Gå til innhold

Svigerinne som sender kopi av alle meldinger jeg sender til henne videre til mannen min

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Som overskriften sier….-når jeg sender meldinger til henne så videresender hun meldingen videre til mannen min. På grunn av trøblete relasjon så sender jeg aldri noe til henne uten først å ha avklart det med mannen min. 

Føler at dette blir en slags hersketeknikk fra hennes side og at hun forsøker så godt hun kan å så splid mellom meg og mannen. Vi står heldigvis godt i dette her, men lurer likevel på hva det er lurt at mannen min svarer henne. Hva tenker dere om dette? 

Dette er et menneske som har behandlet både meg og oss veldig stygt og jeg er veldig utrygg for hva hun kan finne på.

Anonymkode: af476...df8

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Slutt å sende henne meldinger?

Spør hva hun feiler?

Få mannen til å blokkere henne? 

Få mannen til å spørre hva hun feiler?

Her mysser det jo av kreative muligheter. 

Anonymkode: aa997...f23

• Liker 20
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor kontakter du henne hvis hun behandler deg slik? La mannen ha all kontakt med henne 

Anonymkode: 52735...0da

• Liker 17
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Slutt å send meldinger til henne?

Mannen må selvfølgelig si ifra om at hun skal gi faen i å plage ham med tull. Det er jo uansett han som bør stå for all nødvendig kontakt, ikke du. 

Anonymkode: fe12c...5ce

• Liker 10
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Som overskriften sier….-når jeg sender meldinger til henne så videresender hun meldingen videre til mannen min. På grunn av trøblete relasjon så sender jeg aldri noe til henne uten først å ha avklart det med mannen min. 

Føler at dette blir en slags hersketeknikk fra hennes side og at hun forsøker så godt hun kan å så splid mellom meg og mannen. Vi står heldigvis godt i dette her, men lurer likevel på hva det er lurt at mannen min svarer henne. Hva tenker dere om dette? 

Dette er et menneske som har behandlet både meg og oss veldig stygt og jeg er veldig utrygg for hva hun kan finne på.

Det er moren til mannen din du mener her?

Det enkleste her er at du totalt slutter å sende henne meldinger og lar den du deler adresse med tar seg av all kontakt mellom familien deres og hans mor. 

Anonymkode: 3d706...8d2

AnonymBruker
Skrevet

Du virker jo veldig tafatt da som bare lar henne holde på. Her hadde jeg gitt kraftig beskjed og så blokkert hele kjerringa. Gud bedre.. 

Anonymkode: 33ddf...d4d

• Liker 4
Skrevet

Rareste jeg har hørt.

Tenkte du mente hennes mann - altså din bror forsi hun muligens var deitlei av å ta ansvar for alt (jeg ble det en periode når svigermor sendte alle beskjeder og slikt til meg 🤣).

Men…..om relasjonen er så betent, hvorfor kontakter du henne

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Det enkleste her er at du totalt slutter å sende henne meldinger og lar den du deler adresse med tar seg av all kontakt mellom familien deres og hans mor. 

TS skriver jo svigerinne, ikke svigermor, og svigerinne er jo da søsteren til ts sin mann - ikke moren.

Anonymkode: 75775...ea8

• Liker 7
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Svigerinne er da mannens søster, ikke mor. Ellers, 100% enig i det du skriver. Kutt all kontakt, la det gå gjennom mannen i fremtiden.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hva ønsker hun å oppnå? Du må skrive noe fælt dersom hun mener at det kan skape splid mellom dere. 

hva svarer mannen din?

hva svarer svigerinnen din på mannen din sitt svar?

hvorfor har dere i det hele tatt dialog? Det høres ut som om mannen din burde stå for dialogen med sin egen søster.

Anonymkode: 41f95...d74

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hadde ikke orket å forholde meg til sånt. Slutt å sende meldinger til henne. Sender hun melding til deg så ignorer eller la mannen svare. Ikke svar selv og ikke ta kontakt. 

Anonymkode: 953a2...632

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor sender du meldinger til henne da? Har et godt forhold til begge mine svigerinner jeg, men melder dem eller ringer dem nesten aldri. Hva er det du trenger svar på fra henne som ikke broren liksågodt kan spørre om? Bare slutt å send meldinger? 

Anonymkode: 46532...0a7

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Det er søsteren til mannen siden TS skriver svigerinne 

Anonymkode: 52735...0da

• Liker 4
Skrevet

Det kan virke som hun videresender til din mann fordi hun ikke ønsker å snakke med deg. Men hvorfor sender du henne meldinger og hva er innholdet i meldingene?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde ikke sendt meldinger til henne, mannen kunne tatt seg av den kommunikasjonen.

Ellers tenker jeg at mannen din kan svare noe som "Hvorfor sender du meg en kopi? Jeg er klar over innholdet, men dette er mellom deg og NN".

Anonymkode: 683c4...229

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

TS

Jeg har ikke skrevet noe stygt. Jeg har for første gang på 15 år satt ned foten for hvordan hun oppfører seg. Før har jeg bare vendt det andre kinnet til og latt mannen min håndtere henne. Merket etter hvert at det ble for mye for meg og var nødt til å begynne å si fra selv. Rett og slett for ikke å miste meg selv helt. 
Hun har fått beskjed av mannen min om å be meg om unnskyldning og ta ansvar for sine handlinger overfor meg men går bare rundt grøten. Jeg svarte henne derfor på en melding hvor jeg skrev at nå er det nok og at jeg ikke finner meg i det lengre. Jeg var kvass men saklig. Høflig og tydelig. 

• Liker 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

Få mannen til å svare "skjønner ikke hvorfor du sender dette til meg? Vi prater om alt som blir sendt ut." 

Problemet er løst så fort hun skjønner at dere er på lag. 

Anonymkode: ab138...00a

• Liker 8
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

TS

Jeg har ikke skrevet noe stygt. Jeg har for første gang på 15 år satt ned foten for hvordan hun oppfører seg. Før har jeg bare vendt det andre kinnet til og latt mannen min håndtere henne. Merket etter hvert at det ble for mye for meg og var nødt til å begynne å si fra selv. Rett og slett for ikke å miste meg selv helt. 
Hun har fått beskjed av mannen min om å be meg om unnskyldning og ta ansvar for sine handlinger overfor meg men går bare rundt grøten. Jeg svarte henne derfor på en melding hvor jeg skrev at nå er det nok og at jeg ikke finner meg i det lengre. Jeg var kvass men saklig. Høflig og tydelig. 

Skjønner den godt, har gjort det selv ovenfor min søster. Ble blokkert av å ta opp ting hun har gjort mot meg og barna som er grovt og stygt. 

Når mennesker som pleier å behandle en stygt, endelig må stå til ansvar for egne handlinger så pleier de ikke å tåle det. 

Anonymkode: ab138...00a

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

svigerinne som i mannens søster eller som i gift med mannens bror? Hvis det første kan mannen din be søsteren skjerpe seg og gi tydelig beskjed om at dere står støtt som par. Hvis hun er gift med hans bror be broren få skikk på dama si og si at nå er det nok. 

Anonymkode: 942be...5cc

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Sendte du mange meldinger ettersom du skrev "alle" i overskriften?

Anonymkode: f5106...75c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...