Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har søkt en videreutdanning. Søknaden har lenge stått som ''under behandling'' - før det denne helgen ble endret til ''ikke gitt tilbud - satt på venteliste''. Jeg fant ikke noe dokument knyttet til dette, fant heller ikke ut av ventelisteplass, så når jeg logget meg inn nå i dag for å sjekke igjen om det var kommet mer info om ventelisteplass etc er status igjen endret tilbake til ''under behandling''. Hva kan det bety? Kan jeg komme inn likevel? Noen med erfaring?

Anonymkode: bb7aa...e0e

AnonymBruker
Skrevet

Videreutdanninger har oftest lokalt opptak. Ville ringt studiestedet og hørt.

Anonymkode: 7aba7...b06

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenker at dette kan bety hva som helst. Kan være så enkelt at noen har kommet borti en knapp de ikke skulle borti. Kan også hende at noen har trukket søknaden sin, feil i systemet osv. Vi hadde en del greier der jeg jobbet tidligere med at folk søkte opptak flere steder, og trakk seg når de fikk opptak et annet sted selv om de hadde takket ja til oss. Søknadsweb er jo lokalt opptak med lokale frister for å ta imot plassen, og man kan få tilbud om plass flere steder samtidig, men med ulik kunngjørings- og svarfrist. Kan jo hende at de tar en ny opptaksrunde i forbindelse med noe sånt, selv om det virker litt merkelig om ikke ventelisten skal brukes til det.

Du får enten ringe og spørre eller vente. Svar får du jo til slutt uansett! Lykke til, håper det ordner seg!

Anonymkode: 7b242...506

AnonymBruker
Skrevet

Kanskje et prøveopptak som ble publisert ved en feil?

Anonymkode: c40e3...ee7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...