Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg synes synd på jenta jeg. Hun har tydeligvis hatt det tøft. Men jeg er glad hun gir seg, hun er klart ikke god nok vokalt sett til å være i en idol-finale.

Men kanskje hun kommer tilbake som trommis i ett eller annet band?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jøss, gir hun seg? Det er vel første gang har skjedd?

Skrevet

Ja, jeg tror ikke det har skjedd før... Siri Helene skal inn igjen.

Skrevet

Ja vel. Hmm.. Vet ikke helt jeg. Synes i grunn det er litt feigt. Leste artikkelen nå, og argumentene hennes er en smule dårlige synes jeg. Det er ikke akkurat som om det er første sesong med Idol, så hun visste hva hun gikk til og også hvilke type sanger hun måtte synge.

Skrevet

Synes det er et tøft valg, det trengs nok mer ryggrad for å bryte ut nå og måtte forsvare valget sitt ovenfor Gud og hvermann enn å bare bite det i seg og fortsette (og eventielt klage i ettertid...). Samtidlig tenker jeg litt som Milah, det kan da ikke ha kommet overraskende på henne at Idol-deltagelse innebærer styling og å synge coverlåter i diverse stilarter?

Gjest gjest1
Skrevet
Ja vel. Hmm.. Vet ikke helt jeg. Synes i grunn det er litt feigt. Leste artikkelen nå, og argumentene hennes er en smule dårlige synes jeg. Det er ikke akkurat som om det er første sesong med Idol, så hun visste hva hun gikk til og også hvilke type sanger hun måtte synge.

Enig! Jeg kan ikke helt forstå hvorfor Iselin meldte seg på til Idol. (Men la det være sagt at jeg liker henne og tror hun har stort talent på sin måte ;) )

Men noe bra kommer det ut av dette: Siri Helene er tilbake!!!! (Men jeg klarer ikke se for meg henne heller synge Disco, så hun vil kanskje slite litt med det samme som Iselin på enkelte områder...)

Gjest Gjesta
Skrevet

Jeg syns det er trist jeg da, syns hun fortjente finaleplassen sin vel så godt som flere av de andre finalistene. Jeg ser på henne som ei jente med sjarm og talent.

Men jeg syns det er fair av henne å trekke seg om hun angrer på deltakelsen - det går jo ikke ut over noen andre enn henne selv. Selvom hun sikkert kjente konseptet før hun ble med så vil jeg tro at det er HELT noe annet å være tilskuer enn deltaker, så jeg syns argumentene hennes er helt greie jeg.

Men at en av de utstemte finalistene kommer tilbake, det syns jeg ikke no' om - da kunne de heller ha plukka inn nr 2 fra wildcard-runden - men det blir vel altfor omfattende både økonomisk og praktisk til at det lar seg gjennomføre.

Skrevet
Jeg syns det er trist jeg da, syns hun fortjente finaleplassen sin vel så godt som flere av de andre finalistene. Jeg ser på henne som ei jente med sjarm og talent.

Hun har helt sikkert talenter innen en eller annen retning, men såvidt jeg har fått med meg har hun definitivt IKKE talent innen sang.

Jeg kommer ikke til å savne Iselin i Idol, og synes ikke synd på henne. Når den fjerde runden av Idol kjøres, burde alle ha fått med seg hva konseptet dreier seg om. Og krasse dommer-tilbakemeldinger er heller ikke nytt av året.

(ei heller håpefulle deltakere med overdreven tro på egne ferdigheter)

Gjest Gjest
Skrevet

Skjønner ikke hvorfor det står sånn respekt av en slik avgjørelse. et er vel ingen som kan da ha trodd at hun skulle kunne vinne uansett vel?

Hadde hun vært en storfavoritt derimot hadde saken vært en annen.

Hun hadde sikkert blitt kasta ut i dag uansett så hun kom bare folkejuryen i forkjøpet.

Smart trekk :ler:

Skrevet
Skjønner  ikke  hvorfor det står sånn respekt av en slik avgjørelse. et er vel ingen som kan da ha trodd at hun skulle kunne vinne uansett vel?

Hadde hun vært en storfavoritt derimot hadde saken vært en annen.

Hun hadde sikkert blitt  kasta ut i dag uansett så hun kom bare folkejuryen i forkjøpet.

Smart trekk :ler:

Jeg synes det er nettopp derfor det var et tøft valg. Nå står hun frem og forsvarer det hun mener og står for, i stedet for å velge minste motstand vei og bare gli ut av det.

Skrevet

Synes det er tøft av henne å være den første noen sinne til å trekke seg frivillig.

Er dessuten veldig glad for at det er Siri Helene som kommer tilbake. synes hun er utrolig flink, og at hun synger bra i stilarter jeg aldri ville trodd sto til stemmen hennes.

Skrevet

Det står respekt av å kunne være voksen nok til å ta en avgjørelse som er til det beste for seg selv.

Skrevet
Enig! Jeg kan ikke helt forstå hvorfor Iselin meldte seg på til Idol. (Men la det være sagt at jeg liker henne og tror hun har stort talent på sin måte  ;) )

Hun ble da stemt videre både av dommere og publikum. Så det er i hvertfall fler meg som så at hun hadde noe å gjøre i Idol. Hun har et talent, men tror nok det forsvant under alt presset og kritikken.

Godt for henne at hun så sine egne begrensninger.

Skrevet

Det er vel ganske tydelig at hun har vært utilpass i finalerundene, så jeg kan godt forstå henne. Selvom hun har visst om presset og kritikken i Idol, så er det jo ikke lett å vite eksakt hvordan man vil reagere under sånt press da. Jeg liker Siri Helene, så fint å ha henne tilbake, men hun ryker vel rett ut igjen er jeg redd for.

Skrevet

Jeg ble mest imponert over (han teite) Audun. For det var han som ble spurt først om han ville inn i Idol igjen. (I følge reglene skal den sist utstemte spørres først om noen trekker seg.) Han hadde jo faktisk vett nok til å takke nei, slik at denne Siri Helene kommer inn igjen. Bra!

Gjest Gjesta
Skrevet

Synes det er fint hun har innsett at hun ikke har stemme til dette. Langt flere burde innsett sånt

Skrevet
Synes det er fint hun har innsett at hun ikke har stemme til dette. Langt flere burde innsett sånt

Ja, det er jeg enig i. Men hvorfor i all verden havner folk, som aldri skulle ha kommet videre fra første audition en gang, i finalen?

Gjest Gjesta
Skrevet
Ja, det er jeg enig i. Men hvorfor i all verden havner folk, som aldri skulle ha kommet videre fra første audition en gang, i finalen?

Aner ikke, det må jo være noe galt et sted. Jeg kjenner litt folk som driver med musikk, og har hørt at folk som har kommet langt trenger myyyyye studiohjelp, og at koristene er flinkere enn de og sånn...

Skrevet
og at koristene er flinkere enn de og sånn...

Akkurat det har jeg faktisk lurt litt på, hvordan det er for koristene som jo er flinke sangere, å måtte kore for idol-finalister som ikke kan synge rent for fem øre. De må da fundere litt over urettferdigheten i verden? Bare en liten digresjon... :sjenert:

Gjest Gjesta
Skrevet

Jeg tror nok hun har hatt det rimelig tøft der og det står så absolutt respekt av avgjørelsen hun tar om å forlate hele "sirkuset". På den andre siden så synes jeg hun aldri burde vært med i finalerundene i det hele tatt for hun eier ikke talent. Hva skal man egentlig på en scene når man hverken kan synge eller røre på seg? Sjarmerende og ei jente med bein i nesa er hun nok, men det er da ikke derfor man kjøper musikk?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...