AnonymBruker Skrevet 2. juni #1 Skrevet 2. juni Hvilket prisområde er det normalt å kjøpe gave? Jeg har medianinntekt og A4-familie. Anonymkode: 36602...825
AnonymBruker Skrevet 2. juni #2 Skrevet 2. juni AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Hvilket prisområde er det normalt å kjøpe gave? Jeg har medianinntekt og A4-familie. Anonymkode: 36602...825 Jeg kjenner at jeg som syttiåring, ikke hadde ønsket meg noe som helst i gave fra barna mine. Annet enn at de har lyst til å feire meg og har det fint ellers. Men det er jo ikke et svar på spørsmålet ditt, hva med en middag sammen i gave? Anonymkode: 823d7...b06 1
AnonymBruker Skrevet 2. juni #3 Skrevet 2. juni Da min mor ble 70 spanderte jeg og min bror tur til Italia i 4 dager. Hadde det fantastisk. Dro til Milano og videre til Cinque Terra. Anonymkode: c0158...a13 1
Phoenix Heart Skrevet 2. juni #4 Skrevet 2. juni Min mor hadde blitt glad for en blomst. Gaver må ikke være dyre for at mottakeren skal bli fornøyd. 1
AnonymBruker Skrevet 3. juni #5 Skrevet 3. juni Vi har gitt for ca 3000 kroner i 70-årsgave til hver av våre foreldre. Anonymkode: 3b2e7...3e3 2
Gjest jegerrinne Skrevet 3. juni #6 Skrevet 3. juni Svigers dro vi hele familien ut å spiste middag. Som de sa de trenger ikke noe, og ønsket å heler at vi samlet oss å dro ut å spiste. Far min fikk blomster siden han bodde på hjem. Mor mi tok vi med ut å spiste
test1e Skrevet 3. juni #7 Skrevet 3. juni (endret) Ta dem med på tur med A4-familien eks. på danskebåten/tysklandsbåten. Slå til på "fin lugar" samt bestille felles frokoster/middager til hele følget. Da får man vært litt sammen, samtidig som de bursdagsbarna kan gå på lugaren å slappe av om de ønsker det Endret 3. juni av test1e 1
AnonymBruker Skrevet 3. juni #8 Skrevet 3. juni Jeg håper jeg får noe dyrt når jeg blir 70. Helst en reise. Anonymkode: 89a22...06a 2
AnonymBruker Skrevet 6. juni #9 Skrevet 6. juni Min far fikk et gavekort på 1000 kr. Anonymkode: 9c98b...574
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå