Even Tuell Skrevet 2. juni #1 Skrevet 2. juni Inspirert av den andre tråden om vaginaer... hva er så interessant og spennende med en penis? Jeg har en, men synes ikke det er så spennende. Joa, det er mye jeg kan gjøre med den som føles godt, men spennende og fint å se på? Neeh, det kan jeg ikke si at jeg synes den er. Den står litt, henger en pung med to klumper i under. Delvis dekket av litt løs hud man kan dra fram og tilbake. Men det må jo være noe spennende med en, siden folk gjerne gjør litt innsats for å få tak i en. Hva synes DU er spennende, interessant og attraktivt med en penis?
Adrenalina1 Skrevet 2. juni #2 Skrevet 2. juni (endret) Even Tuell skrev (3 minutter siden): Inspirert av den andre tråden om vaginaer... hva er så interessant og spennende med en penis? Jeg har en, men synes ikke det er så spennende. Joa, det er mye jeg kan gjøre med den som føles godt, men spennende og fint å se på? Neeh, det kan jeg ikke si at jeg synes den er. Den står litt, henger en pung med to klumper i under. Delvis dekket av litt løs hud man kan dra fram og tilbake. Men det må jo være noe spennende med en, siden folk gjerne gjør litt innsats for å få tak i en. Hva synes DU er spennende, interessant og attraktivt med en penis? Ingenting. Endret 2. juni av Adrenalina1 1
ArneA Skrevet 2. juni #3 Skrevet 2. juni Stort sett menn som er opphengt i penis, inkludert meg. De (les noen) er pene å se på. Gir uttrykk for livskraft. Og så er det så mye gøy å gjøre med en penis😋🍆
AnonymBruker Skrevet 2. juni #4 Skrevet 2. juni Liker kjæresten sin penis. Andre peniser er helt uinteressant for meg. Anonymkode: a00a6...6ff 1
BeeKind Skrevet 2. juni #6 Skrevet 2. juni (endret) En penis i seg selv er svært uinteressant. Ikke pen å se på, og ikke særlig spennende. sex er jo fint og interessant, men ikke bare det som skjer mekanisk der nede, om det gir mening 😅 løsrevet fra situasjonen og personen så er det ikke noe særlig Endret 2. juni av BeeKind
AnonymBruker Skrevet 2. juni #7 Skrevet 2. juni Tror det er færre som legger innsats i å få tak i en, enn det er menn som tror den er magisk, spennende og ettertraktet. Anonymkode: 40759...4a6
AnonymBruker Skrevet 2. juni #8 Skrevet 2. juni Det er ikke noe stress å få tak i en penis. Penis er heller ikke spennende, men ukjente kan virke skremmende. Få kvinner finner kroppsdeler eller kjønnsorganer spennende eller tennende. Vi er nok mer avanserte og trenger mange flere faktorer for å oppleve tenning. Anonymkode: db90a...188
AnonymBruker Skrevet 2. juni #9 Skrevet 2. juni Det er spennende for menn å konkurrere i hvem som har størst. Eller på kg minst. Anonymkode: afb24...8e0
AnonymBruker Skrevet 2. juni #10 Skrevet 2. juni De er fine og tilfredsstillende for meg. Har mest å si hvem den sitter på men jeg liker dem som en forlengelse (hehe) av mannen. Anonymkode: 30c2c...f85
AnonymBruker Skrevet 2. juni #11 Skrevet 2. juni Noen peniser er flotte, andre stygge, mange helt likegyldige. Litt som ansikter, sån sett. Mannens penis er vakker og pen. Anonymkode: 0d34b...d55
AnonymBruker Skrevet 2. juni #12 Skrevet 2. juni Seriøst, jeg digger mannen sin. Kunne lekt med den dagen lang. Den er fasinerende stilig. /Kona42 Anonymkode: fca2a...967
BeeKind Skrevet 2. juni #13 Skrevet 2. juni AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Det er ikke noe stress å få tak i en penis. Penis er heller ikke spennende, men ukjente kan virke skremmende. Få kvinner finner kroppsdeler eller kjønnsorganer spennende eller tennende. Vi er nok mer avanserte og trenger mange flere faktorer for å oppleve tenning. Anonymkode: db90a...188 Vi er vel ikke nødvendigvis mer avanserte, vi bare fungerer forskjellig
AnonymBruker Skrevet 2. juni #14 Skrevet 2. juni Even Tuell skrev (39 minutter siden): Men det må jo være noe spennende med en, siden folk gjerne gjør litt innsats for å få tak i en. Hva synes DU er spennende, interessant og attraktivt med en penis? Aldri hørt om noen som legger ned innsats i å få tak i en. Jeg synes ikke noe er spennende, interessant eller attraktivt med en penis. De er særdeles lite pene, mange av dem er ikke engang noe særlig gode, noen av dem lukter, og det er sykt turnoff når mannen selv er veldig opptatt av egen penis. Helt ærlig synes jeg penisen er den minst nyttige bestanddelen i sex. Fingrene er som regel bedre. Anonymkode: 3b3b4...c4b
AnonymBruker Skrevet 2. juni #16 Skrevet 2. juni Den er veldig spennende når den henger fast på en mann du er forelsket i og har tenning på, men det dabber etter hvert😂 Anonymkode: 0f213...b03
AnonymBruker Skrevet 2. juni #17 Skrevet 2. juni En penis er vanligvis av liten interesse. Eieren derimot 😁 Anonymkode: 2f86f...509
AnonymBruker Skrevet 2. juni #18 Skrevet 2. juni Liker mannens penis for hva den representerer av nytelse for meg. Peniser er jeg ikke opptatt av. Ukjente peniser ser bare snåle ut for meg. Veldig merkelig egentlig. Alle ser snåle ut, til det er en trygg og god relasjon. Må liksom være del av pakke som er tiltalende, fordi jeg liker hele mannen, ikke bare en penis. Ja ukjente peniser er egentlig skremmende også. Våpen jeg ikke ønsker brukt mot meg. Selv om jeg vet hva penis kan gjøre godt vet liksom hode og kroppen også hva en ukjent penis representerer. Fare. Så liker ikke å se ukjente peniser. Anonymkode: 78dbb...504 1
AnonymBruker Skrevet 3. juni #19 Skrevet 3. juni Det at den har sin egen vilje, kan finne på ting på egenhånd som gjør at vi ikke er helt enige noen ganger. Visst han møter en dame som tar vel imot han og viser at han er godt likt, så reiser han seg med en gang, så han er litt høffelig også. Men om han møter på noen som han ikke liker så godt, kommunikasjon og kjemi ikke stemmer, så bare sitter han der, og gidder ikke å delta i det hele tatt. Og av og til så mottar han bilder fra sin venn Fitta, da er det ofte han ikke bryr seg om personlighet eller noe, bare reiser seg opp. Noen ganger er han overhøffelig og reiser seg for kvinner på bussen, på kontoret, middagselskap, you name it. Men på bussen må jeg av og til ta affære selv å reise meg, for han nekter konsekvent å reise seg for eldre damer og barn. Men vi har uansett et godt forhold, og jeg koser ofte med han, men ender som regel med at han rykker til og spytter på meg, man da bare slapper vi av ilag, og etter en stund er alt som før igjen. Anonymkode: 0f867...a07
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå