Floja Felíz Skrevet 17. mars 2006 #1 Del Skrevet 17. mars 2006 Jeg blir så sjokkert av og til når jeg sitter og ser på tv. Nyhetene for eksempel. Har dere sett hvor mange offentlige personer som ser ut som de rett og slett ikke bryr seg om hva de ser i speilet før de går ut av huset? Politikere topper vel gjerne listen, og de er jo i søkelyset hele tiden, så jeg skjønner ikke at de ikke tar seg et kurs. Hvem synes dere er verst? Jeg stemmer Sylvia Brustad! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 17. mars 2006 #2 Del Skrevet 17. mars 2006 Jeg synes det er trist at det er et så stort forkus på utseseendet til politikerne. I mange sammenhenger blir antrekket - og ikke personen og budskapet lagt vekt på. Og dette gjelder som regel bare kvinner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carrot Skrevet 17. mars 2006 #3 Del Skrevet 17. mars 2006 Helt enig i at om det ytre fremstår som "greit" er det lettere å høre hva som faktisk blir sagt enn hvordan de fremstår.. Jeg er ikke verre enn at jeg glatt innrømmer at så grunn er jeg... Forøvrig kan det jo hende de selv faktisk mener de er okay da - og da blir det feil å sende dem på moe "makeover" også så..... Men jeg tror alle kvinner uansett fremtoning og alder nok ettersom tiden går kunne dra nytte av å få tips og råd om hvordan man kler seg og sminker seg for ikke å bli hengende fast i "tenårene" - det er mitt store mareritt... å våkne en dag å innse at jeg er en av "dem" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bodillen Skrevet 17. mars 2006 #4 Del Skrevet 17. mars 2006 Jeg er ikke så opptatt av hvordan politikere fremstår når det gjelder det ytre. Mulig jeg hadde reagert hvis de var ekstremt merkelige på håret eller i klesveien, men jeg har hittil aldri sett noe i den retningen. Det verste synes jeg er når kvinnelige politikere får ternigkast på antrekk ved fine anledninger! Er det viktig, liksom? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Floja Felíz Skrevet 17. mars 2006 Forfatter #5 Del Skrevet 17. mars 2006 Men jeg tror alle kvinner uansett fremtoning og alder nok ettersom tiden går kunne dra nytte av å få tips og råd om hvordan man kler seg og sminker seg for ikke å bli hengende fast i "tenårene" - det er mitt store mareritt... å våkne en dag å innse at jeg er en av "dem" ← Hehe, så sant! Håper jeg har gode nok venninner som sier klart fra hvis det skulle skje! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ladyen Skrevet 17. mars 2006 #6 Del Skrevet 17. mars 2006 Karita Bekkemellem er kjempeglad i å bli avbildet og intervjuet i damemagasiner ! År etter år, i diverse kreasjoner. Gjerne minimale. Til og fra "se og bli sett" - fester. Beklager altså, men jeg syns at det blir litt useriøst, jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 17. mars 2006 #7 Del Skrevet 17. mars 2006 Jeg synes Karita er tøff jeg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kane Skrevet 17. mars 2006 #8 Del Skrevet 17. mars 2006 Men jeg tror alle kvinner uansett fremtoning og alder nok ettersom tiden går kunne dra nytte av å få tips og råd om hvordan man kler seg og sminker seg for ikke å bli hengende fast i "tenårene" ← så enig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 17. mars 2006 #9 Del Skrevet 17. mars 2006 Kanskje noen burde gitt "moteeksperten" Kikki Sørum et lite tips... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 17. mars 2006 #10 Del Skrevet 17. mars 2006 Hvem synes dere er verst? Jeg stemmer Sylvia Brustad! ← Hva er så galt med henne? :klø: Kanskje noen burde gitt "moteeksperten" Kikki Sørum et lite tips... ← Helt enig i at det hadde vært en ide. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 17. mars 2006 #11 Del Skrevet 17. mars 2006 Kanskje noen burde gitt "moteeksperten" Kikki Sørum et lite tips... ← Hun burde SERIØST ha tatt et kurs eller ti! Går det an å kalle seg ekspert på noe man er et levende bevis på at man ikke kan noe om? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest camillo Skrevet 17. mars 2006 #12 Del Skrevet 17. mars 2006 Helt enig når det gjelder Kikki Sørum. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 17. mars 2006 #13 Del Skrevet 17. mars 2006 Mitt forslag nr 2: Kristian Valen. Fordi om noe er designer, er det ikke nødvendigvis fint. Og det er ikke alltid slik at "more is more". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 17. mars 2006 #14 Del Skrevet 17. mars 2006 Mette-Marit og Märtha Louise burde gå foran som de strålende moteikonene de har blitt! :klappe: Kjendis-Norge og resten av det offentlige Norge har mye å lære av de to! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 18. mars 2006 #15 Del Skrevet 18. mars 2006 Jeg er ikke så opptatt av hvordan politikere fremstår når det gjelder det ytre. Mulig jeg hadde reagert hvis de var ekstremt merkelige på håret eller i klesveien, men jeg har hittil aldri sett noe i den retningen. Det verste synes jeg er når kvinnelige politikere får ternigkast på antrekk ved fine anledninger! Er det viktig, liksom? ← Enig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 18. mars 2006 #16 Del Skrevet 18. mars 2006 Kanskje noen burde gitt "moteeksperten" Kikki Sørum et lite tips... ← Enig her også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amanlis Skrevet 18. mars 2006 #17 Del Skrevet 18. mars 2006 I utgangspuknket er det vel ikke viktig hvordan politikerne kler seg, men det finnes visse grenser. Når Erna Solberg stiller opp til intervju med fett år mister ho litt av min respekt. Det har noe med å se noenlunde appetitelig ut synes jeg. Om Sylvia Brustad er fæl på håret er liksom en litt annen sak. Kikki Sørum hadde vel blitt slakta nedenom og hjem sånn som ho ser ut. Huff, ho kunne fått seg jobb på et sirkus....Eller kanskje ikke med den kroppen. Nytt speil trenger ho i alle fall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå