AnonymBruker Skrevet 2. juni #1 Skrevet 2. juni Kanskje vi kan dele litt opp og nedturer her i tråden. Jeg trenger bare noen å "snakke" med, som står i noe av det samme. Jeg leter etter en plass å bo, men det er så vanskelig å finne noe med rett antall rom, i riktig skolekrets og som er rimelig nok. Anonymkode: 29810...e42 1
AnonymBruker Skrevet 2. juni #2 Skrevet 2. juni Ble slutt på torsdag, vi bor sammen og 3 måneders oppsigelsestid, så må finne et sted å bo. Vi har ikke barn, heldigvis. Regner med det er vanskeligere når en har barn å ta hensyn til. Jeg synes det er innmari tøft, men så har det jo nettopp skjedd også. Opptur er at jeg innser at det er søren meg for det beste, og selv om alt er tungt og vanskelig nå, kommer det også glimt der jeg tenker "fy faen så mye bedre jeg skal ha det uten ham". Jeg kjenner jeg er skadet av de siste månedene, mer krangling, enda mer respektløs behandling og å ikke bli sett og hørt. Og likevel hadde jeg tenkt å bli, forsøke å få det til? Mens han slo opp. Jeg er så takknemlig for at han gjorde det, selv om han gjorde det som et rasshøl. Regner med sinnet mitt vil avta med tiden. Når det gjelder bolig har jeg ikke begynt å se etter det enda, masse lykke til til deg med letingen, du er tøffere enn du tror! 💪 Anonymkode: 0d85a...d70 1
AnonymBruker Skrevet 2. juni #3 Skrevet 2. juni Jeg er på vei til å gå. Har bestemt meg, men ikke tatt samtalen enda. Prøver å finne ut av mest mulig praktiske ting først, men er vanskelig det også. Vil helst slippe å bo sammen med partner etter at jeg har slått opp, men vanskelig å finne et sted å bo når jeg fortsatt bor med samboer. Vanskelig dilemma. Hvordan går det med deg, ts? Bor du med partner fortsatt? Har dere fortalt barna, hvordan tok de det? Anonymkode: 81ac1...687
AnonymBruker Skrevet 2. juni #4 Skrevet 2. juni Jeg har ikke sagt noe enda, men har bestemt meg og leter etter en plass å bo. Tenker at det vil være enklere om jeg kan si at jwg har funnet en plass og vil flytte den og den datoen. Samtidig er han nok klar over at vi snart er ferdige og nevner det selv innimellom. Vært dårlig forhold siste året, men så er det alt det praktiske og barna som henger igjen og alle "hva vis, hva om" som kommer hele tiden. Det er vanskelig å bo sammen når det er slutt, derfor tenker jeg det er fint med en dato, men mulig det blir annerledes enn tenkt uansett. Anonymkode: 29810...e42
AnonymBruker Skrevet 3. juni #5 Skrevet 3. juni Var i dine sko for et par år tilbake. Jeg hoppet bare i det. Fikset mekling på FVK, satt i gang seperasjon med at han flyttet ut(vi leide og jeg fikk full omsorg for barnet, hans ønske) Da han var ute søkte jeg på alt av bidrag og gikk over økonomien min. Og lettelsen over å være uten han var som å se sola for første gang på år. Startet så prosess med å søke huslån. Midt i seperasjonen møtte jeg drømmemannen. Lang historie kort har vi kjøpt hus sammen og er forlovet ♥️🤗 Det er den terskelen å starte prosessen som er tøff pga alt, men shit. Når det først var i gang og jeg var fri; da løsnet alt ☀️♥️ Anonymkode: d280d...f43
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå