Illuminatum Skrevet 2. juni #1 Skrevet 2. juni Det er rart at folk flokker seg til en person som har så dårlig moral at han stikker av fra etter å ha kjørt på en annen bil. https://www.dagbladet.no/nyheter/jens-varslet-ikke-eieren/65773360 Ja, saken er gammel men sier mye om mannen. Han er i alle fall ikke en mann jeg vil ha til å representere meg.
MorTil2 Skrevet 2. juni #2 Skrevet 2. juni Blir ikke lett å finne "din minister" hvis du skal grave langt tilbake i tid på alle aktuelle og se om de har noen ugjerninger på lager. Går du 25 år tilbake i tid, vil nok de fleste, både politikere og andre "vanlige folk" ha både det ene og det andre å svare for. Han gikk i det minste ut av bilen og sjekket for skader. Verre om han bare hadde kjørt av gårde. Så kan man jo selvsagt lure på hvorfor AP betalte for skaden, og ikke den som utførte den. Akkurat den opplysningen synes jeg var mer betenkelig. 2 1
Illuminatum Skrevet 2. juni Forfatter #4 Skrevet 2. juni MorTil2 skrev (10 minutter siden): Blir ikke lett å finne "din minister" hvis du skal grave langt tilbake i tid på alle aktuelle og se om de har noen ugjerninger på lager. Går du 25 år tilbake i tid, vil nok de fleste, både politikere og andre "vanlige folk" ha både det ene og det andre å svare for. Han gikk i det minste ut av bilen og sjekket for skader. Verre om han bare hadde kjørt av gårde. Så kan man jo selvsagt lure på hvorfor AP betalte for skaden, og ikke den som utførte den. Akkurat den opplysningen synes jeg var mer betenkelig. Nei, det er faktisk verre. Han gikk ut sjekket at det var en skade. La en lapp på frontruten slik at vitner så det var en lapp der. Det var imidlertid bare en kvittering for parkering.
Gregarious Skrevet 2. juni #5 Skrevet 2. juni Illuminatum skrev (1 time siden): Det er rart at folk flokker seg til en person som har så dårlig moral at han stikker av fra etter å ha kjørt på en annen bil. https://www.dagbladet.no/nyheter/jens-varslet-ikke-eieren/65773360 Ja, saken er gammel men sier mye om mannen. Han er i alle fall ikke en mann jeg vil ha til å representere meg. Omtrent 70 % stikker av, så det er få igjen. Tar man med andre moralske brister, står man til slutt igjen med ingen. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå