Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg mottar 50 % aap, og får utbetalt 7300,- hver 14 dag. I dag fikk jeg bare 400,- 

Er det noen som kan skjønne hvorfor? Jeg må ringe NAV i morgen, men ble veldig stresset nå..

Anonymkode: 8ce13...a43

Skrevet

Har du vært inne på NAV og sjekket Min Side, og sett på utbetalingene der? Kanskje den lille utbetalingen er merket med noe som gir deg svar. 

Skrevet
Million skrev (Akkurat nå):

Har du vært inne på NAV og sjekket Min Side, og sett på utbetalingene der? Kanskje den lille utbetalingen er merket med noe som gir deg svar. 

Takk. Det står ingenting der. Vanligvis står det ant. dager.

Kan et være en etterbetaling fra noe? Men vanligvis får jeg den vanlige utbetalingen dagen etter innsendt meldekort som jeg sendte i går. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Takk. Det står ingenting der. Vanligvis står det ant. dager.

Kan et være en etterbetaling fra noe? Men vanligvis får jeg den vanlige utbetalingen dagen etter innsendt meldekort som jeg sendte i går. 

Det kan være etterbetaling for noe, ja. Det ble jo oppjustering i Grunnbeløpet (G) i mai, og det etterbetales i juni til oss med uføretrygd i alle fall, og kommer da som en separat, mindre utbetaling i juni. Ikke samlet i samme sum som selve uføretrygden den måneden.

Kan sikkert være noe slikt med AAP også, bare andre datoer.

Skrevet

Jeg er også på AAP og jobber 50%. Jeg fikk 430 kroner fra NAV i dag. Og jeg har ikke utbetalingsdag i dag, jeg fikk altså AAP mandag for en uke siden, og skal få neste om en uke.

Inne på Utbetalinger på Mine sider på nav står det  " 2.juni 2025: Arbeidsavklaringspenger: 430 kroner"

Så ja, jeg antar at det er etterbetaling pga økning i G.

Anonymkode: 108d2...811

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...