flere ganger så dette var ett kupp!!

singlett og høye hæler til og jeg ruler gata;)

Hva syns dere om slike bukser?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Syns disse buksene er kjempe tøffe! Har ingen selv,men stor mulighet for at jeg kjøper en.. :)

Gjest Gjesta
Skrevet

Jeg synes også det er tøft, men for min del må jeg pare det med litt feminint tilbehør, hvis ikke blir det lett for mye guttejente (er liten og tynn, og har kort hår). Jeg har en slik bukse (modellen Electra fra Replay), og kan gjerne tenke meg en til. :)

Gjest camillo
Skrevet

Jeg kan putte inn en link? Nysgjerrig...

Gjest Gjesta
Skrevet (endret)
Jeg kan putte inn en link? Nysgjerrig...

Du kan godt putte inn en link :sjarmor:

Replay Electra. Den har jeg, men i en lysere vask.

Endret av Elphaba
Gjest Gjesta
Skrevet

Åååååh! Jeg vil også ha! Må bare finne en jobb nå, så...

Gjest camillo
Skrevet
Du kan godt putte inn en link :sjarmor:

:ler: Faen. Sånn er det når man er selvsentrert.

Den så kjempefin ut. Ikke saggebukse, men rett i beina, og sånt. Men hvordan ser den ut bak? Får jeg plass til rumpa i den? ;)

Gjest Gjesta
Skrevet
:ler: Faen. Sånn er det når man er selvsentrert.

Den så kjempefin ut. Ikke saggebukse, men rett i beina, og sånt. Men hvordan ser den ut bak? Får jeg plass til rumpa i den?  ;)

Den sitter fint rundt rumpe og hofter, men er rett i beina uten å bli saggete. Og den er såpass høy bak at det ikke blir "rørleggerrumpe". Jeg tror den vil være veldig fin på deg; den framhever sprettrumper på en fin måte ;)

Gjest Jalileh
Skrevet

Det er kjempe tøft. Har flere selv. :)

Gjest camillo
Skrevet
Den sitter fint rundt rumpe og hofter, men er rett i beina uten å bli saggete. Og den er såpass høy bak at det ikke blir "rørleggerrumpe". Jeg tror den vil være veldig fin på deg; den framhever sprettrumper på en fin måte ;)

Okay. Når jeg får penger en gang i tiden, dvs i løpet av sommeren, skal jeg prøve den. Jeg har jo mye hofter også, så mange bukser sitter litt rart. Men liker at den er rett i beina uten å sagge, og at vi styrer unna rørleggerrumpe.

Men var det egentlig denne type bukse trådstarter mente? Jeg så for meg en mye mer saggete variant.

Gjest Gjest_trådstarter_*
Skrevet

kjøpte min som heter noe som "free to move" (levis) på J.C, og der selges også replay...

digger buksen min...

finner desverre ingen link.. :hjerter_rundt:

Skrevet

Jeg synes det er kjempestilig! Har lyst på en selv, men er usikker på om det ser bra ut på lille meg på 160??

Noen synspunkter?

Skrevet
hvor selges den?

Mener den er på salg noen steder nå, tror jeg så den på Shopgirl i Oslo i dag i alle fall :)

Gjest Gjest_trådstarter_*
Skrevet

kjøpte min på J.C og der har de også replay jeansene :)

min heter noe som "free to move",,,finner ingen link...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...