Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei damer :)

Har brukt alle 3 forsøk offentlig og vurderer og dra i utlandet for flere grunner blant annet teste embryo og sette in mer enn 1 embryo. 

Er det noen har som kan dele erfaring og anbefale en klinikk i utlandet?

Takk takk!

Anonymkode: 42f5c...440

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Følger denne😊

Anonymkode: 8fcdb...717

AnonymBruker
Skrevet

Vi er flere norske som har vært i Riga det siste året. Pga Genetisk testing og høyere alder. Det er også billigere medisiner og billigere enn feks Danmark. Enkelt å fly t/r pga hyppige avganger og billigere billetter :) 

Anonymkode: e0dbe...670

AnonymBruker
Skrevet

Meg over. 3 har vært ved Ava Clinic og 1 ved Egv. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Vi er flere norske som har vært i Riga det siste året. Pga Genetisk testing og høyere alder. Det er også billigere medisiner og billigere enn feks Danmark. Enkelt å fly t/r pga hyppige avganger og billigere billetter :) 

Er dere fornøyd med behandling/oppfølging? Osv ☺️

Anonymkode: 9ed26...089

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Er det også Ava Clinic?

Anonymkode: 42f5c...440

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 4.6.2025 den 12.42):

Takk! Er det noen klinikker du særlig vil anbefale? Og er det et eget "norsk miljø" man kan kontakte her? 

Anonymkode: 73f64...508

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 4.6.2025 den 12.42):

Vil det si at dere var i Riga mye av tiden behandlingen pågikk siden dere kjøpe medisinene der? Utførte dere også noe testing ved privat klinikk i Norge, f.eks UL?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Vil det si at dere var i Riga mye av tiden behandlingen pågikk siden dere kjøpe medisinene der? Utførte dere også noe testing ved privat klinikk i Norge, f.eks UL?

Jeg var i Riga 3 ganger. Første gang på konsultasjon med legene (kan gjøres digitalt men vi valgte å se klinikken med egne øyne). Da kjøpte vi også medisiner ved klinikken som vi tok med hjem. Dro deretter tilbake for egguttak. UL gjorde vi i Norge og sendte resultatene til klikikken. De er veldig vant med utenlandske pasienter. Skulle også reist tilbake for innsett men ingen av eggene våre overlevde sist runde. Skal tilbake i høst :) Syns det er veldig oversiktlig og greit. Klinikken ligger 15 min i taxi fra flyplassen (50kr med Bolt) og Riga er en veldig liten by å navigere seg i :) 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg var i Riga 3 ganger. Første gang på konsultasjon med legene (kan gjøres digitalt men vi valgte å se klinikken med egne øyne). Da kjøpte vi også medisiner ved klinikken som vi tok med hjem. Dro deretter tilbake for egguttak. UL gjorde vi i Norge og sendte resultatene til klikikken. De er veldig vant med utenlandske pasienter. Skulle også reist tilbake for innsett men ingen av eggene våre overlevde sist runde. Skal tilbake i høst :) Syns det er veldig oversiktlig og greit. Klinikken ligger 15 min i taxi fra flyplassen (50kr med Bolt) og Riga er en veldig liten by å navigere seg i :) 

Jeg er ikke TS, men dette var nyttig info 😊 Var det først og fremst økonomiske grunner til at valget falt på Riga? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...