AnonymBruker Skrevet 2. juni #1 Skrevet 2. juni Nå har jeg vel sagt alt stygt som kan sies til mannen min i dag. Jeg er så sliten etter 12 års samliv. Han har masse gjeld fra før i livet. men penger er ikke det verste selv om det er ille. Han eier ikke respekt for hverken meg eller ungene. Har han fri så gjør han egne ting.lyvd og lyvd for meg hele veien. Om alt. Snakker ikke med ungene, hjelper ikke til med noe, engasjerer seg null, jeg har fullt barne ansvar , kles vask, do vask, generelt alt. Jeg har prøvd å snakke vanlig mang en gang. Prøvd å få han til å forstå, men han går rett i angrep tilbake. Helt umulig å snakke sammen. I går var jeg veldig syk, og jeg fikk allikevel ikke hjelp med ungene , matpakke laging , middag osv. mens ungene var ute , tok jeg opp problemene og det endte med krangel hvor jeg sa nøyaktig hva jeg mente om han som far og mann. Har jeg vært den «slemme»? Sa rett ut at han var en idiot som gir f i unger og som viser null respekt for meg og dem. Jeg kalte han en tosk, og sa at han burde skjerpe seg nå om han skal kunne få et godt forhold til ungene på lang sikt. Han mente jeg truet han. Men det er jo bare sannheten! Uff måtte bare fortelle det til noen…… Anonymkode: e3545...d07 1 8
AnonymBruker Skrevet 2. juni #3 Skrevet 2. juni Det er du som har valgt han som samboer, ts. Og han har helt rett - du får han ikke til å forandre seg. Så slutt å kjefte, mase og true. Ungene dine fortjener bedre enn det. Avtal heller en time med banken din. Gå gjennom økonomien din. Se på mulighetene for salg av eventuell felles bolig, at du kan kjøpe han ut, eller kjøp v egen, mindre, bolig. Eller se på hva du har råd til å leie, om det er ståa. Og så legger du en konkret plan. Ha leiebolig klar. Ha flyttelasset pakket. Og så sier du «det er over» rett før du går ut døra. Anonymkode: 0256f...f21 7 3
AnonymBruker Skrevet 2. juni #4 Skrevet 2. juni Jeg tenker at det er ikke fint å rope og si stygge ting til folk, men dette var mildt etter alt det du står i. Kanskje det var bra at du tok en annen rolle enn den som alltid svelger kameler. Ingen dømming herfra i alle fall. Begeret rant over for deg også, sånt skjer. God klem til deg i alt du står i, og god bedring med sykdommen. Jeg håper du finner ut av noe som er bra for deg! Anonymkode: 31a42...e2f 5
AnonymBruker Skrevet 2. juni #5 Skrevet 2. juni Alle kan klikke når de får nok, du har åpenbart fått nok. Spørsmålet er hva du skal gjøre nå. Anonymkode: cba31...f35 3 1
AnonymBruker Skrevet 2. juni #6 Skrevet 2. juni Selv om det sjelden er lurt å klikke slik du gjorde, så forstår jeg godt at du gjorde det. Du har holdt ut altfor lenge allerede! Et viktigere spørsmål oppi alt dette - det er om du har tenkt å ta ansvar for eget og barnas liv, og skape et bedre liv uten ham, eller om du har tenkt å fortsette å bo med ham? Slik det er nå må dine barn bo med en far som i realiteten hver eneste dag viser dem at han egentlig ikke bryr seg om dem, og at han under ingen omstendigheter er en forelder de kan stole på er der for dem. Det er ødeleggende for barn å vokse opp fulltid med en slik forelder. Og det er skadelig for deg å leve med en slik partner. Spørsmålet er hva du har tenkt å gjøre videre nå? Anonymkode: 7168d...0cf
AnonymBruker Skrevet 2. juni #7 Skrevet 2. juni Nå som du er i prosess med å slutte å være dørmatte så kan du jo kontre hans påstand om at du truer han med at det har du ikke gjort, men skjerper han seg ikke så bil det dukke opp et vaskeekte ultimatum innen svært kort tid. Hadde nok også slengt på at ekte menn oppfører seg ikke som en tenåring som ikke evner å ta ansvar. At han blir krenket og furt når du presenterer virkeligheten for ham (for en lat dott han er!!) og ikke kaller ham verre enn tosk, så er det et "ham-problem". Å bli kalt tosk en gang kan ikke måle seg med å bli brukt som hushjelp og være den som må fikse føkkings alt i 3 skiftet. Anonymkode: 5df34...48c 2
AnonymBruker Skrevet 2. juni #8 Skrevet 2. juni Man er sin egen lykkes smed så jeg hadde rett og slett gått. Bevis at du ikke truer han, men at du mener alt du sa. Han er jo ren dødvekt. Anonymkode: d143d...842 2 4
AnonymBruker Skrevet 2. juni #9 Skrevet 2. juni AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Har jeg vært den «slemme»? Det er ikke det jeg lurer på. Det jeg lurer på, er hvorfor du dag etter dag etter dag velger dette samlivet når mannen er slik du beskriver. Hvorfor??? Anonymkode: 6593b...c94 2 3
AnonymBruker Skrevet 2. juni #10 Skrevet 2. juni AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Har jeg vært den «slemme»? Sa rett ut at han var en idiot som gir f i unger og som viser null respekt for meg og dem. Jeg kalte han en tosk, og sa at han burde skjerpe seg nå om han skal kunne få et godt forhold til ungene på lang sikt. Han mente jeg truet han. Men det er jo bare sannheten! Anonymkode: e3545...d07 Det var da ikke en vannvittig kjefting? For en tosk hvis han føler seg truet av sanne ord. Anonymkode: ec38a...8be 2 2
AnonymBruker Skrevet 2. juni #11 Skrevet 2. juni Så klart endrer han seg ikke når han vet det ikke blir noen konsekvenser når han ikke gjør det. Nå er det på tide å ta frem selvrespekten og gå. Anonymkode: b7ad8...9e3 1
AnonymBruker Skrevet 3. juni #12 Skrevet 3. juni AnonymBruker skrev (12 timer siden): Alle kan klikke når de får nok, du har åpenbart fått nok. Spørsmålet er hva du skal gjøre nå. Anonymkode: cba31...f35 Jupp. Var sammen med en sånn. Hadde en sånn episode som du og etter det døde alt av følelser og kampvilje. Jeg ga fullstendig faen i han og levde som han ikke eksisterte. Etter å ha levd sånn en stund så ble det seperasjon. I sekundet han var ute kunne jeg endelig puste og kjenne sola i ansiktet igjen ☀️♥️ Både jeg og ungen blomstret. Møtte så min livs kjærlighet og eier nå hus sammen og har aldri vært lykkeligere. Nå har jeg en bestevenn, en likeverdig partner, kjæreste og elsker i én og samme person 💞 Anonymkode: 2f1db...2e7 1
Ulla Ullsokk Skrevet 3. juni #13 Skrevet 3. juni (endret) Det var jammen på tide at du klikket på han! Bli kvitt både han og gjelden hans! Du klarer deg bedre uten, rett og slett! Så oppdrar du barna til å hjelpe med å rydde opp etter seg, og livet blir lyst og fint! Endret 3. juni av Ulla Ullsokk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå