sigrid106 Skrevet 2. juni #1 Skrevet 2. juni Beskriv din klesstil om hverdagen når du skal på jobb/skole/shoppe/eller skal rett og slett hjemme?
Daria Skrevet 2. juni #3 Skrevet 2. juni Gudrun Sjödén-preget, med innslag av bruktbutikker og egenproduksjon - også kalt kulturkjerring Fargerik, litt flagrende, kjoler, skjørt og strikkeplagg - gjenkjennelig stort sett uansett hva jeg skal og hva jeg gjør. 3
AnonymBruker Skrevet 2. juni #4 Skrevet 2. juni Hjemme er det pysjbukse med lommer og en T-skjorte som er for utvasket og stygg til å gå ute med som regel. Ingen bh. Veldig komfortabelt. Ute er det for dagen typisk en lin bukse og en ny polo genser jeg akkurat har kjøpt som jeg elsker. Eller jeans, singlet og linskjorte. Veldig glad i lyse farger, hvit, beige, brunt, naturgrønt. Anonymkode: 6617d...06f 2
Phoenix Heart Skrevet 3. juni #5 Skrevet 3. juni På jobb bruker jeg uniform. Jeg har egentlig ikke noen stil, blir som regel jeans og genser, til hverdags. 2
AnonymBruker Skrevet 3. juni #6 Skrevet 3. juni klassisk alle andre settinger enn hjemme, da er det joggis og pysj Anonymkode: a2070...c52
Blåsippa Skrevet 3. juni #7 Skrevet 3. juni Hjemme er det "kosebukse" fra Get Inspired (eller noe tilsvarende) + billig bomullsgenser fra H&M. Bytter til dette rett etter jobb. Skal jeg ut av huset er det på med andre klær. Stort sett klassiske klær av god kvalitet.
Abra Skrevet 3. juni #8 Skrevet 3. juni Jeg har samme stil uansett hvor jeg er. Joggebukse og tskjorte
AnonymBruker Skrevet 3. juni #9 Skrevet 3. juni Rosa baggy joggedress og store tykke sokker hjemme. Ute blant folk, jeans av ulike slag, gensere uten hette, basic genser i mørke farger, bluser. Nylig handlet lys blå jeans fra Only med sleng. På jobb sort jeans og jobb tskjorte. Anonymkode: c26a9...055 1
SPOCA Skrevet 3. juni #10 Skrevet 3. juni 50- og 60-tallskjoler i hverdagen, og ellers til fest. Hjemme går jeg i singlet og tights. 1
Trolltunge Skrevet 3. juni #11 Skrevet 3. juni Kjole, som oftest. Hjemme myke bommulskjoler, fra korte til lange. Ut og handle, litt finere kjoler, oftest under kneet. Ut/besøk/på fest, mine fineste kjoler. På camping/på hytta, ull og treningsbukser. Med mindre det er sol og varmt, da kjole der også.
huldra_hildur Skrevet 3. juni #12 Skrevet 3. juni Jobb og ut er det jeans og skjorte/bluse/tskjorte/ullgenser, bruker som regel samme hjemme, men tar av bh og sokker hvis jeg har det på når jeg kommer hjem. Skifter noen ganger til en annen genser (ull eller hettegenser) og jeans hjemme for å spare litt på klærne
Sigrid<3 Skrevet 4. juni #13 Skrevet 4. juni Flare /bootcut dongeribukse eller vid dongeribukse og ullgenser / cardigan om vinter vår og høst 1
AnonymBruker Skrevet 4. juni #14 Skrevet 4. juni Hjemme er det utelukkende pysj, nattkjole, joggebukse og andre (rene og hele) koseklær. Ute har jeg en klesstil som er en slags blanding av klassisk og «whimsy». Liker godt klassiske plagg i klassisk snitt, men de kan godt ha et kunstnerisk print som skiller seg ut. Prangende plagg styles som hoveregel ned med mer nøytrale baseplagg. Anonymkode: e0ecc...6e0
AnonymBruker Skrevet 5. juni #15 Skrevet 5. juni Ute blant folk er det stort sett jeans, T-skjorte og en tynn genser. Hjemme bytter jeg ut jeansen med ei behageligere bukse. Anonymkode: 2c1a9...cbf 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå