Gå til innhold

Til menn - har det noe å si hvor dere kommer?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det mest intimt å komme inni en dame eller er det like bra å komme/sprute på feks puppene eller rumpa? 

Anonymkode: 0ff24...dd7

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Er det mest intimt å komme inni en dame eller er det like bra å komme/sprute på feks puppene eller rumpa? 

Det er definitivt best å komme inni henne, så dypt inn i fitta som det bare er mulig.

Det er deilig å komme i munnen hennes når hun suger meg også, men det å komme på henne er litt nedtur i forhold. Det er ikke det at det ikke er bra med en orgasme og utløsning, men inni (oppe eller nede) er så mye bedre enn utenpå. Skal jeg komme utenpå, så må jeg trekke meg ut fra der jeg helst ønsker å være for å ta en litt glorifisert runk som avslutning.

Den følelsen av å presse meg helt inn (eller hun helt nedpå), merke at hun klemmer rundt hele meg, merke at selv roten på pikken er helt inntil det varme og våte, er helt magisk. Det er både en fysisk greie, men for meg er det også det mentale bildet av å tømme meg dypt inni henne som gjør det. Tanken på at spruter sæden dypt inn i henne, og "fyller henne" (selv om jeg objektivt vet at det bare kommer en spiseskje-ish mengde) er veldig god. Liker også den ekstra våte følelsen når hun er "full" av sæd og jeg fremdeles er inni henne; det blir liksom litt ekstra vått og sloppy av både hennes og mitt. God sex blir gjerne litt grisete.

... som en bonus setter jeg stor pris på en en god cream pie, så det passer jo bra. En fin liten avslutning å se det renner ut av henne. Får lyst til å stikke den inn igjen for å nærmest "pule sæden tilbake inn i henne". Få ting er så sexy for meg som en våt, varm og sædfyllt fitte.

• Liker 7
  • Hjerte 4
  • Nyttig 2
Skrevet

Innlegget over viser jo at dette er svært individuelt. Personlig tenner jeg av heller å sprute på dama enn inni, jeg elsker å se spruten på puppene f.eks, synes det er utrolig opphissende. Har ingenting i mot å komme inni altså, men for meg er det topp å komme på kroppen en plass. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Spiller ingen rolle. Men ser virkelig ikke hva poenget er å skulle sprute på pupper, ansikt etc. Rar greie noen tydeligvis har.

Anonymkode: b9577...ca5

• Nyttig 1
Skrevet

Det er veldig lite viktig for meg, men for å svare på spørsmålet så ja. Det er like bra å sprute på puppene, rompa, ansiktet, ryggen eller hva som helst som å komme inni.

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Spiller ingen rolle for meg. Jeg fetisjerer ikke hvor jeg kommer.

AnonymBruker
Skrevet

Det er best å komme inni vagina.

Anonymkode: 0b1a1...aa6

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei, egentlig ikke. Fint med variasjon. Men om jeg må velge, så er det inni henne. 

Anonymkode: 4feda...671

AnonymBruker
Skrevet

inni. i ett av 3 hull. Rank 1 vagina. 2. munnen 3. rumpa. 

Anonymkode: 253d1...682

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Eg pleier å komme på utsiden, hvis å om eg kommer i det hele. Å komme inne henne blir fort vondt for henne

Skrevet

Munnen er det beste stedet å sprute, da etter en lang og deilig avsuging der hun har gjort det hele og latt meg hengi meg til nytelsen. Hvis jeg har vært mer aktiv, så blir det mer likt de to andre.

Det er best å sprute inni, fysisk nytelse, men så er det jo det at det er noe oversanselig med sex også da, sånn at opplevelsen av å sprute utover henne og la henne få synlig bevis for begjæret mitt spredt ut over "hele seg" kan i gitte tilfeller være en like stor opplevelse.

• Liker 1
Skrevet
Soft mann skrev (4 timer siden):

Eg pleier å komme på utsiden, hvis å om eg kommer i det hele. Å komme inne henne blir fort vondt for henne

Å? Har du høytrykksspyler istedet for penis? 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Om han kommer før meg vil jeg kjenne det på rumpa/se på puppene. Det gir meg alltid en boost og raskere til orgasme. Om han kommer likt som meg er det fint inni, men han liker nok best munnen min om han holder over min orgasme 

Anonymkode: f34c3...ed2

AnonymBruker
Skrevet

Inni fitta. Når hun kommer så masserer og pulserer fitta så intenst at jeg også kommer. Det er det beste jeg vet om.

Anonymkode: 18970...624

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
HMK skrev (1 time siden):

Å? Har du høytrykksspyler istedet for penis? 

Nei, men blir litt ivrig å putter den for langt inn🙈

Skrevet

Så dypt og nært som mulig er det beste, men jeg liker alt annet veldig godt også.

AnonymBruker
Skrevet

Liker å cumswappe eller snowballe hvor dama svelger alt etterpå.

Anonymkode: 8507e...fe4

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 2.6.2025 den 17.06):

Ja det er like bra 

Anonymkode: 15275...112

AnonymBruker
Skrevet

Det intime er et fett, alltid best å komme i munnen.

Anonymkode: 8507e...fe4

Skrevet
Even Tuell skrev (På 2.6.2025 den 20.43):

Det er definitivt best å komme inni henne, så dypt inn i fitta som det bare er mulig.

... som en bonus setter jeg stor pris på en en god cream pie, så det passer jo bra. En fin liten avslutning å se det renner ut av henne. Får lyst til å stikke den inn igjen for å nærmest "pule sæden tilbake inn i henne". Få ting er så sexy for meg som en våt, varm og sædfyllt fitte.

Signerer denne ❤️ Så langt inn i som mulig. Da kan vi samtidig kysse veldig intimt. Orgasme uten kyssing blir ikke helt det samme.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...