Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet om noen sider med bilder av forskjellige hårfrisyrer? Gjerne noe som er in nå..

Har sett litt på internet,men har ikke funnet noe.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg var hos frisøren mandag og ble kort!!Det var inn å være kort på håret fikk jeg beskjed om,nå skulle det lange bak vekk!

Trøst for jeg har ikke hår i nakken,men nå har jeg blitt vant med det!

Ble jo tøff oxo da...Litt "fresh".... :ler:

Gjest KATTAstrofe
Skrevet

Det skal visstnok enten være bob eller kort bak og lang tung lugg. Tror ikke jeg går for noen av delene.

Skrevet

Hvordan kan vi gjøre det som vil ha det litt lenger da?

Gjest Bjørnsdatter
Skrevet
Hvordan kan vi gjøre det som vil ha det litt lenger da?

*trekker på skuldrene*

Det blir vel svart med midtskill som vanlig det, da... ;)

Skrevet

bli skinna slik som meg.

Gjest Gjest
Skrevet

min frisør sa at langt hår og krøller fortsatt var "inn". hun sa ikke noe om at kort hår var det.

Gjest Anerikke
Skrevet
min frisør sa at langt hår og krøller fortsatt var "inn". hun sa ikke noe om at kort hår var det.

Puhhhh...! Da slipper jeg å klippe meg!

Skrevet
*trekker på skuldrene*

Det blir vel svart med midtskill som vanlig det, da... ;)

Mener du meg? :ler:

Gjest Bjørnsdatter
Skrevet
Mener du meg?  :ler:

Nei, oss :)

(må innrømme at jeg har "mista" svartfargen jeg da... så nå er jeg lys igjen. Men inni hodet mitt har jeg langt svart hår med midtskill enda ;))

Skrevet

Ok, er *blond* jeg da... ;)

Skrevet

Har fått med meg at diadem er in nå, og har selv kjøpt en. Men finner ikke ut hvordan jeg skal lage en frisyre med den :roll:

Skrevet

I den nyeste Make up & Hår så står det at langt hår med midtskill er veldig inn, så jeg tror jeg går for den :) Ps: I det bladet finner du ganske mange bilder med vårens frysirer.

Gjest Jalileh
Skrevet

Hun jeg bruker som frisør sa akkurat det samme faktisk, men jeg hadde aldri klipt av meg håret mitt selvom det var aldri så inn. Vil ikke ha kort bob-sveis nei. :riste:

Gjest Anerikke
Skrevet

Har hatt kort hår før, og jeg vet at jeg hadde angret hvis jeg klippet meg! Har veldig tykt,krøllete bustehår, med sideskill og pannelugg. Det er et helt prosjekt å vaske, da...

Skrevet

Jeg skulle gjerne ha kort bob jeg, det er jo så stilig. Men jeg har hue fult av krøller, så det er best det er som det er. ser ikke ut om håret blir kortere enn skulderne.

Mikrofonhue :sur:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...