Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg trenger litt hjelp til å sortere. Ønsker ikke å utbrodere for mye, men det er en historikk i forholdet til kjæresten min og meg som tilsier at vi har blitt nødt til å sette  noen grenser i forholdet-eller snakke tydelig om det. Han har begynt i ny jobb, og dermed fått nye bekjentskaper. Kort fortalt: han er en ung kvinnelig kollega som han også har kontakt med på sosiale medier, der han har slettet deler av kommunikasjonen. Og det som er igjen er preget av hjerter, og mye skryt over arbeidet hun gjør. Grunnen til at dette kom på banen er at han i helga sendte noen bilder av seg selv som gjorde at jeg virkelig begynte å lure. Den egentlige hovedgrunnen til at jeg stusser er fordi han omtaler seg selv som å ikke være sånn. Føler vel egentlig  at jeg har vært litt naiv. Overreagerer jeg? 

Anonymkode: 27626...926

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Stol på handlinger, ikke ord.

Nei, du overreagerer ikke, og du vet nok hva du må gjøre. 

Anonymkode: fc2fe...044

• Liker 5
  • Hjerte 3
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Ja, du høres naiv ut. Ikke tro på det han sier når mønsteret av hans handlinger viser noe helt annet. Du ønsker sårt at ordene skal stemme, og da lurer du deg selv til å tro på han. Men innerst inne vet du selv hva greia her er...

Anonymkode: ff62e...261

• Liker 6
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Sletting av meldinger er alltid et tydelig tegn på at noe er over streken. Kanskje han tenker at det er innafor, men at «du ville overreagert». Uansett er det noe som skjer bak ryggen din, som ikke tåler dagens lys. Jeg tenker at bilder til en ny kollega av motsatt kjønn også er veldig spesielt.

Jeg oppdaget noe lignende i fjor med min mann, og det kom selvfølgelig (etterhvert) for dagen at det var noe på gang. Kun et par møter, telefonsamtaler og flørtende tekstmeldinger, og en uttalt beundring. Men et enormt tillitsbrudd for meg! Hadde vi ikke hatt barn sammen, hadde jeg forlatt han for dette, selv om det var relativt i uskyldig sammenlignet med fysisk utroskap. 

Det skal sies at alt kom på bordet fordi jeg fikk fullstendig blod på tann da noe av hemmeligholdet ble avslørt. Jeg gikk gjennom alt av mobiler og datamaskiner mens mannen sov. Klarte å gjennopprette slettede meldinger, og da var det ikke mer å skjule. Selv om han fortsatte å lyve..

Anonymkode: 79383...8c3

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er jo vanskelig å si når du ikke vil fortelle om historikken, noe som har en del å si for hvem fyren her og hvor mye han er til å stole på, men dette høres uansett sketchy ut. Hadde ikke funnet meg i sånn oppførsel uansett mannens intensjoner. 

Anonymkode: ed08c...278

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Det handler om vold. Som han har utøvd, der politi har vært innvolvert. Jeg måtte slette mange tidligere bekjentskaper og nåværende. Ikke ha kontakt med noen menn. Men så kan tydeligvis han det.

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg trenger litt hjelp til å sortere. Ønsker ikke å utbrodere for mye, men det er en historikk i forholdet til kjæresten min og meg som tilsier at vi har blitt nødt til å sette  noen grenser i forholdet-eller snakke tydelig om det. Han har begynt i ny jobb, og dermed fått nye bekjentskaper. Kort fortalt: han er en ung kvinnelig kollega som han også har kontakt med på sosiale medier, der han har slettet deler av kommunikasjonen. Og det som er igjen er preget av hjerter, og mye skryt over arbeidet hun gjør. Grunnen til at dette kom på banen er at han i helga sendte noen bilder av seg selv som gjorde at jeg virkelig begynte å lure. Den egentlige hovedgrunnen til at jeg stusser er fordi han omtaler seg selv som å ikke være sånn. Føler vel egentlig  at jeg har vært litt naiv. Overreagerer jeg? 

nei, du overreagerer overhodet ikke. Varsellampene bør jo være på nå. Endringsprosedyren er tøff å se overtid, men jeg tviler han vil endre seg, for det er allerede hans identitet. 

• Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Det handler om vold. Som han har utøvd, der politi har vært innvolvert. Jeg måtte slette mange tidligere bekjentskaper og nåværende. Ikke ha kontakt med noen menn. Men så kan tydeligvis han det.

Eeee.. hææ?? !! Har han utøvd vold mot andre menn grunnet sjalusi og driver nå å kurtiserer en ny kollega men «ser ikke problemet»… herregud TS, fyren er jo søppel! Kom deg unna! 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Men da hadde du jo grunn til å gå allerede da? Fyren er jo psykopat, kom deg bort, vær så snill. 

Anonymkode: ed08c...278

• Liker 1
  • Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...